44

Анонимен

преди 4 години

ПАДАТ КАТО ГНИЛИ КРУШИ.

43

Анонимен

преди 4 години

Миналият ден един ф16 красиво падна и изгора в Калихорния. Преди 10 дни един ф35 нахрани акулите в Тихия океан. К`во става?

42

Eugeni

преди 4 години

*** Христова, вземи да се върнеш в прогимназията, та белким понаучиш българска граматика и изразителен и ясен български език, а не безсмислиците на Гугъл преводач.

41

P.

преди 4 години

До АнонименИнтересно защо кресл-ьовците получават винаги преференциално третиране. Харесвах ги заради музиката, но след като имах възможността да общувам с една родена в САЩ от гръцко потекло, не храня повече предишните симпатии към тези самовлюбени кресл-ьовци.

40

До 37

преди 4 години

Бойнг 737 не е 737 МАХ. Така че това как е бил най-сигурният самолет напълно издиша. От около 350 бройки, две фатални катастрофи с нови машини над 350 жертви е огромен процент фира и безпрецедентен крах за модел самолет !!!

39

Анонимен

преди 4 години

До ЦиникТе Байер са "***" а ти си най-големия "умник" нали??? Толкова си "умен" , че само можеш да тролиш по цял ден за мършави рублички.

38

Циник

преди 4 години

Раундъп ВЕЧЕ Е НА БАЙЕР! ФАКТ!Монсанто беше купен за милиарди от Байер!Сега ( тъnaците ) от Байер - ще плащат милиарди на подалите "граждански искове" в САЩ

37

Анонимен

преди 4 години

До ТеоТова , руските *** сте невероятно кухи парчета!:))))) Раундъп не е на Байер:))

36

Тео

преди 4 години

Алчност и безхаберие! Редно е Бойнг да бъдат съдени със същия аршин, с който съдят сега Байер заради раундъп. Система за показване на дефект на автоматиката била екстра срещу допълнително заплащане за самолета. За това харесвам Китай - ако направят такова нещо от най-високия, до най-ниския чин одобрили тая простотия - на стадиона и семействата да плащат куршумите. Но в демократичните страни - сори, пий студена вода и вземай тия пари от застраховката и не ме занимавай.

35

Анонимен

преди 4 години

До доктора и 38Що сам си пишеш глупости и сам си отговаряш?

34

доктора

преди 4 години

До анонимен 38Съгласен съм. Когато търговеца "влезе в храма" така да се каже т.е когато се месят в работата на висококвалфицирани специалисти като инженери и лекари хора който виждат в хората само едни цифри и които и представа си нямат от материята и работата по същество е тогава страдат и умират хора

33

Анонимен

преди 4 години

До доктора Предвиден е и втори сензор, който обаче се предлага опционно, като екстра. Така е, когато търговецът се качи на главата на инженера.

32

Bad Company

преди 4 години

Огромен гаф на Боинг, спор няма. Със сигурност проблема е отстранен но това няма да върне жертвите на семействата им. Боинг трябва да си понесе последствията. Въпреки това 737 остава най-масовия и най-надежния самолет.

31

доктора

преди 4 години

Предаването се нарича 60 minutes australia-rogue boeing 737 max planes with ""minds of their own"

30

доктора

преди 4 години

" изправяне във въздуха" и загуба на тяга А защо-отговора дава един от инженерите в боинг който не желае да се показва лицето му-алчност и страх че еърбъс ги изпреварва

29

доктора

преди 4 години

https://youtube/watch?v=QytfYyHmxtcПрилагам връзка към филм в ютуб точно за този случай По-точно репортаж на раследва журналистка. Пилотите не са били информирани за системата авиокомпаниите не са знаели за нея, единствената система в историята на съвременната авиация зависеща само от един сензор (а не от два или повече както е обичайно).И всичко това защото поради факта че новите двигатели не пасват на старата 30 годишна концепция на корпуса самолета е нестабилен и предразположен към

28

Анонимен

преди 4 години

Много е просто, напишете в Гугъл "mentour trim" и изгледайте няколкото клипчета. Човекът е пилот на Боинг, тренира пилоти на Боинг и има достъп до симулатори. На една от тях много ясно се вижда как когато самолетът е в такава ситуация, става невъзможно да се навие колелото. Също има и съобщение на ЕАСА, в което се казва, че в определена ситуация, става невъзможно да се коригира ръчно трима. Ментор дори показва на клипче крика с който се местят плоскостите и защо става невъзможно да се премести.

27

Анонимен

преди 4 години

"Boeing продължава да твърди, че самолетът е безопасен,"Тези са пълни психопати.

26

Анонимен

преди 4 години

Боинг са сложили на стар самолет нови двигатели с по-голям диаметър дето не се събират под крилата. За това двигателите са изнесени напред за да мога да отидат нагоре. Центъра на тягата се е променил и дърпа носа на самолета нагоре. Опита да се коригира грешната авионика кято са създали със софтуер който да натиска носа надолу какт осе вижда завърши с трагедии. Катастрофите са в резултат от американската алчност да се спеастят пари за разработката на нов модифициран самолет за тези двигатели.

25

Бичето

преди 4 години

Каква мускулна сила ви гони? Този самолет не е със серво усилвател а е чист fly by wire. Единствено трябв да се преодолее force feedback-а, но той е по-слаб от най-слабата жена-пилот, така че това не е проблем.