А и много шофьори вярват, че твърде ниска скорост значи такава, която на тях им се струва ниска - 40-50 в града, 120 на магистрала, 80-90 междуградско - това не са ниски скорости, но много хора с мощни коли 2, 3... 10 ръка така си мислят "Щом мога повече, значи това е бавно и опасно"
Първо знам си че съм от по-лошите и панирани шофьори.Колата ми е модел 2009 с 75 коня, бензин. Тръгвайки от светофар съм с 35-40 излизайки от кръстовището и пак се намира някой голям професионалист да ме освирка, че съм му бавен. Изпреварвам рядко в града, защото като видя че има опашка и червен светофар няма смисъл да се правя за 5 метра да съм по-напред. Друго, защо да карам с превишена скорост, ако ще трябва да играя на газ-спирачка заради светофари, а при 50-60 ще си се движа постоянно.
До ЧитателТо затова има знаци, колко ти е разрешената скорост на даден път...за който се чуди...Не може да се святкаш градско с над 100км/ч и да ми караш с 60км/ч на скоростен път...И в двата случая ще те препсуват другите шофьори, но всеки си мисли, че е сам на пътя и дреме му, че създава предпоставки за ПТП-та...
Това са млади мъже с образование по-ниско от средното, готови дори да преследват и да се разправят с водача, който ги е засякъл.Не отговрям на критерия, ама акоо ме засекат гоня до дупка и или те ... или аз..... МУУУХАХАХХАХАХХААХАА.
Не сте ли забелязали че всеки който кара по-бавно от теб е "егати и шматката",а който кара по-бързо е "егати и ненормалника"?
Аз пък имам малко по-различно мнение, масата шофьори в БГ (освен в София - там е много различно) ми правят добро впечатление. Опитват се да спазват правилата. Макар че част от тях са безумни.
До: "До човек" (номер 101)Благодаря за уточнението, това имах предвид. Просто не ми стига времето да търся членове и алинеи, но си го спомням по памет че имаше такъв текст.Няма цитирана минимална задължителна скорост, но всеки мислещ логично може да прецени кога пречи.
Интересно, как се правят такива изводи от двата въпроса в анкетата, свързани с рисково шофиране? И двата въпроса имат по шест отговора като степени на рисков/нерисков шофьор като са дефинирани само крайните два отговора.
Очевидно всеки описва себе си и хората от средата си. Който се опитва комплексирано да се доказва, твърди, че едва ли не почти всички в България ги тресе чувство за малоценност и затова се опитват да се доказват по някакви смешни начини. Който живее нормално и шофира нормално, пише, че хората около него са нормални, както и повечето шофьори.
Проблема ни е свързан с чувството за малоценност който тресе голяма част от обществото.От там идват и постоянните опити за доказване.АЗ мога по бързоАЗ съм на МалдивитеАЗ печеля много пари......Аз имам по хубава кола(нищо че е втора/трета/четвърта употреба)
Аз от доста врме не съм имал никакъв проблем на пътя, примерно от 6 години, а и преди това много рядко. Единствено има разни дразнещи шофьори, плачещи за КАТ и глоба, примерно изпреварващи през лента за ляв или десен завой.
Добре си шофират българите с малки изключения, които всеки знае - най-често жени и/или младежи. Най-възрастните (над 70-75 години) обикновено шофират по-бавно, но това не е грях.
Искате ли пари ! По рядко палете колата ,че кончетата гълтат яко говиво ! Ходете пеш здравословно е !
Билата е от другата страна на улицата. Това е огромно разстояние Как така няма да отида до там с колата?
До ВелизарийХайде понамали малко, чак масаво не се кара безрасъдно в България не е вярно, да не говорим, че положението в чужбина не е много по-различно, навсякъде има автокамикадзета. В бг на магистралите огромната част от хората карат с 120-140 км/ч.
Българинът зад волана – умел шофьор, другите водачи – опасни!