47

Стойчев

преди 5 години

Аз мисля че новите коли просто не си струват. Купуват си ги разни псевдо баровци които не разбират нито от коли, нито от жени.

46

Анонимен

преди 5 години

До V"Водородни клетки в САЩ се произвеждат на конвейр от поне 15 години . Но се правят предимно за камиони ,щото там е по важна цената на горивото."Ама разбира се! За мен цената на горивото е от абсолютно никакво значене!!!! Мятам пари и си карам, ко да муйй ...Е ДА АМА НЕ!

45

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен"ами смешно вече изглежда ситуацията- изкуств. "интелект" вече е тук, а човека все още се "реди на опашка" пред луков-оил "да зареди 40 литра""На това, в гимназият му викахме шубан edgelord ...

44

Анонимен

преди 5 години

До КифладжиятаИ какво? Ще речеш, че няма еидн изгорял автомобил? Ами защо не сме ги забранили ... ААА, защото технологията се развива.Зорът обаче? Цепелини = Нацисти ... поне това изкача в акъла на повечето американци и британци ... Освен ако не са NewYear ...

43

Анонимен

преди 5 години

От 40 години слушам, как новите технолгии скапвали автомобилите, ама никой не му се кара 40 годишна кола, нали? Като ви харесват, вземете си такава, подържайте си я и си се кефете.

42

Анонимен

преди 5 години

До Без остатъчна стойноЗнам, че в България е малко трудно за разбиране, защото нови коли се купуват само и единствено от престъпници, но когато хирата имат пари, колите се сменят на по 5-6, даже понякога и на по 3-4. То ти омръзва, да си все с дна и съща таратака, а няма нищо по хубаво от миризмата на ново кала ... Е може би голяма сума пари в банката де :)))

41

Без остатъчна стойно

преди 5 години

За новите автомобили се очаква, че се сменят на не повече от 100 000км!!!:)Хибридните технологии, позволяват пробег до 300 000км, но те вървят с Азиат.ска гаранция, която е много неясна, като се опре до нея!!! Икономии при хибридните технологии се наблюдават само в градски условия, но те са толкова малки, че не си заслужава разликата в цената, ако не са забранени дизеловите им аналози...Хибридната технология вече е остаряла технология, което означава, че няма бъдеще след 3 години...:)

40

Минувач

преди 5 години

За 10 години в Автомобилния сектор, оскъпяването на сегмента е с над 30%. При повишаването на цените, би трябвало да се вдига качеството, но се наблюдава обратния ефект(Картелно забогатяване). Всички производители са със сходни цени, което ако се комбинира с инфлацията за периода, означава че са понижени разходите за производство на частите на новите автомобили, които се компенсират с внедрените съвременни системи за безопасност, за щадене на автомобилите и успокояването на техните водачи!!!:)

39

Минувач

преди 5 години

Системите за подпомагане на водача имат една, единствена цел: намаляване разходите за технологично оборудване на моделите, което е придавало качество, здравина и дълъг живот на авромобилите.С новите технилогии,съединителят е по-слаб, спирачките са по-неефективни при изключване на електрониките, полуоските са по-слаби, заради омекотеното ускорение с различните електронни режими на експлоатация и включени понижения на емисии и разход на гориво. Двигателите са по-крехки и чувствителни на горива...

38

Анонимен

преди 5 години

До FFЧеснто ли - можеш да си купуваш дялове от китайски кмпании. Прави гож - залагай и на двата обора и боли те оная работа, че едини я паднал и бил зле ;)

37

FF

преди 5 години

Професорче... когато не само в Германия започне да изпостява бюджета..от не събран акциз и такси ше питаш за пенсиика.КАто се изсипят 200-300 хил души на борсата...пак. Тази псевдо евтиния на електричките ще ти излезне през г...ъ.Ама има време..

36

Анонимен

преди 5 години

До Off topic?Братле, тоя закон го вкараха, защото всеки трети мъж забравяше да ги пусне при мъгли и лощо време, а всяка втора жена си караше без тях, стига уличното осветление, да е достатъчно добро. Докажи го това облъчване, покажи го и ще ти повярваме всички. Иначе останалото е "плоска земя", "деца индиго" и НЛО...

35

Анонимен

преди 5 години

До Професор Тюхчеф"90% от батериите , автомобилите и компонентите се произвеждат в Китай"Странно ... не знаех, че последнит 700 000 Тесла автомобила са с китайски части и с сглбени в Китай. Може би е имало таен тунел от Калифорния до Китай...

34

Анонимен

преди 5 години

До VТо хубаво, ама добив не е евтин. Това винаги е било препятствието. Хей фотоволтаици и ватърни генератори има от 50 години насам. Можеше да минем само на тях и да правим огромни цинкови батерии, големи като многоетажни сгради, че да съхраняваме тока, но не гонаправихме, защото имахме алтернативи, котио са много по-евтини. Ако някой измисли метод, за добиване и съхранение на водород за стотинки, още утре си купувам водородна кола ... с автопилот.

33

Иво

преди 5 години

*** не са дошли това е добре

32

Анонимен

преди 5 години

"Ford, Hyundai, Opel ..." Все брандове, които всеки иска в гаража или паркирани пред офиса ....

31

Анонимен

преди 5 години

Някой производители като Опел и други по малки брандове като PS automobile. Ало автора PS automobile не само са няколко пъти по големи от опел, ами даже ги купиха

30

До 26

преди 5 години

Изкуствен интелект никога няма да ти продадат, като софтуер, нямаш и къде да го качиш. Изкуствения интелект е само да разнася реклами и простотия за пролите

29

Off topic?

преди 5 години

Запалете си фаровете непременно през целия ден, и така целогодишно. Щото те фаровете са за да светят най-вече през деня, особено в центъра, където има най-много пешеходци! Особено моите модели са отвратителни, като светлинни оръжие са? Трябва да им издадат забрана да ги включват в не дъждовни и слънчево дни и глоби

28

Професор Тюхчеф

преди 5 години

Още заводи и работни места ще затварят в Европа.Всички искат ел.автомобили, а 90% от батериите , автомобилите и компонентите се произвеждат в Китай, защото немските конгломерати си мислят, че щом са "гръбнакът" на икономиката и ще им се размине, ами не , господа, ще се усетите но е късно.