25

От 24

преди 5 години

Разменил съм сумите за 200 и 300 к.с. за новите коли.

24

Скептик

преди 5 години

Изминал съм 290000 с колата, която си докарах от Германия. Ремонтирам в само в един сервиз. Не ме интересува дали са легални. Не искам фактура защото не ми се признава ДДС за колата и ремонта. Водят ми сервизна книжка. Колата е на 20 години и смятам да си я поддържам защото новите коли са бок,лук а електрическите-измама.

23

До гост

преди 5 години

Истината за данък МПСКола над 20 години с катализатор100 к.с. от 23,98 на 57,14 лв.200 к.с. от 180,81 на 258,56 лв.300 к.с. от 353,60 на 505,65 лв.Кола до 5 години100 к.с.Евро 5 от 111,89 на 55,13 лв.Евро 6 от 111,89 на 36,76 лв.(нафиотски коли)200 к.с.Евро 5 от 990,08 на 487,97 лв. Евро 6 от 990,08 на 325,31 лв.300 к.с.Евро 5 от 506,27 на 249,52 лв.Евро 6 от 506,27 на 166,35 лв.Нова Баничарка 140 к.с. Евро 5 от 6,50 на 156 лв.Евро 6 от 6,50 на 104 лв.

22

До гост

преди 5 години

Номер 1 написа, че на хората не им остават пари заради вдигането на данък МПС и застраховките.Ти пишеш, че Данъка са го вдигнали с 6-7 лв. за старите коли, а след това написа и че за новите е паднал с 50-100 лв., от 500 лв.и нагоре преди и че застраховките нямали нищо общо с Данък МПС, нещо, което никой не е твърдял. Истината разбира се е доста по-различна и всеки и сам може да изчисли колко е бил стария данък и колко е новия данък и дали на хората им остават пари за скъп сервиз.Примерно:

21

Анонимен

преди 5 години

"В дълбоката провинция няма автосервизи, 99% са разни пияници които цял ден жулят бира в някой гараж и изчукват..."Па *** го кажи на Чавдар от Димитровград. Който си е пръскал двигателя на мотора ще ме разбере ;) (колко леви ръце заврени отзадзе има в Софето, Майнатаун и по черноморието, които не успяват дори да закачат нов двигател, а само се чешат по шкембаците и се пулят...)

20

цветан

преди 5 години

Дам ,съгласен съм. Да ги затворят. Мен така ме излъгаха за смяна на ангренажен ремък. Платих си 400 лева, любезни хора. викам си ето спестих 200 лева, разликата с официален сервиз на вносителя. След 4 месеца, моят приятел, сменил своя ангренаж в този сервиз скъса своя ангренаж. Оказа се 4е не е сменян. Така и аз се усъмних, отворихме за проверка моята кола и о чудо. Не е сменен. Та така, платих си като поп 600 лева в официалниа сервиз, дадоха ми 2 години гаранция и приключих с уличните сервизи.

19

Тато от сутрин--

преди 5 години

до вечер мисли--как и с какви пари да вдигне 10% който обеща на бюджетните--на майките с болните деца намери ,пари ама ги взе от инвалидните пенсии---аз ако влезна оторизиран сервиз след това трябва да се застрелям щото няма да има какво да ям ....

18

бг работа

преди 5 години

На нашто комби точно в официален сервиз на марката му " загубили" кората под двигателя. След половин година го забелязах проблема и исках да я възтановят. Първо твърдяха, че МОЖЕ би не е имала???? Засега няма развитие. Ако аз бях на тяхно място, шях да я сложа с лични пари-за да вдигам имиджа си, но хора разни..

17

Гост

преди 5 години

До До 13 гост Май наистина живеем м различни държави, както ти каза, а дори и в различни измерения! Виж какво ме попита, какво ти отговорих и ..... последното ти творение, което няма нищо общо с предното ти изказване. Приятна вечер!

16

До 13 гост

преди 5 години

Хайде, хайде. Колко беше и колко стана данъка на коли от 100, 200 и 300 к.с. с катализатор без евростандарт, на над 20 години? Можеш ли да смяташ?

