За мен е важно да пуснат пак санирането. Да си напълня гушата, да видиш как въртя синджира по цял ден. Пък на който му трябват тираджии да се оправя, да си търси от Бангладеш ако иска!
в германия шофьор вземат 1900 + омандировки и петък си е в къщи . а бг шофьор взима 500 лв заплата + командировки и не се пребира с месеци , за какво да караш камион в бг
смях,познавам човек в Германия, който даже не кара ТИР, а някакъв бус. Не се къпят в пари, но пък жена му не работи - учи си немския и си гледа домакинството. Живеят в малко градче. Скучно било, но парите им стигали.Като тираджия би живял дори още по-добре.
Макрон сега иска да ни открадне и шофьорите, ще ги привлече ще ги вържат с договори за 6 месеца нашите фирми ще фалират и после ще пратят новоизлюпените тираджии на борсата и после айде, кой откъдето е !
Ако е истина, че плащат на Българските шофьори по 20 ст на километър, а това е нещо на което, мога да се доверя скоро ще източат българските шофьори с по-добри условия и пари.
А-а-а-а, извинетеИзвинен си, извинен си. Немците пак са си локомотива на Европа, ние пак сме фенера на последния вагон. И така ще си и остане.
Ами направете заплатите по 10 000 евро и ще проимате водачи на тирове. Тук в Холандия заплатата ми е 9 520 евро чисто карам ТИР и разкарвам продукция по цяла европа. Условията на труд са едни от най добрите. Не спя в камиона фирмата ми плаща хотел. Осигуряват ми безплатен обяд плащат ми тока парното водата наема. От Заплатата си купувам само цигари и кафе. Като се оженя ще имам пари да гледам семество и деца.
Ама чакайте малко, как така не достигат и се търсят спешно? Нали вкараха над милион "бежанци" от Близкия изток, че да запълнят липсите в пазара на труда? Не могат ли да намерят тираджии сред тях?А-а-а-а, извинете, за момент забравих, че тия за перспективни инженери, компютърни специалисти и пр. експерти, те не могат да бъдат тираджии.И как няма да има криза за тираджии, след като планът "Макрон" беше достатъчно ясен какво им мисли на тираджиите. Айде да се усетят малко, бе!
Фалшиви новини искат да ни изгонят фирмите и да намъкнат там само немски фирми и френски в цяла Европа, като ни изгонят и ще имат нужда от 50-60 000 шофьори.
Едрият бизнес в България не само ще спре заплатите но и ще лобира за това служителите да си плащат ако искат да работят. Ето това е капитализъм по български.
Като има недостиг Джанбаски и други евродупетати може да подадат оставки и да станат тираджии. Евродепутати имаше 100 пъти повече кандидати от местата.
В Германия спешно се търсят десетки хиляди тираджии