До 10да, законно е камиона да седи ако иска и 10 години в друга страна от ЕС. Ако извършва незаконна дейност, тогава разследващите органи в съответната страна да приложат закона. След като не са го направили, за толкова време значи няма нарушения, а чист протекционизъм"дъмпингови цени" - явно не знаеш какво значи тази дума. Не означава "по-евтино" а "под себестойността си" което е нещо много по-различно и несъществуващо в случая.
По скоро е СРЕЩУ ПРИНЦИПИТЕ НА БАЙ ВИ ***, който е свикнал да осигурява работниците си НА МИНИМАЛНА ЗАПЛАТА, да им изплаща заслуженото с честен труд възнаграждение С ПОНЕ ДВА - ТРИ МЕСЕЦА ЗАКЪСНЕНИЕ, да ги принуждава да извършват ИЗВЪНРЕДЕН ТРУД БЕЗ ДА ИМ ГО ЗАПЛАЩА, да НЕ ИМ ВНАСЯ ДЪЛЖИМИТЕ ОСИГУРОВКИ, да ги ПРИНУЖДАВА ДА СПЯТ В КАМИОНИТЕ СИ ПО ПАРКИНГИТЕ и какво ли още не!
Така е и със строителите. Партиина българска фирма се договаря с Западна. Да а *** не плаща ДОО в ? в страната където е строежа. А в България на минимална в ЛВ. ОСВЕН ТОВА ДАВА 30% НА ПАРТИЯТА ОТ КОЯТО Е ФИРМАТА И ОЩЕ 30% ОТ ДОГОВОРА КЪМ МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА. ТАКА ЗА този който е преко на строежа остават 30%.
Ти намираш, че всичко е законно, след като си натоварил от България и си разтоварил във Франция, камионът да пребивава една година в същата страна, при положение, че няма вече поръчки от България. От тук следва, че той автоматично поема поръчки от други фирми в съответната страна или на дъмпингови цени, или на черно! Коя от фирмите в транспорта във Франция или Германия ще се съгласи на нещо, което я поставя в положение на нечестна конкуренция?
"т.е. прекратява се възможността им да изпратят камиона през м. януари във Франция и да го върнат следващия януари на новата година!" Е й? Какъв е проблема?
В България всеки колектив си има фараон. Фараона си има партия и тя му.дава камионите. Отчета става към партията. Шофьора е длъжен да кара и да не разсъждава. Да ама Не ЕС ПОСТАВЯ УСЛОВИЯТА
Абе вие изобщо знаете ли какво представляват тези промени? Така като ви чета простотиите, не. Шофьорите са повече от доволни ако пакета мине, алчните им шефове не са.
а тя е, че тези превозвачи първо са комунистически олигарси и второ, те се борят единствено и само да си запазят неотчетните пари от страните в Европа, когато осъществяват черни поръчки за транспорт! Най-голямата болка на тези червени олигарси е, че трябва да връщат камионите на всеки 4 седмици, т.е. прекратява се възможността им да изпратят камиона през м. януари във Франция и да го върнат следващия януари на новата година! Това се нарича не сива, а черна икономика! Г-н Макрон е безспорно прав!
България съществува само на хартия. Назначени са местни неумни индивиди , на които им се диктува от сащ. Народа е разединен и подтиснат. Общо взето територия на самотек с дистанционно управление.
Станели въпрос за България става и напрежение в ЕС.Нашите колективи не са в крачка с Европейските индивиди.
"Пакет "Мобилност" - срещу принципите на ЕСОщетяват се страни за сметка на други"Е значи напълно отговаря на принципите на ЕС.
Пакет "Мобилност" - срещу принципите на ЕС