27

Анонимен

преди 5 години

И още нещо щом така наречената от теб водородна клетка е толкова ефективна, толкова евтина, толкова безопасна за употреба, защо никой не я внедрил от ВСВ до днес? Пак ли за някаква велика конспирация става въпрос?

26

Анонимен

преди 5 години

До VУчудващо упорит си в глупостта си! Торпеда с ел. двигател няма, торпедата в началото са били са се задвижвали със сгъстен въздух, но проблема е бил че така оставят диря от мехурчета, което издава позиция на подводницата, ето защо немците започват да използват водород, които взаимодейства с кислорода в морската вода и се превръща във вода, тоест не оставя диря от мехурчета. Ти самия не си наясно какво е водордна клетка, но продължаваш с фантастиките - приятно самозаблуждаване.

25

V

преди 5 години

Охх .Водородната клетка е измислена малко след ВСВ и се прилага при торпеда с ел двигател . А един Германски инженер предлага да направи подводница на водород през ВСВ но Хитлер не се съгласява ,защото нямат производство на водород .След ВСВ всички работят в тая посока . Но клетки се правят само от платина и загряват много .ТОВА Е СРАВНИТЕЛНО СТАРА ТЕХНОЛОГИЯ .Водородни клетки се предлагат и в бг ,но са слаби и стари версии .

24

Кифладжията

преди 5 години

Водород... Само се поинтересувайте защо са спрели да произвеждат водородни цепелини.

23

Анонимен

преди 5 години

До VИ как работи тази водородна клетка голяма както два лаптома ми стана изключително странно? Прекалил с фантастика, прочети някоя книжка да стане ясно как работи двигател задвижван с водород.

22

До 23

преди 5 години

Парадокса е че изкуствения интелект изобщо няма да обърне на внимание на твоите плиткоумни несвързани бръщолевения. Един интелект би търсил решения, а не забрани и ограничения водещи до всеобща деградация на обществото.

21

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 23Ами купи си малко изкуствен интелект ,намажи си го на глобалното затопляне , и се стопли с парниковия ефект.

20

V

преди 5 години

,,индустриално производство на подобен тип двигатели,, Е ТИ НЕ СИ ВРЕД С ГЛАВАТА .Всеки електромобил може да върви с водородна клетка която е голяма колкото два лаптопа един върху друг. Няма такова нещо като водороден двигател . *** са прегледай .Производство на водород не е индустриално . Произвеждат го сами хора без да наемат работници ,и много от тях се изхранват само с това в Германия ;)

19

Анонимен

преди 5 години

До VИма само експериментални модели на камиони с водород, това което си написал е абсолютна хипи-секта лъжа. Имаш ли представа как се добива водород? Имаш ли представа, че сгъстен водород е бомба която може да избухне от една искра? Цялата истерия по водорода е една голяма розова заблуда, много трудно може да се направи индустриално производство на подобен тип двигатели - огромен риск и скъпо гориво, по-вероятно е да стане с батериите.

18

Анонимен

преди 5 години

Нищо не пишете за оттеглянето на Зенон и затварянето на завода за кабели за Форд и др.

17

V

преди 5 години

Водородни клетки в САЩ се произвеждат на конвейр от поне 15 години . Но се правят предимно за камиони ,щото там е по важна цената на горивото.Тези потоци в САЩ бълват хиляди клетки на ден.Освен това и клетките не са като на времето . Не съдържат платина и не загряват толкова.ОТНОСИТЕЛНО ЕВТИНИ СА и се произвеждат лесно .Не са обемни .А иначе за батериите съм съгласен .Има по добро решение .Не са нужни батерии .Ако клиента асамблира сам автомобила цената ще е двойно по ниска.Ама германците не щат

16

До 18

преди 5 години

В САЩ хората имат разум, не позволиха хипи-либерастите да си развяват байряка като в Европа. Вместо да вървим напред, ние се връщаме със страшна сила назад, няма да се учудя ако от Брюксел спуснат директива, че вече ще се придвижваме само с коне.

15

Анонимен

преди 5 години

E, значи раша фалира окончателно.... Иде криза, господа. Срине ли се автомобилостроенето и строителството се срива всичко! Отрални краен консуматор. Почвайте да стягате коланите

14

Анонимен

преди 5 години

В САЩ няма ограничения. Хората си купуват все по големи коли.

13

Анонимен

преди 5 години

До VДВГ е незаменим и така ще си остане още поне няколко десетилетия, а може и повече ако науката не се успее да се измисли нещо принципно ново. Батериите не са решение, те са много скъпи и се изработват от редки метали, за горивни клетки с водород пък е необходима много ел. енергия, отделно водорода е много летлив. Не случайно големите автомобилни производители си блъскат главите за да създадат нещо ново.

12

Анонимен

преди 5 години

Учете Китайски.След 20 г. земята ще е Китай.

11

До 9

преди 5 години

Секта хипи фанатизма ни връща към първобитното, да им благодарим на тази чугунени тикви с големи усти.

10

V

преди 5 години

Мдаа света се променя .Ел автомобили и водородни клетки е бъдещето ,а тези технологии нямат нужда от големите в бранша .Според мен в един момент Китай ще доминира .Това означава че ЕС няма да го бъде ;) А България е зависима от Германия .Поради лоша политика на герб ;)

9

Анонимен

преди 5 години

До Новия световен ред!ДАНО СИ ПРАВ! КРАЙНО ВРЕМЕ Е!

8

ИСТИНАТА

преди 5 години

Да затягат на баба си килотите ако щат! Достатъчно са се налапали като кърлежи с кръв! Отровиха Земята с автомобилите си, даже и да щтракват кепенците е време, за какви колани дрънкат.