До сспрощавай ама ти как искаш да е вързано 6 месечно бебе ? с вериги :) айде малко по сериозно, при преобръщане на колата си се изнизва като стой та гледай, всъщност в конкретната ситуация детето е щяло да има повече шанс да оцелее ако е било в ръцете на майка си
Щяло то да се изхлузи ама друг път. Ако е добре вързано и при нормална скорост (както твърди едната страна) първоначалния физически шок се обира. Всеки ден виждам безотговорни родители, возещи децата си както им падне: "Аз само тука наблизо" , "Аз не карам бързо" , "То само в града" и какви ли не измислени оправдания. А тоя насреща дали кара нормално внимателно... А оня пияния дали вижда къде кара... ПАЗЕТЕ СИ ДЕЦАТА!!! Другите няма да ги пазят вместо вас.
Имам чувството, че половината от коментиралите по-долу никога не са шофирали!Някакви присъди се раздават, някакви доказателства!Като човек, който е губил двама много близки хора в ПТП-а, ще ви кажа само едно - да не дава Господ! Никой не е застрахован от това да загине или да се превърне в убиец!Има си експертизи, има си вещи лица, има съдилища, има застрахователи!Да не дава Господ на никой да участва в това!
Покрай такива места ограничението е 60 км/чКолата на Местан е ударена отпредМного неизвестни има в този случай!
и да е било в столче при преобръщане на колата е щяло да се изхлузи и вероятно така е станало, това е 6 месечно бебе то няма никакви възможности да се задържи или предпази
Голяма част от катастрофите стават заради превишена скорост...Нито това бебе щеше да пострада, ако е било в детско столче и БМВ-то се е карало с разрешената скорост, нито онова младо момче щеше да загине с мотора си край Иганово...А че Местан отдавна трябваше да е в затвора, а не е, да кажат защо е така тия от ГЕРБ!
И един малко сложен въпрос...А бебето вързано и в столче ли е било?Това в допълнение към предното ми мнение...ПАЗЕТЕ СИ ДЕЦАТА!!! Столчетата са за да не стават сериозни сакатлъци.
Стига сте писали глупости, в конкретния случай и дума неможе да става за превишена скорост, да не говорим че там конкретно видимоста си е напълно приемлива, просто както по надолу някой е написал, Местан е човек който е свикнал да се вози на задната седалка и шофьорските му умения отдавна са останали в миналото, предполагам че вероятно се е огледал, сигурно е имал кола отляво, изчакал я е и веднага след нея е тръгнал за ляв завой без да погледне отново в дясно и е станала белята
С триста дори и от Формула едно не карат много честно.Този може да не е карал с 300 , но със сигурност е карал страшно бързо.
До ЧОВЕКО, вариантите са много. Ако няма как да видиш връхлитащия, няма как да му спазиш предимството и съответно нямаш вина. Законът не може да обхване всички вариации на ситуациите, затова трябва да мислиш с главата си, когато шофираш, защото като умре детето ти, край.
Нищо лично, но нарушениято на местан е неоспоримо. Именно той преприема маневра, като излиза от път без предимсто, при това с ляв завой, и отнема предимството на МПС в движение. В резултат загива дете, наранени са още 2 лица и е унищожен техния автомобил.
Трябва да се промени закона, така че когато някой се движи с превишена скорост по път с предимство, ако стане катастрофа предимството му да отпада и да е виновен за катастрофата.
Спазваш предимство, ако можеш. Тръгваш - няма кола, и в следващия миг те връхлита някакъв иззад близкия завой с бясна скорост. И да си най-примерния шофьор, няма как да му спазиш предимството на такъв. Физически е невъзможно.
Без да визирам конкретния случай, кажи ми как ще спазиш предимството на някой, който се движи с 300 км/час и даже не го виждаш, когато започваш маневрата? При тази скорост, половин километър се изминава за 6 секунди. Мотористите често го правят и псоле пищят, че не им било дадено предимство. Как да им се даде, когато те за 2-3 секунди долитат от някъде много далеч?
На всички е ясно, че политика за нищо не е виновен. Да не говорим, че като карат с превишена скорост им се изчиства нарушението и нищо не плащат, така е ДАНС, така е парламент и др. Законите не са за тях, а за народа. Както с пушенето, шефове, шефченца и още по малки шефчета си пушат по стаите, но другите да излизат навън. Когато закона третира всички, тогава нещата може да потръгнат в добра посока.
Разгледах кръстовището с гугул мапс. За излизащите от пътя без предимство, в едната посока видимостта е около 60-70 метра, а в другата посока е около 150 метра. При скорост малко над разрешената от 90 км/час, примерно при 100 км/час, за 9 секунди се изминават 250 метра. При 90 км/час, 150 метра се изминават за шест секунди. По принцип 6 секунди са достатъчни за реакция и спиране, но вероятно Местан е тръгнал когато другият автомобил е наближил и шофьорът изобщо не е предполагал, че ще му отнеме
69,Абсолютно си прав. Във въпросния случай, който визирам, имаше ограничена видимост и ограничение на скоростта. При такива обстоятелства скоростта на колата има значение.Иначе, ако нещата са, както ги описва 108 - голяма видимост и нормална скорост, няма какво да се обсъжда. Изобщо не защитавам Местан, просто дискутираме варианти.
До 69височината на кабината на камион е минимум 2 метра, от там видимостта ти е поне +50 или +70 м. по-добра спрямо ако си в лека кола, където водача е на около метър.________________Не винаги е така, а и всеки случай си е отделен, сега аз предплагам какво може да се е случило но това са предположения, щетите по колата на Местан са красноречиви, отнел е предимство безспорно, удара не е бил толкова тежък, абсурдно е да се говори за скорост над 100 км/ч
До Анонимен 108височината на кабината на камион е минимум 2 метра, от там видимостта ти е поне +50 или +70 м. по-добра спрямо ако си в лека кола, където водача е на около метър.
Близки на ранените в катастрофата с Местан: Той е отнел предимството!