Аз мисля че новите коли просто не си струват. Купуват си ги разни псевдо баровци които не разбират нито от коли, нито от жени.
До V"Водородни клетки в САЩ се произвеждат на конвейр от поне 15 години . Но се правят предимно за камиони ,щото там е по важна цената на горивото."Ама разбира се! За мен цената на горивото е от абсолютно никакво значене!!!! Мятам пари и си карам, ко да муйй ...Е ДА АМА НЕ!
До Анонимен"ами смешно вече изглежда ситуацията- изкуств. "интелект" вече е тук, а човека все още се "реди на опашка" пред луков-оил "да зареди 40 литра""На това, в гимназият му викахме шубан edgelord ...
До КифладжиятаИ какво? Ще речеш, че няма еидн изгорял автомобил? Ами защо не сме ги забранили ... ААА, защото технологията се развива.Зорът обаче? Цепелини = Нацисти ... поне това изкача в акъла на повечето американци и британци ... Освен ако не са NewYear ...
От 40 години слушам, как новите технолгии скапвали автомобилите, ама никой не му се кара 40 годишна кола, нали? Като ви харесват, вземете си такава, подържайте си я и си се кефете.
До Без остатъчна стойноЗнам, че в България е малко трудно за разбиране, защото нови коли се купуват само и единствено от престъпници, но когато хирата имат пари, колите се сменят на по 5-6, даже понякога и на по 3-4. То ти омръзва, да си все с дна и съща таратака, а няма нищо по хубаво от миризмата на ново кала ... Е може би голяма сума пари в банката де :)))
За новите автомобили се очаква, че се сменят на не повече от 100 000км!!!:)Хибридните технологии, позволяват пробег до 300 000км, но те вървят с Азиат.ска гаранция, която е много неясна, като се опре до нея!!! Икономии при хибридните технологии се наблюдават само в градски условия, но те са толкова малки, че не си заслужава разликата в цената, ако не са забранени дизеловите им аналози...Хибридната технология вече е остаряла технология, което означава, че няма бъдеще след 3 години...:)
За 10 години в Автомобилния сектор, оскъпяването на сегмента е с над 30%. При повишаването на цените, би трябвало да се вдига качеството, но се наблюдава обратния ефект(Картелно забогатяване). Всички производители са със сходни цени, което ако се комбинира с инфлацията за периода, означава че са понижени разходите за производство на частите на новите автомобили, които се компенсират с внедрените съвременни системи за безопасност, за щадене на автомобилите и успокояването на техните водачи!!!:)
Системите за подпомагане на водача имат една, единствена цел: намаляване разходите за технологично оборудване на моделите, което е придавало качество, здравина и дълъг живот на авромобилите.С новите технилогии,съединителят е по-слаб, спирачките са по-неефективни при изключване на електрониките, полуоските са по-слаби, заради омекотеното ускорение с различните електронни режими на експлоатация и включени понижения на емисии и разход на гориво. Двигателите са по-крехки и чувствителни на горива...
До FFЧеснто ли - можеш да си купуваш дялове от китайски кмпании. Прави гож - залагай и на двата обора и боли те оная работа, че едини я паднал и бил зле ;)
Професорче... когато не само в Германия започне да изпостява бюджета..от не събран акциз и такси ше питаш за пенсиика.КАто се изсипят 200-300 хил души на борсата...пак. Тази псевдо евтиния на електричките ще ти излезне през г...ъ.Ама има време..
До Off topic?Братле, тоя закон го вкараха, защото всеки трети мъж забравяше да ги пусне при мъгли и лощо време, а всяка втора жена си караше без тях, стига уличното осветление, да е достатъчно добро. Докажи го това облъчване, покажи го и ще ти повярваме всички. Иначе останалото е "плоска земя", "деца индиго" и НЛО...
До Професор Тюхчеф"90% от батериите , автомобилите и компонентите се произвеждат в Китай"Странно ... не знаех, че последнит 700 000 Тесла автомобила са с китайски части и с сглбени в Китай. Може би е имало таен тунел от Калифорния до Китай...
До VТо хубаво, ама добив не е евтин. Това винаги е било препятствието. Хей фотоволтаици и ватърни генератори има от 50 години насам. Можеше да минем само на тях и да правим огромни цинкови батерии, големи като многоетажни сгради, че да съхраняваме тока, но не гонаправихме, защото имахме алтернативи, котио са много по-евтини. Ако някой измисли метод, за добиване и съхранение на водород за стотинки, още утре си купувам водородна кола ... с автопилот.
"Ford, Hyundai, Opel ..." Все брандове, които всеки иска в гаража или паркирани пред офиса ....
Някой производители като Опел и други по малки брандове като PS automobile. Ало автора PS automobile не само са няколко пъти по големи от опел, ами даже ги купиха
Изкуствен интелект никога няма да ти продадат, като софтуер, нямаш и къде да го качиш. Изкуствения интелект е само да разнася реклами и простотия за пролите
Запалете си фаровете непременно през целия ден, и така целогодишно. Щото те фаровете са за да светят най-вече през деня, особено в центъра, където има най-много пешеходци! Особено моите модели са отвратителни, като светлинни оръжие са? Трябва да им издадат забрана да ги включват в не дъждовни и слънчево дни и глоби
Още заводи и работни места ще затварят в Европа.Всички искат ел.автомобили, а 90% от батериите , автомобилите и компонентите се произвеждат в Китай, защото немските конгломерати си мислят, че щом са "гръбнакът" на икономиката и ще им се размине, ами не , господа, ще се усетите но е късно.
Нови времена: Автомобилната индустрия започна да затяга коланите