Аз си вземам електричка. За мен колата има представителни функции и по-далече от летището, едва ли някога ще я закарам...
До Стига с..Кот да приемат, аз живея у Бъгария, така че за всичко има на кой да си плата, че да не *** барнат.
Какви продажби бе, нали ще минаваме на елекро-талиги? През ден някъде се пише за забрани, ограничения....., нови и нови успехи за пробега на електро-талигите. Даже и да има пари човек, няма грам сигурност утре какъв еко-закон ще се приеме, къде ще може да кара-ако е ДВГ, ако е електро -дали има къде да я зареди??? Колата не е като да купиш кило македонка, ако намирисва-айде на кучето. При втора ръка, "вярваш" на продавача и каквото излезе!
Карам стара кола с която никакви проблеми не съм имал.Като гледам какви проблеми има със служебните коли и ме набира страх каква нова да купя.Как пък не могат и 5000 км да изминат без повреда!
Не може да бъде : все повече хора се замислят за околната среда и дупката в озона , като се отказват да си сменяват колите на 2-3 години , а си карат старите .А и градския транспорт е пълен , ха, ха !
До До Анонимен от собстА мене питаш ли ме, дето нямам книжка и след месец, изборът ми ще е между Fiat Punto и Citroen C1, защото 67 коня?
Аурис хибрид ни харчи в работата 7/100 бензин. Уж 140 кончета а при пуснато парно зимата умирга на баир. Батерията му струва 6000лв. При 7/100 и при 3 тона бензин (за 6000лв.) ще се кефя на баварец Х-драйв години напред при разход 15/100 пък ти си смятай разхода на пръчката.
До ШоферЕ да, ама не гори по 3.7 извън града, нали? И като кажеш "баварец", не ставаш вървежен генерал на SS, a си оставаш същия дръглив балкански сeлян.
Toyota (Taliga) Hybrid ...надценен и безумно скъп електрокар. За тази цена се купува тригодишен баварец, мерджан или куатро - яки германски коли.
Пари има. На жената и закупих чисто нова кола хибрид на цена 46200 лева. И наистина все повече хора могат да си позволят нова кола. А коментари винаги пишат неуспелите хора, които очакват поредната криза.
Продажбите в БГ, не намаляват...намалява реекспорта за 3ти страни и това изкривява статистиката.
Последните седмици повечето бг автомобилни сайтове пускахте статии как немците масово продават коли под 10 години, под 100 000км за без пари и си купуват нови! Сега се казва, че не купуват нови?!? Т.с. или ходят пеш или лъжете! Факт е, че последната година има сериозен спад в продажбите на нови коли в Германия.Т.с. това, че немците си продават здравите коли за без пари е лъжа! В чия полза лъжете бе журналисти??Да имат нашенските автоджамбази подкрепа за легендите си, а!!!
аз не съм комплрексар за мен колата е нужна за да си свърша работа от точка А до точка Б по възможно наи икономичният начин затова съм си купил фият сеиченто на газ за 6 лева минавам 100 км градско така че пеи сърце
Колите от 90-те наистина са много много по здрави, но това не е непременно вярно погледнато като цяло. Сивик от 98-а година може да е зележен, но има сигурно 15 сензора всичко на всичко, кола от 2019г има над 120 сензора, само на седалките са сигурно 15. Освен това да двигател от 98ма носи повече, но от 1.5литров модерен двигател вадят 40% повече коне и то при същият разход. Сивик 1.4л спорт 98-*** е 90к, сивик 2019 1.5 турбо е 158 коня.
Преди време, един от коментиращите тук написа, че нямало такова нещо като праг на потреблението. Ето, че сега се вижда, че такова нещо наистина съществува, и продажбите на нови автомобили, започват да намаляват! То и затова ги произвеждат некачествено, за да може да се развалят по-бързо, а хората да продължават да купуват. Ние пък като последните будали, робуваме на този тип икономика, печалбата, от която отива при една шепа хора! А такова производство изобщо не е нужно.
след 5/6 години тази Дачия ще е разтропана кошница, с падащи копчета и ламперия. Наистина ще е Купе, митор и волан.
До do 19И да, защо не! Всички тея "ексти" без които ти не можеш, аз мога. Реално, колата е окачване, двигтел и купе. Ама сега, решихе да нашарим купето, като коледна елгха, породено от фантазиите на разни дизайнерчета, които са играли много Playstation като малки и са искали, да имат 12000 бутончета.... Ок, няма лошо, ама дай на потребители си избор.
Новите коли и в ЕС, и у нас пак със спад в продажбите