21

ДО 21

преди 4 години

Каква е Разликата между тези Акумулатори ?Какви литии , олово и ДВГ ?Всички са едни и същи - краставиците са дълги , тънки и общото е че са зелени и са краставици .

20

333

преди 4 години

До АбеАкумулатори де! Литиево йонни. Правилният термин е акумулаторна батерия. Ама не такива, дето си мислиш, оловни за стартиране на автомобил с ДВГ, ами такива, за задвижване на електрически автомобили и автобуси.

19

Анонимен

преди 4 години

До anonimenМи ти в Брюксел бил ли си да видиш каква папла-ч живее там. Все едно е филиповци, ама по-лъскаво и с повече пари.

18

Абе

преди 4 години

Май става дума за акумулатори, а не за батерии, ама здраве да е.

17

anonimen

преди 4 години

Затова ли на Ауди завода за батерии и електрически коли е в Брюксел, защото е най-бедният град в Европа?

16

Анонимен

преди 4 години

да си я строят в Китай

15

вампириte

преди 4 години

Най - замърсяващата част от производството и експлоатацията на електромобила е точно батерията. За да станат електричните коли икономични, замърсяването е при производството и никак не е оферта да имаш в страната си такъв завод.

14

Анонимен

преди 4 години

Не знам в момента, какъв шанс има България да получи инвестиция за завод на каквото и да е, но в близките 5 години няма да има шанс да получи каквато и да е инвестиция. Кой ще работи в тоя завод? Кой ще работи в завода на Фолксваген? Тук само пенсионери, *** и абсолютни **, които вдигат врява като за цял народ реват, че нямало къде да се работи.

13

Анонимен

преди 4 години

Заводи за батерии в Европа, не благодарим. Да идат в Русия, там вече има достатъчно унищожени и безвъзратно загубени земи, които могат да си ги мърсят колкото им душа иска.

12

човек

преди 4 години

Е мерси, ама няма нужда. От десетки китайски автомобилни компании изнасящи си продукцията по целия свят в най-развитите държави, точно най-смoтаната и пpoпаднала китайска компания (Great Wall) решихме да поканим в България да инвестира!Аре нема нужда!Впрочем, колко са китайските инвестиции у нас?Докато същевременно китайска компания изпълнява най-големия мегапроект на Балканите - магистралата Бар - Боляре в Черна Гора! Няма да настигнем не американците, черногорците няма да настигнем биля!

11

Анонимен

преди 4 години

завода ще е до завода на Volkswagen, Гришата Ганчев ще им фалира и тая фабрика

10

Анонимен

преди 4 години

Производството на ел.коли е доста замърсяващо, най-вече производството на батериите. Богатите държави могат да си го позвалят като изнесат замърсяващата част в бедни държави като България.

9

Анонимен

преди 4 години

сега за пропагандата ще пуснат статия че завода ще се строи .. познайте къде :)

8

Да са махат

преди 4 години

Да се махат. Тези производства имат нужда от изключителни количества вода. В следващите години водата ще е все по скъп ресурс. Не си даваме водата

7

Анонимен

преди 4 години

Не ни трябват мръсни производства.Да си правят батериите другаде.

6

Анонимен

преди 4 години

До Ха ха ха до сълзиИ как точно ги изгониха? Защото до колкото си спомням леко нямаха произдовдство и клиенти.

5

Анонимен

преди 4 години

Ей всички се оакаха около Тесла :) такива били онакива били ама всчики почхнаха да правят електрички :)))

4

Анонимен

преди 4 години

България няма мощности да захрани това производство с ток. Това са около 70 мегавата целогодишно.

3

хахаха

преди 4 години

И батериите им ако са като автомобилите им,пази боже

2

Ха ха ха до сълзи

преди 4 години

Герб се постараха да ги изгонят от Ловеч, китайците не са ана бърнабич да им правиш фасони. БЪЛГАРИЯ е черна дупка във всяко отношение. Африката на ЕС!