182

Тигъра

преди 5 години

За Това ви е мръсен въздуха

181

Истинската истина

преди 5 години

До Истината Явно от 30 години не си се качвал в градски паспорт.

180

Анонимен

преди 5 години

Истината е, че в София вече не става за нормален живот! Пренаселено, критична маса от селяци от дълбоката провинция + некомпетентна селска кметица и селски екип разсипаха и малкото останало. Софиянци отдавна се изнесоха. Нормалните хора си търсят място по селата, малките градове или чужбина.

179

Кеф цена нема!

преди 5 години

От колата по-убаво нема! Пущим си музичка, кеф ти кафе, кеф ти цигарка, некой сандвич, цъкам си лафче през блутута, нема да смърди на ypина, на пот, на подмишници, зимата парно, летото климатиче, па ако се случи гаджето да е до мен, мачкам мyшмyлката, докле й подгизнат гащетата!

178

Анонимен

преди 5 години

Аз обикалям из града с байк и ми е ок. Иначе зависи къде работиш, ако си на повече от 7-10 км.без кола няма как да се случи.

177

Анонимен

преди 5 години

Още един пример - Дружба - Павлово - минимум час и петнайсе в една посока многобой - търчане между спирки и борба в рейсовете, ако съм с багаж мисията е самоубийствена. С кола - 30 - 40 минути, при добър трафик може и 20. Е, аджеба, аз не съм ли човек, защо да си причинявам страдание всеки божи ден с фъндакския транспорт!? На улицата ли съм си намерил живота и здравето?

176

Анонимен

преди 5 години

Бедни ли сме... пари ли нямаме ... ;)Във Варна и Пловдив е същото.Автобусите са празни.

175

От 193

преди 5 години

Поправка"то в София трябва да живеят над 4 милиона човека..."

174

Анонимен

преди 5 години

За да отиват 400 хиляди софиянци на работа с кола, то в София трябва да живеят над 424 милиона човека, от които 2,6 милиона работещи.

173

До 191

преди 5 години

Защо си мислиш, че щом твоят град или село е такъв, какъвто си написал, то и София прилича на твоя град или село.

172

Обективен

преди 5 години

При тези данни, просто няма как 400 хиляди човека от град София да отиват сами с кола на работа. По-вероятно са около 50 хиляди.Ясно е и че голямо замърсяване от автомобилите в София няма, но след няколко години лъжи, че автомобилите са голям замърсител в София, доста хора вярват, че това е така. Заради задръстванията в София има увеличаване на замърсяването от автомобилите, но за това вината е в кмета и банадата й, че са некадърни да организират транспорта в София и затова лъжат.

171

Обективен

преди 5 години

Според последните статистики, които намерих, през 2017 година в България е имало 392 "passenger cars" на 1000 човека население. За сравнение в Малта са били 627 на 1000, Финландия - 617, Кипър - 613, Полша - 586, Германия - 562, Чехия - 523, Белгия - 510, Испания - 505. За някои държави данните са за 2016-та: Исландия - 717, Италия - 625, Австрия - 552, Гърция - 479 и други. При тези данни, някакви твърдят, че колите в България били много!!!*Passenger cars са за превоз на до 9 души,вкл.водача

170

Анонимен

преди 5 години

Направете платено преминаването през централните зони на автомобили, които нямат Евро 5 или по-висок екологичен стандарт и шушляците с 25-годишните дизели и съмнителни газови уредби се мятат на градския транспорт!

169

Анонимен

преди 5 години

Софиянци притежават около 180-200 хиляди автомобила, но според "анализа", 400 хиляди отиват сами с кола на работа.

168

Истината

преди 5 години

Не на последно място, времето за пътуване с градския транспорт се увеличи много, понякога до 10-12 пъти. Единственото по-хубаво нещо в сравнение с преди е метрото, но то не може да компенсира общото влошаване на градския транспорт в София

167

Истината

преди 5 години

Истината е, че градският транспорт в София се влоши много в последните 30 години.По моя оценка това се изразява в:- средно увеличение от 6-7 пъти на времето между две превозни средства по една линия- силно влошаване на маршрутната мрежа на градския транспорт- неоправдано голямо поскъпване на пътуването с градския транспорт- намаляване на броя на пътниците, които побира едно превозно средство на градския транспорт- появата на бездомници в градския транспорт и на други хора с лоша чистота

166

Младост

преди 5 години

До 181Принципно това, което пишеш за кореняк софиянци би било вярно, ако апартамента ти е е разтегателен и побира всяко следващо поколение, което по правило до преди 1990 година беше по-многобройно от предишното. Аз също съм роден и живеех в кооперация на 2 минути пеша от плщад Славейков, но след като се ожених се отделих от родителите ми и отидох в крайните квартали. Най-дълго се заседях в Младост, като във входа имаше хора родени до Съдебната палата, до Петте кьошета, Витоша и Патриарха и т.н

165

+++

преди 5 години

Според преброяването през 2011 година, 46% от домакинствата имат автомобил. Заради домакинствата с повече от една кола, нека са 50%. 400000 коли всеки ден, плюс още 400000 коли, използвани рядко, предимно събота и неделя, стават общо около 800000 коли, или 800000 домакинства с кола. Средно домакинството е от 2,5 човека, т.е. в София има 2 милиона лични леки коли, което е дивотия. В София живеят около 600-800 хиляди човека, което е около 120-160 хиляди коли и около 70 хиляди отиват с кола на рабо

164

ха ха ха

преди 5 години

"Ще дам пример живее в Люлин работи в Младост"------------------------Чудесен пример, дай сега и един за човек живеещ в южните квартали и работещ примерно Враждебна или в стотиците сгради по Околовръстното.Много е лесно и заблуждаващо да хванеш 2 крайни точки на метрото и обясниш колко било удобно и бързо, преиначавайки цифрите.

163

до 179

преди 5 години

Точно това е проблемът, не всички са като нас, истинските софиянци. Преди писах (но раздразненият провинциалист ме изтри), че кореняците по правило живеем в центъра и работим пак тук. Придвижваме се без коли, освен ако не пазаруваме за седмицата. Вече изнемогваме под натиска на арогантния новодошъл, който не дава пет пари за комфорта в града ни, защото има друга култура - незачитането на околните, неразборията и мръсотията са обичайната му среда.