Колкото и странно да звучи на някои, в България почти всички автомобили са годни за движение и затягането на правилата за ГТП само ще оскъпи прегледа, но автомобилите пак ще го минават, защото никой не си рискува живота да кара технически неизправен автомобил.
Който е пътувал из Германия знае че като те спрат със сигурност е за нещо , такива случайни ситуации, като тази която описват -няма.
Трябва да се затегне контролът върху пунктовете, ако започнат да затварят за по един месец нарушителите и ще започнат да се замислят дали да рискуват работата си за едни 50лв.
Германия първо да започне да унищожава 15-годишните си миризливи и дефектни дизели, не да ни ги праща на нас "в перфектно състояние". Бусът си е много добър даже, а техническите прегледи са отживелица. Да дадат статистика колко от катастрофите са причинени от някаква повреда по колата и колко от човешка грешка...като ти държат спирачките и не си тръгнал по мокър или заледен път с гуми ***, другото е излишно да се преглежда.
За нежните души на германците, една точка ръжда отдолу или милиметрова драскотина по стъклото на вратата е "шокиращ дефект" и причина за спиране от движение.
Нацитата са се ококорили, без обаче не им пука че ръждиви кошници като този бус редовно се изнасят от Дойчланд към България. Видиш ли "Внос от Германия" - бягай надалеч!
Доколкото знам, техническият преглед е всяка година в България и на две години в Германия. Доколкото знам в Германия си оставяш колата в сервиза за технически преглед и след това плащаш допълнително за всичко, което там са счели, че трябва да се смени или оправи, което води до подмяна и на здрави части, за да плащаш повече. Ако в България въведат немските правила за технически преглед, първото, което трябва да направят е да сменят периодичността и прегледа да е на 2 или 3 години, иначе няма да м
Е тоя бус изглежда сравнително добре. То по БГ пътищата къде къде по-отчайващи гледки можеш да видиш просто ужас. То пуши, то е ръждясало, то трака, скърца, масло гори, вратите не се затварят вързадни с по един сезал... такъв бус в БГ си е като нов направо...
Ако в България затегнем правилата за ГТП и ги направим като в Германия или Англия, трафикът ни ще стане като в Северна Корея - в Столицата тук-там ще има автомобили, а в провинцията ще се придвижваме с коне и каруци!В България много рядко се внася автомобил в добро техническо състояние. Всеки търговец би предпочел ударен или развален автомобил, за да може да вложи евтиния булгарски труд и да изкара добра печалба.
А пропо, понеже пистоянно пътувам идкам да ви споделя, че постоянно съм заобиколен от българи със сини венци в самолета на път за Германия.
На какво ве чудят германците? Те са само едни от тези, които са ни помогнали днес България да е в това окаяно състояние. Нямаме пари и купуваме техните стари брички, за да има изобщо с какво да се движим. Очудващо е, че изобщо се движим. Нямаме производство, а това което наричаме икономика е търговия, която зависи и от немскито производство. Като вземем да произвеждаме в България някой ден може и да се оправим. До тогава ще е така.
Ето как го правят в белите държави. В държавите с нормална и работеща система. Ще минеш преглед и ще се движиш по пътищата с кошницата ли? Да ама не. А тук, повече от половината хора, движещи се с МПС-та по пътищата са под всякаква критика. Седи в ръждясалата изгнила кошница и дава газ. После що имало толкова катастрофи и убити по пътищата. Ми то колите не стават за нищо, 20 годишни, половината им системи отдавна не работят, но иначе видиш ли, сложил ксенон и лети джанти и си мисли че кола има.
напълно нормално - като е брак автомобила се продава на наште хора.Аз незнам германците да внасят автомобили втора ръка от българия
Българите са много умни щото могат сами да си правят контактите и щепселите пък и автобусите. Пък простите немци не могат хаха
Че кво му е на буса ? Те да видят по българските пътища какви по-страшни неща се движат или каруците на шведите !
FAKE NEWS .... хайде, сега да ни задхължават да минаваме през наши автосервизи ... както съм си патил от орторизирани автосервизи ... бих предпочел, дори да не минавам през тях. Вече не знам кога е по-надеждно, да вземеш нова кола и да не влизаш изобщо в сервиз, или да вземеш кола на старо и да я оправиш в нашите сервизи.
Както си оправяме калпаво асансьорите, пътищата и т.н. така е и с прегледите на автомобилите ... с две думи калпава работа. Девизът ни "Съединението прави силата" отдавна трябва да се смени с "Аре бе и така може" - олицетворение на това как се върши работата в бг
Не е за вярване: Български бус с 66 дефекта се движи из Германия