10

Анонимен

преди 4 години

Като им липсва документация, сега да подменят winglets-ите на всички самолети за тяхна сметка! Много през просото го подхванаха нещо.

9

Анонимен

преди 4 години

Дефектно по американски.

8

анонимен

преди 4 години

Сертификати за качество, 1 000 000 тестове, контрол, нам си кво за да го направят златен и пак гаражна конфекция. Даже не могат да намерят кои са дефектните, ама меринджърите акционерите си прибраха кинтите. Да връщат и да повръщат! Тъй става с хамериканската гаражна конфекция.

7

Анонимен

преди 4 години

Опс,И Боинг го под караха през къра. Язък за сертификатите за качество и тем подобни.

6

Анонимен

преди 4 години

Време е всички да се ориентират към Еърбъс.

5

Анонимен

преди 4 години

Трябва да си луд да искаш да се качиш на катафалка Боинг. Това нещо ако не го свали софтуера, ще му паднат крилете.

4

Анонимен

преди 4 години

не се научиха теа Американци самолети да правят ....все нещо им дефектно !

3

Анонимен

преди 4 години

"Лошото е, че Boeing не могат да открият серийните номера на самолетите, които са с дефектните крилца. Те съветват авиокомпаниите да ги подменят, преди да използват отново самолетите."А най-добре изобщо да не използват този модел самолети.

2

Анонимен

преди 4 години

От Краварите нищо не става..

1

Щерю

преди 4 години

Също и ппедалът на съединителя потъвал...