До МирославВсеки е свободен да изкаже мнение, като не ти харесва - много ти здраве!Кой не скача е човек на ДОСТ....
Юсен е можело аварийно да почне да спира и да си остане в лентата веднага след като види Местан да му пресича дясната лента и тогава щяха да се разминат може би на косъм или с доста по-лек удар. Ударът става без спирачен път защото амуджата преценява, че Местан ще го изчака както е навлязъл по средата на пътя.
Убиваш бремена котка -> 8години затвор;Убиваш малко дете с нож във врата -> 8 години затвор;Има подкуп няма подкуп -> 20 години затвор;Убиваш дете -> 10к лева;
На всички е ясно какво се е случило , въпросът сега е как и срещу колко независимите български прокуратура и съд да покрият този арогантен , самозабравил се , отвратителен песоглавец.
Как ще се оправи тая държава не знам... След като половин България вместо да работи, учи, каквото щете полезно да прави, седи по форумите и защитава Местан за някакви стотинки на коментар... Рзгледайте снимките и ще видите че колата не е ударена челно! Тоя изкара нещата че даже се е изнесъл вече на главния път, карал си е спокойно и оня излиза изведнъж в насрещното и бам... Айде стига глупости! Местан не е спрял, дори ме съмнява да е намалил преди излизането на пътя!!!
До ДаниелНищо подобно, ако гумите са износени в рамките на позволеното, забележимо отклонение в разстоянието за спиране се наблюдава единствено на мокра настилка, където дълбочината на протектора е решаващ фактор. На сухо нещата остават идентични.Смогвате ли да осъзнаете, че 3% разлика при спирачен път от 38 метра са около метър? 5% - около 2? 10% - около 3,8? 20% - 7,6м? И че дори при 50% отклонение от нормата, пострадалият водач пак е имал резерв от около 40м/2 с да спре? Май не?
Единственото положително нещо, което може да произлезе от инцидента е антибългарина да не се мярка поне година-две, ако изобщо посмее да се прави на политик след случая.
Айде стига сте го сатанизирали Местан!Пияния-*** Ставийски уби човек и осакати друг до живот, че не го вкараха в затвора, ще искаме затвор за Местан за явно непредпазлива катастрафа с класическо съпричиняване на смърт.....
"Абе при положение, че кръстовището е на стотина метра от завой, даже да спреш на стопа, да се огледаш, да се ослушаш, да пуснеш една вода и чак тогава да потеглиш, ако другият ти изскочи от завоя със 110, нямаш никакво време да реагираш"Аха. 110км/ч са 30 метра в секунда. Сиреч 3.4 секунди за реакция, кажи го три и половина. Ако не реагираш за толкова време - ми не си за шофьор... Еле, че идващия със 110 ще намали - като те види че си улав, така че имаш баре 5 секунди.
Юсен много ясно каза в едно от първите публикувани негови думи за случилото се. Преразказвам: "Видях го много добре, можех да спра, просто не очаквах той да не спре на стопа."Аз лично неведнъж съм попадал в подобна ситуация. Караш по път с предимство и виждаш някаква друга кола да наближава знак стоп и трябва да ти даде предимство, но кара с 40-50 км/ч а е само на 15-20 м от стопа. Ами ако не спре.
До Анонимен И за слепите е ясно, че Местан е отнел предимството на движещото се по главен път превозно средство, ударил го е странично и е причинил катастрофата. Друг е въпроса защо шофьорът на другата кола като е видял, че колата е "мутренска", не е намалил към спиране. По добре той да беше ударил странично лимузината. Вероятно неговия автомобил има възглавници само отпред, а и да няма там е най здраво конструиран.
До Мияч на чинииСтойте кротко, когато иде реч за кинетични пресмятания. Нямате никаква квалификация в областта. За разлика от мерак за плямпане, който е в изобилие.
До АнонименОбяснението на Местан не е малоумно. Виж колата му и кажи как е била ударена. Второ, насрещния автомобил не го е видял късно. По собствените обяснения на бащата. Бащата каза, че го е видял и е можел да спре, но не мислел, че няма да му даде предимство. После е оказва, че са се ударили в насещното, после се оказва, че "бил преценил" и тръгнал да го заобикаля, после се оказва, че, .... А бе, когато не можеш да мислиш, и само *** са ти в главата си най-обикновен ....българин
69, разказвали са ми от първа ръка случай за катастрофа, в която кола излиза от черен път на главен и друга кола я удря. Виновният водач смятал, че е достатъчно да даде мигач и може да си излиза на който път си иска.В София по бул. Ботев има табели, че пешеходците нямат предимство пред трамвая. Хората масово не познават правилника изобщо.
Абе при положение, че кръстовището е на стотина метра от завой, даже да спреш на стопа, да се огледаш, да се ослушаш, да пуснеш една вода и чак тогава да потеглиш, ако другият ти изскочи от завоя със 110, нямаш никакво време да реагираш, особено ако започне да прави зиг-заци по пътя в чудене от коя страна да те заобиколи, вместо да спре. Който не шофира, само той не знае за какво говоря. Да оставим КАТ да си свърши работата!Плюйте си в пазвите и се молете да не ви се случва на вас!
До БАЩАТА НА ДЕТЕТО Лъжете се, скоростта на движение на един автомобил, участвал в катастрофа, може да се пресметне с точност от около +-3%.
Абе какво е това мало.умно обяснение и на Местан, а и на подкрепящите го? Ако се направи безпристрастна експертиза, ще стане ясно всичко, но надали..Сигурен съм, че това ....не се е опитал да се изнесе директно в неговото си платно, а е тръгнал напряко, да сече. Което означава, че си е бил "изправил" колата в насрещното платно.А насрещния автомобил го вижда късно и тръгва да го заобикаля отляво, защото може и да е преценил, че не може да го избегне, дори и със спирачки.Но за кон няма закон
Близки на ранените в катастрофата с Местан: Той е отнел предимството!