12

TommyFop

преди 5 години

Клуб #RAZBOGATEI - ВЫПЛАЧИВАЕТ ИСПРАВНО https://razbogatei/p/esif22 НЕ УПУСТИ ШАНС РАЗБОГАТЕТЬ НА 7 000 000 ? СТУДЕНТ ВХОД 100 РУБЛЕЙ ВЫХОД - 699 600 ? СТАЖР ВХОД 200 РУБЛЕЙ ВЫХОД - 1 399 200 ? МЕНЕДЖЕР ВХОД 300 РУБЛЕЙ ВЫХОД - 2 098 800 ? ДИРЕКТОР ВХОД 400 РУБЛЕЙ ВЫХОД - 2 798 400 ? НОВЫЙ ТАРИФ "БОСС" ВХОД 1500 РУБЛЕЙ ВЫХОД - 7 000 000 ? ПАССИВНЫЙ ЗАРАБОТОК - "приглашать" и пр. никого не надо!!! Не Обязательно Быть Умнее Других - Надо Стараться Быть Раньше Многих!!! *Проекту ВСЕГО несколько дней!* Мы - первые по подключениям!!! Успей вступить в первых ряд

11

Анонимен

преди 5 години

До VНай-добрите дизайнери са италианците.

10

Един от Дивия Запад

преди 5 години

Американския лаф е : "no replacement for displacement" т.е. трябва по-голям двигател.Затуй е туй недоразумение Viper.Лека кола с двигател 8.3 л. Нормален човек трудно я кара.Даже Крайслер правиха с този двигател камьони 2 тона 2004 и 2005 година. 500 к.с. 500 н/м

9

Един от Дивия Запад

преди 5 години

Това ги прави много по-чуствителни на волан и дава много по-добро чувство за реакция.Щото мустанга е супер на магистрала. Набримчиш го, но като решиш да завиеш е проблем. А corvette е още по-зле. Camaro-то по бива, но едно audi с два пъти по-малък двигател 4.2 ги прави луди по завоите.

8

Един от Дивия Запад

преди 5 години

Разбира се статията не е профи, а е опит да вкара марки коли в главата на средностатистическа домакиня.Ся аз карам втора Елантра (2011,2015).Пробвал съм дженезис 3.6R и 5.0.Пробвал съм AMG63 и BMW M5 и Mustang 5.0.Фирмата, в която работя беше на 3.5 км от в къщи и аз карах тогаз Jeep 6V/3.7 и 8V/4.7 и 6.2.Фирмата се премести на 35 км.И аз се слезох на Хюндай 1.8. Правеше ми редовно 5.5-6.5 л/100км.... *** не вървеше.Ся съм с Елантра 2.0. Доволен съм. Хюндай правят като цяло по-къси коли.

7

V

преди 5 години

Този дизайн не прилича на европейски .Може би малко на английски .Ягуар нещо такова ,но не и на европейски .Не знам кой го е правил ,ама някой му е казвал как да го прави .Немския дизайн е много по различен ;)

6

Ауто билд за 2 лева

преди 5 години

Нека говорят парите!Дженезис-евро вариант 130 хиляди лева.Имаше го изложен в ...Комерс.Почти лимузина от премиум клас на Мерцедес и БМВ.N 5:Peter е дизайнера на Ауди ТТ. Преди години предлага "флуидния дизайн(Новата Елантра и други).Казват му,че си имат концепция за 20 години напред.От дизайнер става шеф на Киа-Хюндай.Още един немец-мотор инженера на БМВ (развойното бюро на Хюндай е в Германия).Сега прави двигатели за корейците.Очаква се скоро Меркел да тунингова камили, а корееца РАБОТИ!!!

5

Анонимен

преди 5 години

Петер Шрайер звучи като типичен кореец...

4

Анонимен

преди 5 години

Единственото конкурентно на Хюндая би било цената, по всичко друго ще отстъпва и то с много.

3

Възмутен

преди 5 години

509 Nm, хаха, аз имам бус с 2.0BlueHDI двидател с 400 Nm - Бус, не лека кола резачка.

2

Запознат

преди 5 години

509 Нм е доста посредствен резултат. Доста коли имат по-добри данни. Да не говорим за Audi SQ7 с 900 Нм. Ако правиш нещо, прави го като хората. Освен това с азиатски дизайн в Европа не се пробива.

1

V

преди 5 години

Корейците не разбират от дизайн .Те са по добри в мениджмънта и качеството на изпълнението .Всъщност то това е Европа и ,,културата ,, ПРИЛОЖНОТО ИЗКУСТВО ,а не културата . Да поверят дизайна на германци .Другото го могат по добре от тях.