221

Щирлиц

преди 5 години

Просълзих се...Намалели им продажбите и печалбите,мъкааа...

220

УЕФА - мафия

преди 5 години

При производството на акумулаторни батерии за електромобили околната среда се замърсява с олово, кадмий, живак и т. н. Отделно заминават хиляди литри вода. Електромагнитните полета влияят изключително зле върху организма - хормонални проблеми, проблеми с щитовидната жлеза и др. Едно поле, второ, трето, десето... По 6-7000 малки акумулаторчета в автомобил и пъзелът се нарежда.

219

Кат

преди 5 години

И много камери тол мол такси финетки минетки граждански еко норми глупотевини пара да събират а магистралките и пътищата на дупки и кратери айде бензина ко да е не зависи от малка България цената ама пътищата като хората правете и недейте толкоз много такси да мислите мафиоти в прованса се усещат тея такси за Софя незнам.

218

Бай Митьо

преди 5 години

Гледах ги в мобилето онзи ден. Предлагат ми шкодичка 2003г. /16 годишна/ за 4000 лв.Ами да си я карат те! Аз ще си карам мойта Фелиция 1996г. Иска само 1 бендикс и е пушка :)))))))

217

Да фалират дано

преди 5 години

Да фалират дано продават трошки от моргите с 300%-400% печалба !!!!

216

Анонимен

преди 5 години

Ако можеше да си купя нова кола нямаше дакарам кошница за 1500лв.Колата ми енеобходима,защото работя на 32 км от там,където живея.Целта на управляващите не е да се карат нови коли,ако това им беше целта щяха да вдигнат минималната на 2000лв.Целта дасложат край и на малкото,което си го позволяваме с много труд,а именно таратайките за 2000лв.Вдигат еко такси,застраховки не за да спъват джамбазите ,а обикновения гражданин.

215

До 226 нн

преди 5 години

Пренаситеност казваш с коли. Оня ден НСИ казаха, че сега в България 51,1% от домакинствата имат автомобил - голямо пренасищане ще да е....

214

До 226 нн

преди 5 години

Не лъжи!В България автомобилите са около 440 на 1000 човека население, доста под средното за ЕС и доста под нивото в Германия. Личните автомобили са още по-малко - около 250 на 1000 жители - повече от два пъти под средното ниво за ЕС.При това за България се отчитат всички автомобили (леки, товарни, специални, автобуси и влекачи), а за другите държави отчитат само личните автомобили. Това е защото в България ГЕРБ са некадърни да се справят с пътищата и организацията на движението и паркирането

213

нн

преди 5 години

Друга е истината. Много станаха автомобилите и пренаситиха нуждата на българина. Пример, колкото са регистрираните автомобилите на 1000 души население в Германия, толкова са и в България, В Германия са около 580 на 1000 души. На българина просто не му трябват повече коли, има си. Излишъкът е в автокъщите. Заводският ресурс на автомобилите от около 10 години, обикновено е два, че и повече пъти, което има своето значение.

212

Трол Горянин

преди 5 години

Въпроса не е нова или втора ръка, а доколко има нужда.аз също имам познати които купиха автомобил за 35-40 К, за да събират прах в гаража

211

Анонимен

преди 5 години

Продажбите не са спаднали заради автокъщите, а си има други причини. Вярно е, че автокъщите много лъжат и яко надуват цените, но това е така не от вчера, а от 29 години, откакто започнаха да внасят стари коли в България. Да коментирам автокъщите, значи да не виждам проблема - спад на продажбите.

210

Анонимен

преди 5 години

Като продавате *** с върнати номера и евтини трикове, нормално хората да спрат да ви ползват услугите... Аз например си продадох старата кола, без да пусна и една обява. Защото хората, които ме познават, знаят в какво състояние беше.

209

Супер

преди 5 години

Тези в КАТ ще чоплят семки.Няма внос няма пара.Егати кефа.

208

Добра новина

преди 5 години

Напълниха Бг-то с кошници от Италия и Германия.Улиците са пълни с коли,капацитет на макс.Търговците на втора употреба коли са мортос.До две години всички ще фалират.Без това лъжат хората както си искат с превъртян километраж,свален катализатор.Всички да фалират.

207

Ифйф

преди 5 години

Еми да намалят цените на колите търговците изкат от една кола да печелят 1000-1500 лева

206

Анонимен

преди 5 години

До СметкитеАбе не знам как си със сметки? Или аз трябва да си хвърля дипломата за счетоводител от УНСС и дипломата за автомоньор от техникума. Десетгодишната кола я дадох на сина. Обслужвана във фирмен сервиз. Опел, без грам ръжда. Сменених 4-5 крушки. Трябваше да закрепя екрана над гърнето. Смених и спирачните дискове на предните колела. Друго само техническо обслужване: филтри, масло и свещи. Палиш, караш и сипваш бензин. Комшиите ми си отлежаха под колите и се настояха на отворен пред.капак.

205

Bad Company

преди 5 години

До Питам сеНе се питай ами стягай багажа. Пали колата, вземи самолета или автобуса и си ТАМ! ТАМ , в меката на автомобилите втора ръка:) Германия, Италия, Франция......Както пишат нашите журналисти има хиляди коли от които западняците изкат да се отърват и ги подаряват:)))))) Подредени са на плацове, с готови документи и ключовете на таблото! :)) Даже и някое евро има в жабкта за из път! Успех!! Ххахахахахахах!

204

Митко

преди 5 години

Даже и от частник ме е страх да си купя, знаеки, че той я е купил от автокъща и там са и върнали километража! Един приятел си взе някакъв измислен Мерцедес за 6000 лв, след толкова много повреди в официалния сервиз му казват, че колата му е на 380,000 км, а той я е взел на 160,000. Погледнете в обявите за коли колко автомобили са между 160,00 и 180,000......

203

Анонимен

преди 5 години

Време е бизнеса със продажби на стари коли, които са били предназначени за рециклиране да се прекрати.

202

Питам се

преди 5 години

Питам се дали една година и половина се бърка в личния си джоб? И дали дава заплати без да е на печалба? Досега не съм виждал такива патриоти. Зная как се вкарват стари кошници за без пари, как се лустросват с части от морги и се продават с 300 - 400 % печалба. От колите в автосалоните една малка част са читави. После защо не купуват?