28

Павета Ами Буе

преди 5 години

Върнете паветата на Ами Буе.В момента ВИК прави ремонти зад бензиностанцията на Пирогов, НЕ АСФАЛТИРАЙТЕ, А ВЪРНЕТЕ ПАВЕТАТА.След ремонт на Ами БУЕ преди година и Богдановец от ВИК, ПАВЕТАТА ИЗЧЕЗНАХА около 90-120 на брой.ПАК ли ще ги търсим по МИЛИОНЕРСКИТЕ ВИЛИ.НЯМА ДЕЦА И ХОРА ДА КОЛАБИРАТ ЛЯТОТО ОТ НАГРЕТИЯТ ВИ АСФАЛТ, КОЙТО Е В КРЪПКИ И ДУПКИ.ИЗРУЗОХТЕ около 50 ДЪРВЕТА само в карето БОРИС, МАНОВ, ГЕШОВ, СЛАВЕЙКОВ, и не задължипте предприемачите да садят нови.ЧЕСТЕН ДАНЪКОПЛАТЕЦ.

27

Мен

преди 5 години

До ФактМа разбира се, който не роден у село шопия няма право да коментира градския транспорт. Я марш в коптора на баба ти да починеш още малко, че скоро става време да въртиш геврека нощна смяна...

26

Факт

преди 5 години

Явно си млад и не познаваш градският транспорт на София, а и май не си софиянец.Качеството на градският транспорт не е само в лъскавото возило, а в много други неща. Ако някога си някакви мерцедеси са минавали през час, както пишеш, то тази линия е отдавна закрита, а когато са били Икарусите, автобусите са били на до 5 минути в час пик. Таралясници не знам какво е, но ти явно си запознат - в твоята среда явно се закупуват много такива. Мозъчните клетки явно са дефицит ....

25

Мен

преди 5 години

До ФактМалоумниците ползващи таралясници за същите дето си купуват телевизори на кредит и няма нищо общо с качеството на транспорта. Общото е липсата на мозъчни клетки. Тъй като този вид същества преобладават в столицата проблема не може да бъде решен, защото всеки опит за ограничаването на безценните таралясници е пресечен от неистов вой на високоЕНтелегЕнтните индивиди...

24

Мен

преди 5 години

Хехех пълно с разбирачи тука, бил се влошил. Все едно умниците не си спомнят икарусите на по 40 години и пушещите черно мерцедеси минаващи веднъж на час когато им падне. Истината е че градския транспорт в София е модерен и на доста добро ниво, прогреса в последните години е огромен и всичко написано по-долу е лъжа.

23

Факт

преди 5 години

След всяка намеса на Фандъкова в градския транспорт на София, хората използващи личните си автомобили, стават повече.

22

+++

преди 5 години

До 21 НИКНачини за придвижване много, но повечето не са приложими за повечето хора, вкл. и това, което даваш като примери, което става за здрави млади хора без деца. Как с колело/тротинетка един човек ще успее да заведе двете си деца в две различни детски градини и след това да отиде на работа? Вечерта пак същото, но този път, за да ги вземе, той или другият родител. Пеша също е до време, докато си здрав и при хубаво време. Аз преди години много ходех, но на около 40 годишна възраст нещо ми се

21

Анонимен

преди 5 години

На нея трябва да бъдат повдигнати обвинения за участие в организирана престъпна група.

20

НИК

преди 5 години

До +++ В същност не се е влошил. По-скоро, управлението на транспорта не е ОК. Наистина има много нови трамваи (изключвам дарените), автобуси и тролеи. Съгласен съм с теб за метрото. но и бих допълнил има и други алтернативни начини за придвижване. С колело, ел. тротинетки...А защо не и пеша. Вече времето го позволява. 5-6 км. или повече.

19

Анонимен

преди 5 години

До Анинимен 16Е па ходи почни да караш ... за да са през 2 мин то не трябват хора сигурно ... роботи ще ги карат автобусите и тн ...

18

+++

преди 5 години

Градският тарнспорт в София безумно много се влоши в последните години при Фандъкова, но и преди това при Бойко Борисов и при Мафиянски. Метрото не може да компенсира общото влошаване, разреждането и закриването на линии, както и преместването на маршрути на градския транспорт. Това е причината повечето хора да се ориентират към личните си автомобили, ако не могат пеша да се придвижват.

17

Анонимен

преди 5 години

Браво, дано се намери някой да я откара безплатно в Белчин!

16

Анонимен

преди 5 години

Имам две висши и заплата 700 лева. Да бях учил още няколко месеца за шофьор.

15

Анонимен

преди 5 години

Фандъкова заяви, че няма да допусне разреждане на линии и влошаване на качеството на транспорта за гражданите.*Точно това прави Фандъкова вече 10 години - разрежда линии, закриване линии и влошава качеството на транспорта за гражданите. Много нагла бре.*автобус 305 - беше на 2,5 минути, сега е на 11,12,15,17 и 18 минути.Автобус 306 беше на 2 минути, сега е на 25 и 30 минутиАвтобус 76 беше на 2,5 минути, сега е на 8-9 минутиАвтобус 1 през почивните дни беше на 5 минути, сега е на 35-40 мин

14

Анонимен

преди 5 години

Днес началството е вдобро настроение. А какво е настроениетонадолу? Бе я не там!

13

Мен

преди 5 години

До АнонименДоволна е от живущите в полуизгнилите коптори в центъра на столицата, миришещи на нафталин, застояло и натрупана кореняк столична мръсотия....

12

Анонимен

преди 5 години

Идват избори и ударно се вдигат заплатите на работещите в държавната администрация, на шофьорите и на всички, които протестират за увеличение. А в частните фирми как да стане!?!Масовс работа без трудов договор и забрави за последната заплата!

11

Анонимен

преди 5 години

Ако не бяга се "обадили" , щяха да им увеличат заплатите нанайси.

10

ут селу

преди 5 години

Кво ни греят наз у селу шифиорските заплати у софее

9

Анонимен

преди 5 години

60% скок на цената на билета (засега все още незаконна), година по-късно 10% скок на заплатите. Разликата къде е?