26

Анонимен

преди 4 години

Според изследване по поръчка на Столична община, 96% от замърсяването с фини прахови частици приписвано на автомобилите е от самото дим движение и вдигане във въздуха на прахоляка от неизмитите улици и 4% е от ауспусите на автомобилите. Колкото е по-голямо превозното средство, толкова повече замърсява. Един тролей замърсява колкото 3-4 автомобила. Замърсяването с ФПЧ е заради отоплението, а през лятото е в нормите. Другите замърсявания са пренебрежимо малки - до 10% от доспустимите норми.

25

Анонимен

преди 4 години

До НужноКлиматиците си работят, ама как да ги пуснеш, като трябва да си крадеш нафта, а климатикът ще ти стопи разликата в изгореното гориво така...

24

Нужно

преди 4 години

Страхотно. Обаче след това да ги почистват редовно и както трябва, а не да почернеят отвътре за 1 месец. И да пускат запис за ограмотяване на селташко поведение, в градския транспорт, че вътре не се яде, не се пие, пази се чисто, при нужда да се отстъпва място на родители с деца и на възрастни хора. Забравихме как да се държим човешки! На автобусите от предната доставка, да им проверят климатичната система, че вече спряха да работят!!!!

23

Анонимен

преди 4 години

Хубава инициатива. Едно не ми е ясно. Защо всички цял свят налива пари в електрическите автомобили? Метанът не е ли икономически по-изгоден от автобусите на батерии?

22

Пак го изтрий

преди 4 години

Коментар 1 е писал БРАВО, но кое му е БРАВОто на китайските машинки?!

21

БПФ

преди 4 години

До БившВъпросът е - кой ще се върне там, където хъхpeците могат да го ограбят до шушка безнаказано и чак когато го заколят за да му вземат последните 10 лева, "полицията" ще се сети да се задейства? Това е проблемът, който по времето на ТКЗС го нямаше - хората на село въобще не си заключваха къщите и лятото спяха на широко отворени прозорци, намиращи не са 1.70 височина над улицата, защото едно време милицията здраво биеше, когато трябва... а не трепереше над "човешките права" на престъпниците

20

БПФ

преди 4 години

Пачaврата фъндъкова се прави, че не разбира, че само едно хъxрeшко кюмбе в гетото замърсява повече от един дизелов автобус.Ползата за природата от електрически автомобили и автобуси е твърде спорна, докато те се зареждат с ток, произведен от въглищни електроцентрали... ама за да проумееш това е нужно поне малко мозък.

19

1234

преди 4 години

И защо пак 220 млн за софия? До кога този град ще убива България?

18

До 16

преди 4 години

Лекувай се пуберете,не видял и не преживял истинският ад когато го нямаше метрото. Претъпкани трамвай,автобуси,тролеи,често висящи извън вратите хора,,Другарю отстъпете ми от крака" и вопъла,,Сбийте се навътре". Климатик ли,то въздух за дишане нямаше бе ***.

17

Знаещ

преди 4 години

До 1948. Всичко помня, но да правя евала на някой, който си върши работата няма да стане. Бих казал "браво" но... винаги това "но"! Кражбите са космически приятелю, а ти си припомни какъв е бил бюджета на СО при онези кметове. 1 млрд и 700 милиона?!? Къде отиват тия средства не се вижда. Та така...

16

До 14

преди 4 години

Абсолютно съм наясно,явно не си разбрал.Говоря за селото в което мама и тате гледаха прасенце,кокошки,бахча и т.н.Тоест селото от онова време умря. Ти говориш за фермерство както е в въпросната Бавария и другите бели страни.Трудно е знам,особенно фермерство на дребноА риска в селското стопанство си е непредвидим,но,, който го е страх от мечки,да не ходи в гората"

15

Анонимен

преди 4 години

Значи по 1 милион и 600 хиляди лева парчето. Поровете се из гугъл и ще видите за какво става въпрос?

14

Джингиби

преди 4 години

Трябваше всичките да са електробуси. Вярно, че все още я има инфраструктурата за трамваи и тролеи, но като цяло са отживелица, а и вървят със своите недостатъци. Иначе евала! Да се почувстваме и ние европейци.

13

Анонимен

преди 4 години

До12. Зада пишеш така. Не си наясно. Земеделието е блага дейност. Но се изискват пари от Банки за ТРАНСПОРТ , ИНСТРУМЕНТИ И МИНИСТЕРСТВОТО ДА НЕ *** ЗЕМЕДЕЛЦИТЕ В БОНУСИТЕ.Останалото е за аматьори в бранша. Като оная с чумавите кози от Болярово.

12

Анонимен

преди 4 години

Не може на хубавото и доброто да се каже че е лошо.Факт! Пък вие пак си плюйте,ама кой ще ви вярва?

11

Бивш

преди 4 години

Е кой ви пречи да се занимавате със земеделие бе юнаци 8 и 9 ? Но то беше убито с ТКЗС -то и АПК-то. Работеха само бабите със забрадките и мотиките през рамо и бригадира с каскета и тефтера под мишница. И трудоден от 0,22ст. А младите бяха в близкия град или в големите заводи и комбинати. Селото започна да умира още от 70те,със изчезването /по биологичен път/на въпросните баби.А колко от младите ще се върнат на село и какво ще правят там? Двама трима трактористи и комбайнери и това е.

10

1948

преди 4 години

Това са добри новини.Вмирисаните,претъпкани и дрънчащи Икаруси и стари трамваи с висящи хора от тях изчезнаха.Младите ,които не са се возили на такива ,естественно не могат да го проумеят. Те даже и метрото мислят че винаги го е имало.Но истинските софиянци могат само да адмирират такива новини.Браво Фандъкова!!!.....А стари софиянци помните ли Панев,Междуречки,Нинов,Янчулев ???? Всеки знае какво чудо беше градския транспорт.

9

Анонимен

преди 4 години

Докато от завист не се развие земеделието. И не стане като в Бавария . Всичко ще се БУТА в София. Търте й от социализма свикнаха с малко пари да си жавуркат и нищо да те работят. Стана народа като Андрешко. Пр ст , завистлив, крадлив.

8

Анонимен

преди 4 години

Прав беше Дянков. Да се направи Министерство на Земеделието в бедния северозапад. Та да станеме и ние развита държава в земеделието при такава богата земя. Но п р.с таЦ и от социалистите / колхозници/ изреваха. Било разход голям.

7

Анонимен

преди 4 години

Смотания коментар номер 9 е на някой от *** комсомола Спаси София със заучените му фрази. Това НПО са *** на Кутев.