14

От 9

преди 5 години

До 10да, законно е камиона да седи ако иска и 10 години в друга страна от ЕС. Ако извършва незаконна дейност, тогава разследващите органи в съответната страна да приложат закона. След като не са го направили, за толкова време значи няма нарушения, а чист протекционизъм"дъмпингови цени" - явно не знаеш какво значи тази дума. Не означава "по-евтино" а "под себестойността си" което е нещо много по-различно и несъществуващо в случая.

13

Българин!

преди 5 години

По скоро е СРЕЩУ ПРИНЦИПИТЕ НА БАЙ ВИ ***, който е свикнал да осигурява работниците си НА МИНИМАЛНА ЗАПЛАТА, да им изплаща заслуженото с честен труд възнаграждение С ПОНЕ ДВА - ТРИ МЕСЕЦА ЗАКЪСНЕНИЕ, да ги принуждава да извършват ИЗВЪНРЕДЕН ТРУД БЕЗ ДА ИМ ГО ЗАПЛАЩА, да НЕ ИМ ВНАСЯ ДЪЛЖИМИТЕ ОСИГУРОВКИ, да ги ПРИНУЖДАВА ДА СПЯТ В КАМИОНИТЕ СИ ПО ПАРКИНГИТЕ и какво ли още не!

12

Анонимен

преди 5 години

Така е и със строителите. Партиина българска фирма се договаря с Западна. Да а *** не плаща ДОО в ? в страната където е строежа. А в България на минимална в ЛВ. ОСВЕН ТОВА ДАВА 30% НА ПАРТИЯТА ОТ КОЯТО Е ФИРМАТА И ОЩЕ 30% ОТ ДОГОВОРА КЪМ МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА. ТАКА ЗА този който е преко на строежа остават 30%.

11

Анонимен

преди 5 години

На Макарон бабата на процедури в Павел баня

10

до 9

преди 5 години

Ти намираш, че всичко е законно, след като си натоварил от България и си разтоварил във Франция, камионът да пребивава една година в същата страна, при положение, че няма вече поръчки от България. От тук следва, че той автоматично поема поръчки от други фирми в съответната страна или на дъмпингови цени, или на черно! Коя от фирмите в транспорта във Франция или Германия ще се съгласи на нещо, което я поставя в положение на нечестна конкуренция?

9

Анонимен

преди 5 години

"т.е. прекратява се възможността им да изпратят камиона през м. януари във Франция и да го върнат следващия януари на новата година!" Е й? Какъв е проблема?

8

Анонимен

преди 5 години

В България всеки колектив си има фараон. Фараона си има партия и тя му.дава камионите. Отчета става към партията. Шофьора е длъжен да кара и да не разсъждава. Да ама Не ЕС ПОСТАВЯ УСЛОВИЯТА

7

Анонимен

преди 5 години

Абе вие изобщо знаете ли какво представляват тези промени? Така като ви чета простотиите, не. Шофьорите са повече от доволни ако пакета мине, алчните им шефове не са.

6

Нема да мине

преди 5 години

След изборите, ще ги отрежат, като пресни краставици.

5

ИСТИНАТА...

преди 5 години

а тя е, че тези превозвачи първо са комунистически олигарси и второ, те се борят единствено и само да си запазят неотчетните пари от страните в Европа, когато осъществяват черни поръчки за транспорт! Най-голямата болка на тези червени олигарси е, че трябва да връщат камионите на всеки 4 седмици, т.е. прекратява се възможността им да изпратят камиона през м. януари във Франция и да го върнат следващия януари на новата година! Това се нарича не сива, а черна икономика! Г-н Макрон е безспорно прав!

4

Анонимен

преди 5 години

България съществува само на хартия. Назначени са местни неумни индивиди , на които им се диктува от сащ. Народа е разединен и подтиснат. Общо взето територия на самотек с дистанционно управление.

3

Анонимен

преди 5 години

Станели въпрос за България става и напрежение в ЕС.Нашите колективи не са в крачка с Европейските индивиди.

2

Анонимен

преди 5 години

"Пакет "Мобилност" - срещу принципите на ЕСОщетяват се страни за сметка на други"Е значи напълно отговаря на принципите на ЕС.

1

Български пакет

преди 5 години

КАК ДА ПОДБИВАМЕ ЦЕНИТЕ НА ПРЕВОЗИТЕ И ДА ОСЕРЕМ ПЪТИЩАТА НА ЦЕЛА ЕВРОПА!