До Бургас за 3 часа??? Но трябва да се построи 6-7 километров тунел при Вакарел, още няколко по-малки тунели, мостове, виадукти и др. Вярвате ли, че ще стане до 2023...
Да се изостави БДЖ да западне до сегашното положение е престъпление. Разбира се че бързият и комфортен железопътен транспорт е за предпочитане пред всичко друго, но нашите железници стават само ако искаш да си направиш пътуване до миналото. Надявам се наистина да осъществят този проект, има много смисъл.
в нормалните държави хората от 15 години пътуват с над 300 км/ч, а ние след 15 ще достигнем 160 :-)
Защо чета само такива новини? Ще се прави нова / автострада, ж.-п.линия или други/ само от София до Варна, Бургас или Гърция? За да могат софиянци да ходят по-удобно на почивка ли? Защо нищо не се прави за Северна България. Там няма море, но този регион е най-ограбваният от Софиянци, които с награбеното строят и купуват жилища в София като луди. Алчността на софиянци вече видимо убива страната ни.
160км/ч, хората са постигнали тази скорост с парни локомотиви миналия век. БОЖЕ ГОСПОДИ КОЛКО СМЕ ЗЛЕ.
Дежавю- тая новина я четем вече няколко пъти през последните има-няма 12 години. И все уж да е готово след 3-4 години. Вероятно и те самите не си вярват вече.
линии като Пловдив - Панагюрище и Пловдив - Карлово, Хисаря - Долна махала са в полето и спокойно могат да ги направят за 120 км/ч, а то там една мъка едни бавни скорости ... Билетната система още не може да стане онлайн да си купи човек билет предварително или непосредствено преди пътуване. Закостенялостта им пречи и безбройните тарифи, по които трудно се правят изчисления.
Карали ли сте колело ? Да ? Ок, помните ли как, като вземете завой с голяма скорост трябва да се наклоните иначе няма как да завиете навреме ? Така, това се дължи на инерцията Ви. Сега, като се засили влакчето със над 100км. и линията на завой не е под наклон позволяващ композицията да се наклони, цялата работа ще се хвърли в някое дефиле. Каквито и влакове да си купим, щом линиите са построени като за средна скорост от 65км. в час няма да вдигнат повече. Само едни милиарди ще изхарчим.
*** въпрос от матриала от Северна България, до кога с кола до Варна 6 ч, с влак 8 часа? Повече нъл уж севера бил приоритет? Кого лъжете пак ве мутри нещастни!
4000 седящи места по средно 100 във вагон това прави 40 вагона, по 5 милиона лева за 1 вагон ?! Изглежда като поредната схема за източване
"Разговаряме с "Дойче банк" за нови вагони. Става въпрос за вагони втора употреба, които се използват в немските железници, защото един пътнически вагон от немските железници излиза по-евтино от ремонта на съществуващ български влак. Средната цена за една седалка във влак е 25 хил. евро. Нашата амбиция е да осигурим 4000 нови седалки, обясни Желязков.Нови или втора употреба? И каква е тази цена за един стол? Да разбираме ли, че ще бъдат пуснати TGV и Шинкансен?
А дано им останат локомотиви, вагони и пътници докато докарат новите машини и ремонтират железния път. Световният рекорд за парен локомотив е скорост от 203км/ч през 38-*** година. 81 години по-късно ние считаме скорости 130-160 км/ч за някакво голямо постижение
Купуваме нови локомотиви, до 3 г. пътуваме бързо с влак до Бургас