38

къмпингуване

преди 4 години

Замърсявали???Че то и улиците се замърсяват, и парковете, и полето край пътищата...Държавата е за това - да контролира, да глобява, да чисти..,Ама Бат' ви Бойко е закъсал с хазната и се чуди кого още да оскубе с такси, данъци, глоби...

37

за дизела

преди 4 години

А корабите равни на по 1000-5хил коли?А самолетите???За замърсяването от производство на акумулатори и електроенергия?Електроавтомобилите поредната манипулация за да се развива нечий бизнес

36

Анонимен

преди 4 години

Не е нужно да се забраняват замърсяващите коли - 10 пъти по-високи данъци ще свършат същата работа.Те и въглищните централи няма да ги забранят - само им вдигат всяка година екотаксите за емисии, докато финансовото бреме стане непоносимо и ги затворят.

35

до 27

преди 4 години

Така както е тръгнало в конете е бъдещето.Един кон живее поне 30 години.

34

Анонимен

преди 4 години

Да кажем,че дизелите ги забранят навсякъде.Къде ще отиде дизеловото гориво от рафинериите?Не знам да могат да го преработят в някакво друго гориво.Не се заяждам,а питам защото не знам.Ако някой знае нека напише.

33

Анонимен

преди 4 години

как да ги забранят?! знаете ли какви загуби са това?! било то данъци, гражданска, винетки, сини зони, годишни прегледи, разните му там автосервизчета! катаджиите и те ще го закъсат! даже и от петролните компании ще има големи загуби! значи, колко от хората, каращи стари автомобили, ще си позволят да си купят нови?

32

Анонимен

преди 4 години

До АнонименЗащо няма насърчаване за използване на LPG?______________________________________Официално: Освобождава при горенето 10 пъти повече въглероден двуокис от норманите горива.Неофициално: Много е евтин. Не им изнася. Пък и им бърка сметките да мрънкат.

31

Анонимен

преди 4 години

През първата половина на 2016 година (преди 3 години), по данни на КАТ, няма нито един новорегистриран автомобил (лек, товарен, специален, автобус или влекач) под Евро 5. Общо новорегистрираните автомобили тогава са 14429, от които за 10 не се знае екокатегорията. Около 3300 са с Евро 5 и около 11100 са с Евро 6. Какви забрани ще налагат за стари автомобили, които от години не се внасят? Даже с Евро 4 отдавна не се внасят стари автомобили.

30

Анонимен

преди 4 години

Защо няма насърчаване за използване на LPG?

29

Ванката

преди 4 години

Ако има добър обществен транспорт, 90% ще оставят колите. За газификация на жилища да не говорим - и то е фантастика. Да, ама не - по-лесно е с такси, глоби, забрани и рестрикции да се имитира дейност срещу замърсяването.

28

Анонимен

преди 4 години

До КрайНовите замърсяват повече от старите защото повече ги карат. Единственият начин е по-високо ДДС и акциз върху горивото.

27

Ванката

преди 4 години

До Анонимен 25И как сменят квартали и жилища хора с минимални доходи!? Една електричка е на цената на две панелки - колко хора ще си я позволят? Отделно, че е спорна еко-ефективността им, де.

26

Анонимен

преди 4 години

Аз кон не мога да карам, ама има хора дето им е разрешено...

25

Анонимен

преди 4 години

Повеето хора имат стари автомобили, защото нямат алтернатива.В София, градския транспорт може да е на моенти адекватен, но нито е редовен, нито денонощен. За този в другите градове и извънградксия е по-добре, да не говорим.

24

House M.D.

преди 4 години

Другарят Нено Димов отново не каза кога ще бъде пуснат TGV в България.

23

Анонимен

преди 4 години

До Не съм експерт, но.."няма как 80% от хората да живеят в панелки и да си зареждат електричките.""Има. Дори копмании като EVN имат готови решения за това. Но дори и да нямаше, ако грозните фасади не ти харесват, просто смени квартала.

22

Край

преди 4 години

На крива ракета всичко и пречи.Много е трудно да затегнеш прегледите /вкл. и за газовете/ и да не даваш да се регистрират барутници.Много е трудно да почнеш да налагаш спазването на законите и да свалиш колите от тротоари и градинки.Като видят хората, че да имаш изправна и екологична кола в големия град е СКЪПО сами ще спрат да влачат тотал-щетите от запада.ПОПУЛИЗЪМ се нарича болестта на българската "демокрация".

21

Анонимен

преди 4 години

Как ще спрете на балканския селянин 20 годишните дизели бе?? Вие луди ли сте? Ще стане война!

20

Анонимен

преди 4 години

Моторно транспортно превозно средство може да се счита за негодно излязло от употреба по технически причини спрямо изискванията за безопасност в отделните области на изследвания в конструктивни решения зададени им как основни параметри за изпълнения по наложени производствени стандарти уеднаквени по норми или преизчислени в съотношение с други как стандарт за производствени отношения по наложени начини на производства и произход на изпълнение как производствено обединение технически обезпечаващо

19

Веско

преди 4 години

Тъжно, но като чета коментарите, няма да е по-чист въздуха скоро. Половината се жалват. че изработвали по 800 лева, ама никой не каза че ще мине на велосипед, ами искат и новата кола да е по-скъпичка!?