142

Анонимен

преди 5 години

Елате всички в София, и не си забравяйте колите, може и с по две да идвате.Комфорта вече е страхотен. Само си оставете "културата" оттам откъдето идвате, други препоръки нямам.

141

До 147

преди 5 години

Младост 4 до Младост 1 го взимаш за 1 час!? Пълзиш ли? Какво правиш? Това е макс 20 мин.

140

Анонимен

преди 5 години

Атина и Истанбул ги спасява морето. Има течение и отнася всичко.

139

Макето

преди 5 години

За "софиянци" ли говорим? Тогава може.

138

Do 147

преди 5 години

Аз редовно съм го взимал пеша това разстояние Орлов мост - Младост 1. Трябвало ми е около 50 мин. С колело ми е 20 мин.

137

Робота

преди 5 години

Проучването да се преименува на "кафява София" за да се избегнат разни недоразумения

136

Анонимен

преди 5 години

Гърците се опитаха в Атина да решат проблема като въведоха ограничение всеки ден да са коли започващи с различни цифри на номера, понеделник започващи с четни, вторник с нечетни и т. н. Но гърците просто си купиха втора кола, която да е с различна цифра от другата им кола и пак караха всеки ден.

135

Анонимен

преди 5 години

Навсякъде по света е така. Не е само в София. Автомобилът се е превърнал в глезотия. В София можеш да си купиш за без пари кола. още не сме стигнали Запада където втората употреба са жълти стотинки. В Гърция втората ръка са по-скъпи, но може да се намери добра кола на добра цена. Най-скъпо е в Турция, втората ръка там е страшно скъпа, но и там трафика е ужасен. Който си мисли, че в София има трафик да отиде в Атина и Истанбул, и да види за какво става въпрос.

134

Анонимен

преди 5 години

В Русия депутат от Думата от партията на КПРФ (комунист) се оплака, че в луксозната лимузина с която отива на работа имало още един депутат и не било комфортно. Той призова всички депутати от Думата да имат на разположение лични автомобили платени от държавата с лични шофьори.Депутатската заплата в Русия е 9000 лв.За всяко приемане на закон се дават пари от тези, които са заинтересовани да се приеме закона.Шеф на парламентарна група взима под масата по $50000 на приет закон.

133

Анонимен

преди 5 години

Работещия в София,от Младост 4 до пазара в Младост 1 е един час нормален ход, към 4 км. От Орлов мост до разклона на 7ми км е 6 км, без да влизаш в Младост.

132

Истината

преди 5 години

"Новият 21-километров участък ще обслужва близо 600 хиляди пътници"В това изречение на Братоев е истината. Удобен транспорт няма, а изглежда скоро няма и да има. Дори когато го пуснат през 2025 най-близката станция до дома ми ще е на 5 спирки с трамвая, а когато сляза на крайната има още към 5 км, без да има градски транспорт в тази посока. Да летя ли?

131

Анонимен

преди 5 години

Да, тази статистика е шокираща, така е. Всеки ден тонове изгорели газове в атмосферата. Но, нали всеки се бие в гърдите че е софиянец... Но, всяко общество си плаща с времето за неразумността си.

130

Работещ в София

преди 5 години

От Орлов мост до Младост човек може да се отиде за 40 -50 мин пеша. С колело е 20-25 мин.

129

Анонимен

преди 5 години

АМ Люлин беше нужна на Тиквата, докато я откриваше на всеки километър (половинката, която дострои след Станишев). Минаха изборите, сега може да я кръсти Струма и да забрави тази страница от номерата които ни върти всеки ден.

128

Ха-ха

преди 5 години

Тия с колелетата са по-голяма смрад и от пешеходците

127

Анонимен

преди 5 години

Прави ми впечатление, че Борисов, хората от народното събрание и всякакъв калибър началници също се возят по един човек в колата, плюс шофьор.

126

Анонимен

преди 5 години

Над 400 000 софиянци сами в колата за работа!Е и какво от това????С два транспорта пътя с градския транспоррт струва около 5 лв а с колата също е толкова, дори може и по-малко, ако карам на газ.В градския транспорт трябва да търпя всевъзможни простотии, хулигани, хора от малцинството.Направете градския транспорт чист, без хулигани и индийци, да работи добре по график и да се плаща по-малко от движението с кола и може и да го ползвам.

125

Анонимен

преди 5 години

До doc 120 не беше ли същото е с цената на винетките както с билетчетата за градският транспорт. Нема съд отдавна или ако има не съди големите, те му дават парите и бонусите.

124

И още един умник

преди 5 години

"В Ню-Йорк, може да видиш брокери от Уолстрийт, да пътуват с метрото.Но *** с 700 лв заплата, задължително ходи с кола на работа"----Ти не разбра ли, че метро НЯМА за всички столичани, както и удобен градски транспорт. Погледни съседната статия за Третия лъч.София се разшири, старите автобусни линии не могат да поемат човекопотока, а и не достигат до всички точки. Трябва прекрояване на цялата транспортна схема, а не както сега основно насочена към и от центъра.

123

Анонимен

преди 5 години

Излезте на протест!!!Мотото:"Да свалим политиците от Мерцедесите.""Да ги качим в градският транспорт"Ако направите ще видите как многократно ще ви се подобри живота.