Нормално да зацикли.Хората като тръгнат да купуват и виждат какви кочини се предлагат и разбират как ги лъжат.Аз имам кола на 217000км.2008г.няма как да я дам за 4000лв ,а на пазара има нов внос уж на 130000км за тези пари.Сами си правете изводите колко са читави.
Новите автомобили са като напудрени мадами, а именно много капризни.Искат с 4 пъти повече средства за поддръжката, от тази на кола преди 2004 година. Няма значение марката и до голяма степен няма смисъл да от немското трио, при положение,че дори вечните втори Опел и Форд, предлагат модели с екстрите на Мерцедес.
Една трошка на 500 000 км премине ли в ръцете на *** разбойника веднага става на 180 000 км. Никога няма да купя возило от Бг-то.Човек трябва да е леко луд за да купи трошка от Иван,Драган или Митко.
В последните 10 години съм живял на 5 различни места в София и навсякъде автомобилите бяха по-малко от половината от броя на апартаментите. Не знам защо някои твърдят, че всеки има по две коли, а някои и по три.
У нас половината домакинства имат лека кола, което означава около 250-260 лични леки коли на 1000 човека население,. В западна Европа са около 500-600 на 1000.
Не сте прави че колите малко на глава от населението. На пръв поглед е така само. Никой не отчита факта че по брой движищи се каруци сме цяла Западна Европа не може да се мери с нас. Отделно нямаме и инфраструктура за тези коли, пък ако станат повече съвсем ще се задръстим.
Хах стига бе кои ще си позволи кола нова никои явно затова ли на моите пречат от завист по пладнешко отношение не съм виждал но за всяко нещо си има решение времето връща с лихвите на тем подобни а дотогава пречете другаде но ако се окажа прав че предната седмица същия цирк се разигра с друг тоя другия му пожелавам успех любимеца на системата влязъл с подкуп и подкупа го варди що ли за подкупни има в тоя град вас питам желая ви приятен ден в Ловеч
Отново само статистика -в БГ политиците н е приемат закони в този сектор и само вдигат данъците -защото карат служебни коли и си вършат бизнеса също с тях-
С тея ГО ,винетки ,Еко такси ,камери за превишена скорост , глоби ,катастрофи как няма да има спад.Ей вижте при велосипедите през последните 2 години има с по 20-25% на година увеличение на продажбите
В цял свят има сериозни тв предавания за мита около купуването на нова кола. Обезценката е жестока. По добре 2, 3 годишна проверена и сертифицирана. По нашите автокъщи повечето коли са бараки с превъртяни км, удряни и т.н. Отворете мобилето.....има ли коля, която да не е НЕРАЗЛИЧИМА ОТ НОВА, УНИКАТ, СЕРВИЗНА КНИЖКА,Реални километри и т.н. Как пък няма една кола на 300 х.км бе хахах, при положение , че в Европа се кара по 30х.км на година че и нагоре.
В цял свят има сериозни тв предавания за мита около купуването на нова кола. Обезценката е жестока. По добре 2, 3 годишна проверена и сертифицирана. По нашите автокъщи повечето коли са бараки с превъртяни км, удряни и т.н. Отворете мобилето.....има ли коля, която да не е НЕРАЗЛИЧИМА ОТ НОВА, УНИКАТ, СЕРВИЗНА КНИЖКА,Реални километри и т.н. Как пък няма една кола на 300 х.км бе хахах, при положение , че в Европа се кара по 30х.км на година че и нагоре.
В БГ всяко семейство има таралясник а някои семейства и по 2, а и по 3. През 2004 когато се нанесох в блока на паркинга от пред имаше не повече от 10 коли, включително моята. Днес ако се забавиш малко след 8 - 9 ч. вечерта и няма къде да се паркира. Повечето коли са таралясници на по 15 - 20 г., е и по стари. Рядко има по нови на по 3 до 5 г. или по нови. Проблема е не само в доходите на хората но и в начина на мислене. Но повечето хора не могат да си позволят нови коли, даже и на лизинг.
Е как няма да замре бизнеса, всеки накупи по 2-3 коли, ясно беше че след няколко години бум на продажбите и бързото забогатяване на вносителите на коли - втора употреба (голяма част от които между другото са пълни ***) дойде време и малко да затихне. Какво се оплаквате - не може вечно да лапате лесни пари, най-вече за наша сметка. Ако ми се наложи пак, ще отида до Германия да си купя автомобил, но няма да си взема от измислените ни търгаши.
Те джамбазите ще фалират,ама какво ще кара 80% от българите.То това е и мисията на управшяващите ,да обеднеем още повече.Това с джамбазите е само камуфлаж.Ще ги търсим тия дръгели с превъртени километражи.
Ами ще са задръстени автокъщите като набълбукаха пазара с дизел. На 10 коли 1 е бензин. Хората все пак искат и да излизат в чужбина с колите си, а не да ги оставят на околовръсното на градовете. Бензин внасяйте и ще ви потръгне
Дано фалират по-бързо измамниците автоджамбази, превъртащи километражи,лъжещи и мамещи..... Естествен подбор... Дано изчезнете по-бързо.... :)))))
Край на бизнеса с коли втора ръка? Вносът на стари возила зацикли