Почти всички големи автомобилни производители имат заводи в Русия и вьобще България не им влиза в сметките за евентуално производство предназначено за руският пазар. Автомобилите евентуално произвеждани в България ще са с предназначение ЕС пазара.
баце, telerik не е български вече- американците го купиха и сега централата е в Бостън! Валтопията горе долу същото. аре по полека!
Германците дръпнаха нашите инженери да сменят старчески памперси в Германия и после казаха "Ами то няма квалифицирани кадри в България. Ауфидерзен майне либе!"
"Предпочитанията на концерна натежавали към Турция заради разпределителната структура, която притежава, и наличието на повече квалифицирана работна ръка, отбелязват медиите."България имаше такава работна ръка по време на тъмният социализъм,но по време на безкрайният ,необратим ,демократичен преход,тя изчезна както по биологични,но също така и икономически причини.Икономиката на страната е сведена до шиене на *** и потници,но с чужди суровини,малко долнокачествено хотелиерство и това е всичко
Току-що съобщиха, че германците са се отказали от Турция.Инвеститорът не е издържал на воя на чакала от ракетата.
Искам и се завода да е в България но като се замисля кой е останал в БГ да работи в него !НА Баце *** електорат направо ще го съсипя.
Ние имаме шанс при друго управление . Варна е добра точка. С възможност за достъп до руските пазари. Ама сега има проблеми . Зависи и от пазарите.Има пропуски в законите. Цената на земята (най голяма част от инвестицията) Трудно е да се предвиди кво ще стане в ЕС .Има срив на потреблението .Държави с потенциал са Русия и Украйна .И как наща държава успява да привлича работници от там .Румъния ни бие по всички показатели. МРЗ там прави възможно лизинга на коли .Тук не е така .Ама да видим
Немците не са глупави и знаят много добре че в България няма кадърни хора за работа.Всички чужди инвеститори преди да инвестират в дадена страна проучват терена и работната ръка.Според мен немците ще инвестират в Турция.Аз ако съм инвеститор НИКОГА не бих инвестирал в България.
До ДИВАКне, не сме шофьори, но явно мозъкът ти има нужда да поставя хората в категории за да може да си обясни света наоколо. "интелекта се изразява в науката и достиженията на самата личност" - при теб и двете са на ниво БМВ с летни гуми в снега...
Организирам залагане по въпроса. ЗЕЛЕНО за България,ЧЕРВЕНО за Турция. Нека гласуването започне ...сега!
Според мен в Бг няма да инвестират.Има два варианта .Сърбия и Турция .Тези са нацисти и не обичат ромове ;) Не че и ромите са стока ,но те знаят че България е ромска държава ;) Според мен ще инвестират в Сърбия .Но все пак от значение е трудовото законодателство. Те искат да могат да избират между много работници. В това ги разбирам.В бг синдикати и феодали определят тия закони .ТОВА Е ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ.Ние нямаме и поддържаща индустрия .Подизпълнители на монтажа.И пазарите са от значение .
До 126Те хората си гледат бизнеса да им върви и да печелят повече пари. Не ги интересуват тия неща, затова инвестициите са в Турция.
Според ДПА разходите за персонала в Турция били много по-евтиниРазходите са по-ниски, а не по-евтини.
До 112Нарича ги фашисти, нацисти и всякакви, но накрая ще видиш, че завода ще го отворят в Турция. В Европа фолксваген имат няколко завода. За какво им е още един в Европа. Европа е с 600млн население.Само Турция е 80млн., а изток от Турция да не говорим. Това е само една причина. Друг голям проблем е, че България се слави в цял свят с корупцията, а турците като работливи. Везните клонят към Турция.
Турция или България – изборът, който трябва да направи VW