87

Анонимен

преди 5 години

До МирославВсеки е свободен да изкаже мнение, като не ти харесва - много ти здраве!Кой не скача е човек на ДОСТ....

86

Анонимен

преди 5 години

До ДанилеНо 40 м запас за реакция нямат никакво значение?

85

Анонимен

преди 5 години

Юсен е можело аварийно да почне да спира и да си остане в лентата веднага след като види Местан да му пресича дясната лента и тогава щяха да се разминат може би на косъм или с доста по-лек удар. Ударът става без спирачен път защото амуджата преценява, че Местан ще го изчака както е навлязъл по средата на пътя.

84

Анонимен

преди 5 години

Убиваш бремена котка -> 8години затвор;Убиваш малко дете с нож във врата -> 8 години затвор;Има подкуп няма подкуп -> 20 години затвор;Убиваш дете -> 10к лева;

83

Анонимен

преди 5 години

До МирославА, появи де човек, който оценява едно автопроизшествие по марката на колата.....

82

апо

преди 5 години

На всички е ясно какво се е случило , въпросът сега е как и срещу колко независимите български прокуратура и съд да покрият този арогантен , самозабравил се , отвратителен песоглавец.

81

Мирослав

преди 5 години

Как ще се оправи тая държава не знам... След като половин България вместо да работи, учи, каквото щете полезно да прави, седи по форумите и защитава Местан за някакви стотинки на коментар... Рзгледайте снимките и ще видите че колата не е ударена челно! Тоя изкара нещата че даже се е изнесъл вече на главния път, карал си е спокойно и оня излиза изведнъж в насрещното и бам... Айде стига глупости! Местан не е спрял, дори ме съмнява да е намалил преди излизането на пътя!!!

80

Даниле

преди 5 години

До АнонименПонякога и 10 см са фатални.

79

Анонимен

преди 5 години

До ДаниелНищо подобно, ако гумите са износени в рамките на позволеното, забележимо отклонение в разстоянието за спиране се наблюдава единствено на мокра настилка, където дълбочината на протектора е решаващ фактор. На сухо нещата остават идентични.Смогвате ли да осъзнаете, че 3% разлика при спирачен път от 38 метра са около метър? 5% - около 2? 10% - около 3,8? 20% - 7,6м? И че дори при 50% отклонение от нормата, пострадалият водач пак е имал резерв от около 40м/2 с да спре? Май не?

78

Анонимен

преди 5 години

Единственото положително нещо, което може да произлезе от инцидента е антибългарина да не се мярка поне година-две, ако изобщо посмее да се прави на политик след случая.

77

Анонимен

преди 5 години

Айде стига сте го сатанизирали Местан!Пияния-*** Ставийски уби човек и осакати друг до живот, че не го вкараха в затвора, ще искаме затвор за Местан за явно непредпазлива катастрафа с класическо съпричиняване на смърт.....

76

Анонимен

преди 5 години

"Абе при положение, че кръстовището е на стотина метра от завой, даже да спреш на стопа, да се огледаш, да се ослушаш, да пуснеш една вода и чак тогава да потеглиш, ако другият ти изскочи от завоя със 110, нямаш никакво време да реагираш"Аха. 110км/ч са 30 метра в секунда. Сиреч 3.4 секунди за реакция, кажи го три и половина. Ако не реагираш за толкова време - ми не си за шофьор... Еле, че идващия със 110 ще намали - като те види че си улав, така че имаш баре 5 секунди.

75

Анонимен

преди 5 години

Юсен много ясно каза в едно от първите публикувани негови думи за случилото се. Преразказвам: "Видях го много добре, можех да спра, просто не очаквах той да не спре на стопа."Аз лично неведнъж съм попадал в подобна ситуация. Караш по път с предимство и виждаш някаква друга кола да наближава знак стоп и трябва да ти даде предимство, но кара с 40-50 км/ч а е само на 15-20 м от стопа. Ами ако не спре.

74

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен И за слепите е ясно, че Местан е отнел предимството на движещото се по главен път превозно средство, ударил го е странично и е причинил катастрофата. Друг е въпроса защо шофьорът на другата кола като е видял, че колата е "мутренска", не е намалил към спиране. По добре той да беше ударил странично лимузината. Вероятно неговия автомобил има възглавници само отпред, а и да няма там е най здраво конструиран.

73

Анонимен

преди 5 години

До Мияч на чинииСтойте кротко, когато иде реч за кинетични пресмятания. Нямате никаква квалификация в областта. За разлика от мерак за плямпане, който е в изобилие.

72

Анонимен

преди 5 години

До АнонименОбяснението на Местан не е малоумно. Виж колата му и кажи как е била ударена. Второ, насрещния автомобил не го е видял късно. По собствените обяснения на бащата. Бащата каза, че го е видял и е можел да спре, но не мислел, че няма да му даде предимство. После е оказва, че са се ударили в насещното, после се оказва, че "бил преценил" и тръгнал да го заобикаля, после се оказва, че, .... А бе, когато не можеш да мислиш, и само *** са ти в главата си най-обикновен ....българин

71

Анонимен

преди 5 години

69, разказвали са ми от първа ръка случай за катастрофа, в която кола излиза от черен път на главен и друга кола я удря. Виновният водач смятал, че е достатъчно да даде мигач и може да си излиза на който път си иска.В София по бул. Ботев има табели, че пешеходците нямат предимство пред трамвая. Хората масово не познават правилника изобщо.

70

Анонимен

преди 5 години

Абе при положение, че кръстовището е на стотина метра от завой, даже да спреш на стопа, да се огледаш, да се ослушаш, да пуснеш една вода и чак тогава да потеглиш, ако другият ти изскочи от завоя със 110, нямаш никакво време да реагираш, особено ако започне да прави зиг-заци по пътя в чудене от коя страна да те заобиколи, вместо да спре. Който не шофира, само той не знае за какво говоря. Да оставим КАТ да си свърши работата!Плюйте си в пазвите и се молете да не ви се случва на вас!

69

Анонимен

преди 5 години

До БАЩАТА НА ДЕТЕТО Лъжете се, скоростта на движение на един автомобил, участвал в катастрофа, може да се пресметне с точност от около +-3%.

68

Анонимен

преди 5 години

Абе какво е това мало.умно обяснение и на Местан, а и на подкрепящите го? Ако се направи безпристрастна експертиза, ще стане ясно всичко, но надали..Сигурен съм, че това ....не се е опитал да се изнесе директно в неговото си платно, а е тръгнал напряко, да сече. Което означава, че си е бил "изправил" колата в насрещното платно.А насрещния автомобил го вижда късно и тръгва да го заобикаля отляво, защото може и да е преценил, че не може да го избегне, дори и със спирачки.Но за кон няма закон