12

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен3Ти нали се сещаш, че норвегия е от най-големите производители на нефт и газ.И не мутрите са виновни, че нефт и газ в БГ няма.

11

Анонимен

преди 5 години

До ТониЧе електричките блок с масло ли имат?

10

Тони

преди 5 години

Както и на всички ДВГ. Който е купувал кола от Швеция или Норвегия, знае че всяка една от тях е снабдена с контакт за подгряване на маслото и блока на двигателя.

9

Тони

преди 5 години

До Сидней Тези контакти , дето обясняваш и за които май не си много запознат, служат основно за подгряване на маслото на хибридните коли.

8

oт СсиднейАавстраля

преди 5 години

Как палят в суровия студ? Айде виж за какво служат контактите до всяко паркомясто. Не са за зареждане обаче. Всяка кола е нон стоп в контакта заради подгряващата система която я предпазва. Сиреч паркирай си у природата или на улица където няма контакт и колата остава там без значение дали е пълна батерията. Няма да си ходиш с нея Това според вас яко ли е?който не ми вярва да се ограмоти, нет иматеПредпочитат ги само заради облекчения на данъци и свободно паркиране. Променят ли условията са чао

7

Анонимен

преди 5 години

До 6Не съм професор, но имам време, да постигна и тази си цел. Сарказма е езика на слабите, впрочем. Не го ползвай сред хора, освен ако не искаш, да те имат за клоун!Не знам защо смяташ, че "стават докато са нови". Вече има такива коли на по 6 годи и, който още работят и са в добро състояние. Все пак, малко хора държат кола след 5тата година.А колкото до тракторите - съжалявам, не работя в областта на земеделието и съм не запознат с нуждите му. Може и да си прав, но каква е връзката с колите

6

Анонимен

преди 5 години

До аа1830Така или иначе петрол се потребва. Дали ще е от тях, или от някоя третиразрядна стрнс населена с при ати вярващи в лунни богове, е все тая. Само *** не би се възползвал.

5

aa1830

преди 5 години

Норвегия е една от най-големите производителки на петрол..... Така че малко е лицемерно да се твърди колко са еко.

4

Анонимен

преди 5 години

То при -10 двг-тата едвам палят, там сигурно не ги откачват от контакта!

3

Анонимен

преди 5 години

Народа е богат и не чакат на Мутри да им вдигат заплатите. В норвегия няма минимална заплата. Тук плащат според свършена работа. Карам ТИР от 21 години заплатат ми е над 10 000 евро в повечето случаи варира според изминати километри и превозени товари. Стигал съм до 17 000 евро но никога под от 10 000 евро. Най мощната икономика след германия. Уредих при мен над 200 човека Българи да работят. Техните БГ работодатели са им плащали като за Бог да прости тук се видяха в пари и охолен живот.

2

Гледна точка

преди 5 години

Само да добавя, че изцяло "зеленият" автомобил е не на Tesla, a на Sono Motors - München!

1

Анонимен

преди 5 години

Айде да слушаме, колко са скапан Ел автомобилите и как не стават за през зимата.. Е то в Норвегия е топло, нали?