25

до21

преди 5 години

ами бих взел за 17х лева ауди а6 3.0 тди 15 годишно пред дървената Дачия

24

Анонимен

преди 5 години

До do 19Мерцедес за 42000 лева ... Някой е гледал каталозите от 2001-а ...

23

Анонимен

преди 5 години

Една нова кола е 70 000 лв с регистрацията и автокаско ,колко българи могат да си я позволят?И къде ще я държат..задължително гараж за 10 000 евро!

22

Анонимен

преди 5 години

като си избият някой хора комплексите към Русия, това което Рено- Нисан предлагат с име Лада е мн добро попадение.

21

do 19

преди 5 години

Тоест ти мечташ за някакъв опоскан Мерцедес или БМВ, на цената на Дачия?!Или обратното - Дачия с с екстрите на Дачия, цената на Дачия но с характеристиките на Ауди, тежаща 2 тона, да влиза в завоите като Ауди.Не ставай смешен!

20

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 6Виж, едно да сравниш човек със два счупени крака, с такъв с две отрязани. То е ясно, че втория е по-зле, ама първия е далче от добре.

19

Анонимен

преди 5 години

До до 13 и 14Хайде моля ти се с глупсотите. Ти каза "возят", а аз казах "возат удобно". Сега отивам, да гледам коял, която искам и ...Електронна настройка на седалките, 1000 датчика, 5 камери за паркиране, GPS, док за телефона, някакви съкращения, които дори не знам какво са ... И всичко това е в "минималния пакет". А колата е 42000 лева. Ем сори, ама ако тея дрънкулки бяха платени екстри, базовия модел, щеше да е 20 000 лева, като съдя, по това, колко струват допълнителните нещал.

18

Анонимен

преди 5 години

При нашите доходи най-продаваната кола е или на старо, или Дачия.Виждам много добри лади, нямащи нищо общо с миналото, но цените им са високи, като стоки, произведени извън ЕС.

17

до 13 и 14

преди 5 години

Ами и за вас има Дачия, Лада и подобни. Возят, имат парно, радиото е с копчета. Нямат излишни дисплеи, екстри, глезотии. Цената им е ниска. Точно по ваш вкус.Аз обаче ги искам всички тея ексри и съм готов за платя повече за тях. Не ме бърка, че са по-скъпи колите. Скъпо ти е ако не може да си ги позволиш.

16

Анонимен

преди 5 години

До шоферЯд те е на успелите хора и на високоплатените кадри, нали?Ех спокойно. Те не злобеят.

15

Анонимен

преди 5 години

До Пчеличката МаяМоже бе, Майо! АКо не ти изнася, купи си от другата марка. Ако и там не ти харесва, или праваи коли и продавай, или ходи пеша или позлвай тролейбуса ... каквото правите хората без коли.

14

Анонимен

преди 5 години

До до 8Аз съм си надъхан за количка, която вози удобно, топли и има климатик. Другото са много залъгалки и иненужни глезотии, наложени с изисквания, само да ми повишат цената на колата.

13

Анонимен

преди 5 години

До до 8И този невероятен мотор 2.0 200+ коня след 150к км е за ***. Не мерси Невероятните "инфотеймънт" системи, превръщащи колата в таблет, с невъзможност за боравене по време на шофиране- не мерси.Множество безсмислени системи, вдигащи ненужно цената- не мерси.Предпочитам добре сглобен, комфортен автомобил с надежден двигател, климатик, добро аудио (с копчета) и евентуално навигация. Това дали като пръдна колата автоматично ще ароматизира не ме вълнува.

12

Пчеличката Мая

преди 5 години

да свалят цените, тяхната кожане може да се продава за 60 бона, а себестойността да е 25!!!

11

Анонимен

преди 5 години

ЕС е пред фалит и тотален крах! Властта в Брюксел крие истината! Крията и манипулират данните от статистиките!Младите масово са безработни, все повече живеят при родителите си, а тези които работят са затънали в дългове и едвам оцеляват. Днес младите хора печелят по малко спрямо родителите си когато са били на техните години.Стандарта на живот в ЕС пада всяка година! Икономическия растеж е мит.

10

до 8

преди 5 години

Относно БМВ-то даже ако стой по дълго в гаража без да се кара и дефектира.

9

до 8

преди 5 години

Доста наивно сравняваш едновремешните коли със сегашните. Преди колите имаха по едно радио, а дисковите спирачки отпред бяха УАУ!Сега имаш стабилизации, катализатори, филтри за микрочастици, навигация, сунд със 5 говорителя, какви ли не системи по двигателя, че да имаш от 2.0 мотор 200+к/с. 245/19 гуми. Отделно и сигурността при катастофаЕ как да струват колите толкова малко? А без тея "екстри", никой не ги иска.

8

Анонимен

преди 5 години

Така им се пада на производителите!Качеството на автомобилите непрекъснато пада, пък цените се вдигат. Навремето BMW- тата бяха здрави като танк и струваха 50000марки, сега са постоянно в сервиза и струват 100 000евро.

7

Анонимен

преди 5 години

До БългаринаПищи се вече руснака, че не можеш да заблудиш никой.Тока от ВЕИ в Германия е по-евтин от този на АЕЦ.

6

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1ЕС уж добре, ама един на 500 има нова кола. Май, не е толкова добре.В Русия 90 милиона нямат никаква кола, ни нова, ни стара.В ЕС пак е по-добре.