15

До 13 гост

преди 5 години

Много добре знам кой данък как се измени - по години на колата, по Евростандарт, по мощност на колата и според вида - товарна до 3,5 тона или лек автомобил. Знам също и какъв процент са автомобилите по възраст и за над 80% от автомобилите данъка се вдигна. Ясно е и с колко. Но я ми кажи колко беше и колко стана данъка за кола над 20 години от примерно 200 к.с. После кажи и за 100 к.с. кола над 20 години. Може да кажеш как се промени данъка на товарни коли 200 к.с. с евро 5 и 6, а те са много.

14

Анонимен

преди 5 години

Не вярвам в добри намерения на управляващи в България. Колкото пъти са ме убеждавали колко мислят за мен и колко добри за гражданите са некакви си мерки, толкова пъти съм се оказвал прецакан след като мерките влязат в действие. Тук лицемерието е пълно. Като ти казват "за бога братя не купувайте" - трябва да купуваш, от опит го знам, иначе парите ти изгарят.

13

Анонимен

преди 5 години

Поредна кампания за защита на нечии интереси чрез ликвидиране на конкуренцията. Когато тази кампания успее, ще имате скъпи ремонти за колите и скъпи шофьорски курсове. Иначе такива кампании се водят чрез внушения за едни хубави намерения, на които може само да ръкопляскате. Само че всичко това е фалш, зад него се крие нечий корпоративен интерес.

12

Гост

преди 5 години

До До 3 гостНе отричам! А я кажи с колко падна данъка на новите коли до 5 години? С 50 лв.- 100 лв. от 500 лв.и нагоре преди това. Колко коня ти е колата? Коя година е? А гражданската няма нищо общо с данъка и веднага мога да ти кажа, че е със 100 лв. отгоре ако нямаш виновно ПТП.

11

До 3 гост

преди 5 години

Май отричаш, че данъкът за 80% от колите в България го вдигнаха, както и застраховката ГО за всички автомобили. Май живеем в различни държави. На мен данък МПС ми е с 99 лева по-висок, а колко повече ще платя за ГО ще разбера след 1 месец.

10

Анонимен

преди 5 години

В София живее една червясала от пари прослойка която си мисли че няма да умира , ами ще хвръкне. Правят едни писания без да се съобразяват че от нова година насам 80% от населението обедня още повече от вдигане на данъците и всички останали цени. Самовлюбени нарциси които ръсят мозък. А народа трудно свързва двата края.

9

Кръгово

преди 5 години

До тези , които слагате минуси и явно сте от категорията с фалшивите автошколи. Ето една извадка за Вас от тълукаване на ЗДвП /ако знаете какво е това /:"Ако кръстовището е нерегулирано(т.е. няма поставени допълнителни пътни знаци или светлинна сигнализация) навлизането НАДЯСНО става при строго спазване на правилото за предимство на дясностоящия"Научете правилника и го спазвайте ако искате да се радвате на дълъг живот.

8

Анонимен

преди 5 години

Дали сервизът е "незаконен" или е "законен", няма на практика никаква връзка с качеството на услугата. Същото е и с автошколите и даже може да се окаже, че повечето "незаконни" автосервизи и автошколи предоставят по-качествена услуга от "законните".

7

Неграмотност

преди 5 години

Пълна неграмотност цари навсякъде - цифрите, цифрите, цифрите, ..., а трябва числата, числата, числата, ....

6

Анонимен

преди 5 години

Българина кара такава кола за която има пари. Всеки иска нова, но няма пари. По селата и малките градчета няма лъскави кожодерски сервизи също. Техниците обаче и там си разбират от работата. Като си вкарах колата в реномиран софийски сервиз, лъжете се че останах доволен от качеството на ремонта. Добре че бях заснел на камера колата преди влизане в сервиза , та после можах да претендирам да я получа в същия вид. Има си ГТП и щом кажат ДА никой не може да има претенции, визирам КАТ.