27

Анонимен

преди 5 години

Аз га си бях на селу, всички *** знаеха и мен, и гоуфу. Затуй мигач не давах, щото всеки знае къде живея и къде работя, и къде кафе пия и знаят ората, къде ше завия сутрин, за кафето, вечер, за вкъщи и така. А тука, софиянци прости, толкоз години ни мъ научихте значи, накъде съм тръгнал сутрин, накъде вечер. Мигачи, та мигачи...пууу...

26

Трезвомислещ

преди 5 години

Всеки се ядосва от липсата на толерантност от страна на човека срещу него. Нека бъдем по добронамерени един към друг и нещата ще изглеждат по различно. Убийте агресията в себе си! Така ще се почувствате щастливи.

25

Др. Уотсън

преди 5 години

До АнонименИ в Истанбул не дават мигачи масово, но според мен мигача е точно затова, да показва намерение да завиеш. Показва и културата, мисленето и съобразяването на водача с останалите водачи на пътя.

24

Неразбрал

преди 5 години

Трябва да бъдем толерантни към шофьорите с нисък интелект и бавни мисловни реакции.Все пак се иска усилие да се направи умствена връзка между главата и ръкатаподаваща мигач.За това препоръчвам на тези шофьори,на които подаването на мигач е голема трудност,да си подадат главата през прозореца и да измучат.Аз ще ги разбера.Г

23

Анонимен

преди 5 години

Ако някои са ходили или ще ходят в Бахрейн ще разберат че мигача е само за украшение на автомобила. Два пъти ходих в Бахрейн и не видях един от местните да включи мигач. Тези които ги включвахме бяхме европейци. Най интересното е че не видях нито една катастрофа а всички карат като състезатели. А карат така защото пътищата им са като огледало. Може би това ги спасява от катастрофи.

22

Анонимен

преди 5 години

Шофирането е да си свършиш работа, не да демонстрираш някакви супер умения. За тези с големите претенции си има състезателни категории. Ако се схване нещо толкова елементарно, няма да има почернени семейства.

21

Анонимен

преди 5 години

Мигача се пуска предварително, а не в момента на маневрата. Това е заявено намерение за смяна на посоката. Някои тръгват да сменят лентите и тогава го пускат. Това няма никакъв смисъл. Ние виждаме, че сменяш лентата - ако не е късно да реагираме.

20

Да

преди 5 години

До До 12 чичоПрав си, по-добре е с аварийни, макар че и двата начина са удачни. Според мен ако те следва друга кола, най-добре преди спирането аварийни, а след това мигач и задна, за да няма недоразумения.

19

Виж сега

преди 5 години

До Млад шофьорТоя отзад сигурно е свиркал на камиона, не на теб, но наистина ги има много нагли "нерваци", които стресират останалите с безумното си бързане ! Умните хора са казали "Бързай бавно !" !

18

Да

преди 5 години

И мен най ме дразнят първите два типа ! Включи мигач бе зелник, не караш по поляната, ЗА ТОВА ТИ Е СЛОЖЕН !! А за ония, които дори с над 120км/ч. ти се залепват на 2м отзад (че и по-малко), просто нямам думи ! *** БЕЗУМНИ !!!

17

Млад шофьор

преди 5 години

На първо място в моята класация е престрояване без мигач, а на второ светлинен клаксон при застигане на магистралата. Ще дам пример -подал съм мигач, за да изпреваря група от камиони изведнъж един от камионите реши, че ще изпреварва тези пред него и направо влетя пред мен. Докато изчаквам камионът да изпревари другите камиони ме застигна бързащ автомобил и почна да ми светка, а беше видимо, че пред има камион. Е къде точно трябваше да отида ? Явно очакваше магически да прескоча камиона пред мен.

16

До 12 чичо

преди 5 години

Като оставим настрана,че в закона не пише,че при паркиране трябва да мигаш надясно, какво става когато човек за да паркира дава десен мигач? В 99% от случаите движещият се зад него смята, че ще завива надясно на следващото кръстовище и не му оставя място да паркира. После следва една дълга върволица от коли, които трябва да върнат назад, за да се паркира. Какво те дразни в този начин на паркиране с включени аварийни светлини и веднага след това и за движение назад?! Не разбираш,че ще паркира ли?

15

пффф

преди 5 години

Мисленето е телешко - "Що па он ше знаа къде сакам да идем."

14

До 12 чичо

преди 5 години

Всъщност в закона няма изрично записано, че при паркиране трябва да подават десен мигач. Иска се по закон, цитирам: "водачът е длъжен своевременно да подаде ясен и достатъчен за възприемане сигнал. Сигналът се подава със светлинните пътепоказатели на превозното средство ..."

13

Прав е коня

преди 5 години

Написал е човека, че докато изпреварва е много селско да му светкаш. Наистина заслужаваш да ти набие спирачки и да плащаш после като поп. За такова като твоето в белите държави, каквато и ние искаме да станем има солени глоби. За рисково шофиране и неспазване на дистанция.

12

чичо

преди 5 години

Днешните шофьори ,взели книжка след 90те ,използват аварийните светлини ЗА ПАРКИРАНЕ!?!?,вместо десният мигач както е по правилник.Аварийките се ползват за щяло и нещяло,спира някой пред теб,или се движи бавно /без да е закъсал/ и да се чудиш какво точно си е наумил водача -наляво ли ,надясно ли ,ще спира ли ,ще паркира ли!?!?Ежедневие!Правилник ли,закон ли?Особенно ,,девойките"-100% от тях ползват аварийните за всичко,а после,,Какъв ти е проблема бе"

11

Ясъмкон

преди 5 години

Първо и с 95 да карам и да изпреварвам тир - ше чакаш отзад. Второ 140 е лимит не цел. Трето карам и аз със 140 по магистрала. Спокойно не си само ти най големио ралиткаджия да си зад мене да ми присветкваш карайски с двеста. Ако искаш да си само ти на пътя купи си парцел, направи си път и си карай с колко искаш.

10

hhh

преди 5 години

До ШофьорАбсолютно! А, тия дето дават мигач, го дават по времен на престрояването, а то трябва преди. Другия основен проблем е дистанцията. Масово е по 2-3 метра.

9

До консъм

преди 5 години

Ти пътна полиция ли си та да казваш кой с колко да кара? Радар ли имаш та знаеш с колко "хвърча" ? Карам си с ограничението от 140 на автопилот и постоянно трябва да натискам спирачки заради такива като теб дето карат бавно и все едно пътя е техен. Не мой човек, пътят е толкова мой колкото и твой. Като караш бавно, ще чакаш да те изпреварят и тогава ще се моташ в ляво.

8

Ss

преди 5 години

Да им пратим бб да им оправи пътища !