18

Анонимен

преди 4 години

Ако щете със 60 годишни тарайки пътувайте и замърсявайте, ама си плащайте ТОЛ таксата и винетката. Всичко в името на парите, после ще дишате пари и ще си купите свещи с тез пари.

17

Анонимен

преди 4 години

Кой казва, че не може да има забрана за внос на стари дизели -може и трябва да има. Но за да се зарани нещо трбва да предложиш алтарнатива, а такава нe се предлага, чакат от небето да падне някоя идея. И едно магаре да турят на поста на Нено Димов повече работа ще свърши туй магаре.

16

Анонимен

преди 4 години

Нищо не може да се случи в тази държава докато управляващите подвиват опашки в момента в който селяните почнат да врякат. За това си стоим на едно място.

15

Анонимен

преди 4 години

Повече БДЖ, повече влакове и по-малко магистрали и вдигане на ДДС и акциза върху горивата. От спестените пари за магистрали може повече влакове.

14

Анонимен

преди 4 години

нено е кухоглав пуяк дето не го интересува нищо друго освен да направи пари.Ако ще и с кражби.Това е най-слабият министър на туризма в историята на слабите министри.

13

селтак

преди 4 години

НАЙ-ДОБРЕ Е ПО БЪЛГАРСКИТЕ МАГИСТРАЛИ ДА СЕ ТЪРКАЛЯТ САМО ШВЕДСКИ ТАЛИГИ !!

12

1

преди 4 години

До АнонименТези коли с дима след тях не е задължително да са дизели, а и да са дизели 100% имат някаква повреда или намеса по изпускателната система.

11

до 98

преди 4 години

Явно си голям богаташ и еколог--по скоро и да не пушат на другите колите ти пречат, някак си ти обиват....защо постоянно да се набутвам на нови технологии след ,като работим за по 800 лв чисто и храним деца,аз разбирам от целия свят само ние да пушим -добре ама цял свят с изключение на БОГАТА Европа пуши, ама яко и никой две неможе да им каже ,аз ще оправям света,хич не ми пука--гледам да оцелея.. Комшията ми има 2-почти нови коли ,ама вчера свали 8 кубика дърва ,иначе колите не му пушат !

10

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен9Ти имаш ли си представа за какво говориш?Никъде по Света дизелите не са забранени като цяло.

9

Анонимен

преди 4 години

Оня ден се вгледах в колите минаваха такива,които оставяха димни следи след себе си,все едно са реактори на Чернобил.Кога ще се сипрат подобни коли от движение? Трябва да се забранят дизелите.Дори в Албания са забранени.

8

истината

преди 4 години

Да се ЗАБРАНЯТ: Дъртите смрадливи дизели и автомобилите с ДЕСЕН ВОЛАН!!!! Как е възможно, в страна, където цялото движение е ориентирано за ляв волан, да се внасят автомобили с десен??? Това е предпоставка за катастрофи!

7

Agenta

преди 4 години

Пунктовете за ГТП да почна да си вършат работата и ще има по добър ефект от някакви забрани. Новата кола не е гаранция за чист въздух.

6

вампириte

преди 4 години

По - вредни автомобили от електричните са само 30 годишните дизели и то не е сигурно . За да се произведе тази батерия що вредни емисии са изкарани ..... А после не се знае и при рециклиране колко още ще замърси !!!!!!!

5

Анонимен

преди 4 години

при 70 000 лв за електричка как да станеимам добър доход и все пак само мога да си мечтая за нова колаизключвам дачия понеже това след нема и 2 години и е за отпадъцишкода става и пак си говорим за 40 000 лв с full екстриами по-добре ми е 15 000 за вторъ ръка vw/audi на 6 години и като чукне 10 и почнат сериозните ремонтисе взима следващата

4

На пазар

преди 4 години

А, доходи кога? Да не би електроавтомобилите да са подходящи за 25 лева надница?Докога празни приказки?

3

Веско

преди 4 години

Стига глупости! Просто се качвайте на колите си по-рядко.

2

Анонимен

преди 4 години

Увеличават се митата върху вноса на старите дизели и всичко ще дойде на мястото си.

1

са

преди 4 години

Най-електрефицираните държави са и най-богатите,а под ЕВРО 2 карат най-бедните!Така че работата,както за всяко нещо,опира до доходите.Иначе,лично за мен,ако има субсидия от 10-15 хиляди евро,веднага вземам електричка!