И аз не харесвам тези от "Спаси София", но в случая са абсолютно прави! Във всяка нормална столица има нощен транспорт! Да не говорим, че колко автобуса има нощем? 20? Че ако за 20 автобуса е проблема, хемптен са я закъсали тези от СКГТ.
Гейрине теб кой те е назначил за говорител на жителите на София? Аман от самзванци с кухи тикви и големи усти - кой финансира Спаси София искам да знам, Гейрин да даде отчет!
Убеден съм, че приходите събрани от общинския транспорт са достатъчни за повишаване на условията на работещите там. Но никой няма да изнесе такива данни. А и фирми на наши хора трябва да трупат капитал и задължителна печалба.
Не знам това дали е тенденция на днес.бг при всяка заявена позиция да ползват думата "скочи"!? Умисъл ли е, или е просто никаква мисъл?
от "спаси софия" вместо да скитосват по нощите безцелно и пияни , да се цанят за шофьори - хора не достигат, разбрахте ли.
До АнонименЗа нощния работят 14 от общо над 2000 шофьора. Наистина ли това ще оправи системата? Спаси София настояват за системни промени и подобрения, а не реваншизъм към тях, само защото синдикатите знаят, че идеята и борбата за нощен транспорт идва от Спаси София.
Тези ги тресе шизoфpeния, нали те вдигнаха шум, че шофьорите работели много. Сега пък искат да се запази извънредния труд през нощта.
В Спаси София всички са *** до джендъра. Трябва да се намери някой да им напука манерките, та да мирясат.
За какво да давам 2лв за нощен транспорт, като мога с 3.90 да наема един Спарк и за 12 минути да стигна до всяка точка на София през нощта.
"Спаси София" скочи срещу закриването на нощния транспорт