38

Иван

преди 5 години

В този бизнес си говорим за милиони, кокалът е едър и не го дават, а че нещастните шофьори живеят като кучета ... на никой не му пука ... отвратителна работа. Но като цяло ако Франция/Германия и т.н. решат, никой няма да ги спре да гласуват закона. Като страничен човек не мога да разбера как може един шофьор да протестира срещу това да има по-човешки условия на работа?

37

Анонимен

преди 5 години

Модела един олигарх с много работници не е познат в ЕС. И наште активисти искат да бутнат естествения ред на пазара с конкуренцията. Е замисляте ли се тия собственици в ЕС- западната част, които си имат техниката и си изплащат кредита нормално . Да приемат някой току що влезнал в ЕС да им дава акъл . - Кои сте вие робите на болшевизма да им развалите правилата, че сте били на ниски цени и се правите на патриоти. Е и аз си обичам България но не ви приемам за нормални превозвачи

36

Анонимен

преди 5 години

отлагат го за 1-ви април! И веднага нашта тиква тръби за велика поБеда, срам, срам!!И това доживяхме Макрон да се грижи за правата на нашите работници - шофьори, а депутатите ни да правят митинги в защита на транспортните босове! Могат да си наемат самолети до Брюксел , а не искат да плащат нормални заплати, пари за хотел, паркинг и т.н.

35

запознат

преди 5 години

До чорбаджиТова е най-смисления и точен коментар тук!!! Повечето момчета по паркингите освен ракията и заплатата друго не ги интересува. На хотел го пращаш, той взима фактурата и пак спи в камиона...идете всички при богатите западняци там да поработите, да видите какво е наистина работа. Тука ви къткат като бебета...

34

Анонимен

преди 5 години

Днес бг, защо публикувате неверни и непроверени новини? в момента Гласове публикуваха, че на 1 април ще се гласува от ЕП текстът просто са си дали малок време за обмисляне на поправките.

33

Анонимен

преди 5 години

Никой никъде не иска да издейства нищо на шофьорите. Били протестирали, а ония искали да им издействат по нормални условия. Глупости, нито едните са читави, нито другите. Едните протестират, щото не им изнася да плащат повече и да се конкурират директно със западните, а го правят само чрез по-ниските разходи за труд. Другите пък, не искат конкуренция, хубаво им е като прилапаха пазари, гео-стратегия и т.н., но не искат да ги конкурира никой, по никакъв начин.

32

хахо

преди 5 години

То за еднократно плащане на самолетни билети пари имат тия работодатели,ама за многократно нямат,щото няма да останат пари за най-новото бентли.А относно шофьорите им-насила хубост не става.Читавите шофьори отдавна работят за чуждестранни превозвачи.Сегашните им шофьори или са млади и като понатрупат опит духват,или са мизерници на които дори да им дадеш пари за хотел,те ще ги спестят и пак ще спът,*** и пикаят в бутилка в кабината.

31

Анонимен

преди 5 години

Ако това се приеме, нашите дебеловрати мутри няма да могат всяка година да си сменят колите, а ще трябва през година да ги сменят. Това им е проблема,

30

Анонимен

преди 5 години

НА 1 април ще го гласуват. УМИШЛЕНО ОТЛАГАТ.

29

Анонимен

преди 5 години

Заплатата била поне 2000 евро... Ако наистина бяха много като за тази професия, недостиг на хора нямаше да има.А има и то сериозен - поне 2000 човека.

28

Мартин

преди 5 години

Ако това се приеме, просто всички наши ще фалират...

27

алоо

преди 5 години

"От Румъния ще отпътуват 3 самолета в подкрепа на родните шофьори". Абе журналятата, спрете с тези изкривени писания. Протестират РАБОТОДАТЕЛИТЕ, в самолетите пътуват РАБОТОДАТЕЛИТЕ и не да подкрепят "родните шофьори", а да запазят сегашните си печалби,иначе с този пакет за да са конкурентни на пазара няма как да плащат по-малко на шофьорите,просто защото те са кът, а следва да намалят своята печалба. Стига с това защита на шофьорите,защитаваме техните РАБОТОДАТЕЛИ.

26

8

преди 5 години

Само една причина може да има - страх ги е, че при тези близки бройки на за и против ще бъде отхвърлен, затова го оставят за другия ЕП, хитри сда еурогейците - сега хем боко ще се тупа у тумбака, хем после те тихомълком ще си го приемат

25

Анонимен

преди 5 години

когато отварят заводи, в които да им работят за по 6-700 лвАми, искай повече бе, кой луд работи в днешно време за 600-700, освен ако нищо си не може? Една сгъвачка на дрехи в мола е на минимум 1000.

24

Анонимен

преди 5 години

ти виждал ли си БГ шофьор, най- наглото същество на планетатаАми, като изгониха адекватните, какво очакваш? То във всички сфери е така.

23

Киро Кюмюря

преди 5 години

Айде стига с платени публикации, собствениците на фирмите, дето ще платят айропланя, да бяха дали кинтите за работниците си.

22

форко

преди 5 години

До Анонимен , ти виждал ли си БГ шофьор, най- наглото същество на планетата. Просто като ***, ама с големи претенции, вика, всичко знам ти на мен няма да ми казваш, дай 2200 евро заплата, пък после ти звъни, началник обърках пътя не знам къде съм. Напие се на куче, закъснее за товарене, вика *** му майката, чорбаджията да се оправя, ама кат му резнеш пари, нареже ти гуми, остави ти композиция за 100 бона на магистралата. Кой висшист взима 2200 евро в БГ?

21

Анонимен

преди 5 години

ЕС и специално Франция не обичат конкуренцията на техен терен. Те обичат конкуренцията, когато идват тук да ни продават 3-то качество храна във веригите, когато отварят заводи, в които да им работят за по 6-700 лв, за абсолютно същата работа във Франция трябва да плащат 3-4000 евро

20

чорбаджи

преди 5 години

Браво, единственото което искат е да ни вземат шофьорите. А по долно племе от БГ шофьора няма! Даваш му нов камион с всички екстри за 80 000 евро минимум, пари напред за да можел да замине на курс, после пари в края на курса, заплата поне 2000 евро и накрая все недоволен, пък ако го глобиш , че се е напил и е изпуснал час за товарене, вдига те на балон. Не питат, че фирмите, чакат по 60 дни за да си вземат,парите от превоза, че са взели сумати кредити за да го въртят този бизнес.

19

верно ли

преди 5 години

Цветанов бил поискал политическо убежище в сащ,пишат някои клюкарски сайтове...