Пилотски лиценз зимаш, но авиатор не се става с документ. Ако ще да си гений по бизнес и математика и най-сърдечния филантроп.
Ами, като е усетил наличие на силна турболенция е трябвало да кацне! А, не да продължи към София! Чесната е фърчоплан за къси разходки при хубаво време!
Стар двуплощник, слаб пилот, аматьорски наземен контрол, лоши метеорологични условия:Трагедията е налице!
До Приятел Пич, тоалетната хартия е измислена отдавна....Бог да прости загиналите, но приятеля ти е трябвало да кацне в някоя нива със селскостопанската си техника.
Спрете да пишете глупости, Жоро беше високо образован човек, създаде неща които малко хора могат да направят. Бог да прости на това прекрасно семейство! Няма да Ви забравим😥Приятел
Какво е това частна авиация и имали тя почва у нас? Как така самолетите летят като не размахват крила? Как така катастрофират като във въздуха няма дървета? Съществуват ли въздушни пътища ако Бойко не им е рязал лентичката.Това за въпросите които вълнуват Българинът днес.
Не ни пука за разбилия се самолет. Като сте голяма медия, задайте въпроса, как един доскорошен директор в агенцията по вписванията има частен самолет. Не ни занимавайте с тъпотии....смърди яко н а корупция и тук.
На мен ми е по-интересно откъде един номенклатурчик на ГЕРБ е събрал пари за частен самолет ?
Има значение.Човекът е поискал да кацне в Скопие заради турболенция,но не са му разрешили заради Ципрас,който е трябвало да фърчи.Двете деца са потенциална заплаха за южната хитруша.Не ходете при макетата.Изпотрябвали са ни.
От АЛЧНОСТ! Непотени пари лесно се харчат за кеф, и ето резултата!? Язък за децата, невинни си отидоха от този свят, и то заради алчният си баща. Щом се занимава със скрап, ясно е какъв е бил, едни олигарси режат заводите, други олигарси ги продават на Запада! Това е България!
Абе няма ли поне един човек да напише - мир на прахът им на хората. Цяло семейство е загинало. Това е такава трагедия. Ние се правим на умни и показваме колко разбираме от самолети.
Нямаш идея за какво говориш.Чесна имат всякакви модели. От леки учебни, през легендарни "буш" машини като Чесна Караван, каквито ползват из Аляска, двумоторни турбовитлови.И се стигне до цяло семейство реактивни бизнес джетове. Като се използват и за военни цели.И разбира се има разлика в класовете(не марките).Един голям лайнер ербъс или боинг почти няма да усети турболенцията за разлика от някой лек еднодвигателен без значение от марката
Жалко за децата че имат здухани родители .Децата са жертва на билни амбициозни мозъци да летят .Ми летете си сами бре то Чесна е аграрен самолет селскозтопански и не става за лошовреме и големи преходи . Чесна е да си поливаш лозето от 50 метра височина не да минаваш планини с турболенции с това хвърчило с перка .
На снимката - пак грешния самолет! Абе, работилия, като момченце трябва да си по-просветен по самолетите! От всички публикации по случая само ти си дал невярна снимка!
Отговор на заглавието - да пилотираш самолет не е като да караш мазна S класа по магистралата.
До анонимен 130,Не позна! Не съм си пратил децата на запад! Какво общо има "запада" с това, което съм написал. Може би по-скоро си адресирал написаното към ника ми!
"По думите на Лешев 276 души в България притежават лиценз за пилот любител. Малките самолети са около 146, а от марката на катастрофиралия самолет "Чесна" са 35."Освен да тече лафа, не намирам в каква връзка ни съобщава статистиката.
Българско семейство загина в небето над Македония. Защо?