39

аман от Борисов

преди 5 години

Даже издържаните с ограбвани милиарди от народа служители вкл на Мвр знаят че терористите на власт начело с Борисов не могат да крадат милиарди ограбвани от народа през бюджета ако са за заплати помощи за оцеляване и раждане на деца или пенсии.Милиардите се крадат през нагло корупционни оперативни програми към министерства и ведомства..

38

Европа негодува

преди 5 години

По данни на Европа ограбвана от нагли терористи на власт начело с Борисов БЪлгария е най зле в сравнение с всичките държави в Европа. Милиони са без работа.Блокирана е раждаемоста. Малкото годни да родят и отгледат човешки деца са трайно увредени и оставени без доходи за оцеляване.Помощи за раждане и отглеждане на деца не се дават.

37

Бай Хой

преди 5 години

10 милиона за километър - Бах тоя калдъръм, яко краде Тиквата :D

36

рапон

преди 5 години

134км магисрала и то в труден терен за 500 милиона евро? Май още докато я строят вече ще я ремонтират...до 2045г. може и да стане. Сори, ама качествените неща струват пари. бтв ако е така значи Боко Божествений е харизал едно 250км магистрали на хамериканците за 2та милиарда. Извиньете, Бориссов, де - по хамерикански :)

35

Плевенски

преди 5 години

Проблем е ,че междуселищните пътища в севера са в окаяно състояние и селата умират.По голям проблем е също че няма тунел под Стара планина и зимата при лошо време няма връзка между северна и южна България.Липсата на магистрала не е най големия проблем на северна България.

34

Do 27

преди 5 години

Айде сега напиши, кои са тези фирми както и твоето има, че да могат да те осъдят с внушение и невярна информация.

33

Анонимен

преди 5 години

До поручик РжевскиСърбите направиха магистрала до КПП Калотина, а от другата страна - кал до ушите.-Ти къде живееш бе, ***?Кога си ходил до Калотина да видиш?За твое сведение, има първокласен път в отлично състояние. Точно отговаря на трафика, защото сега по-голямата част минава по Е-79 и Дунав мост 2.

32

Анонимен

преди 5 години

До 34 Правилно отбелязваш, а аз си мисля, че когато режат лентата( дано да само дано не е еднокнижника) на това велико инжинерно творение, хората ще са стъпили даже на Марс....-:)

31

Наблюдател

преди 5 години

Хората изкуствен остров за летище направиха, мост над 60 км, тунел под Ла Манша и забравиха, ние една магистрала не можем да направим за 60 години. Излагация пълна. За качеството няма да говоря, вие го знаете.

30

До 30

преди 5 години

Къде си цопкаш тялото не е критерии за нуждата от магистрала! Защото по трасето има градове, там живеят българи, има предприятия и пътищата осигуряват икономическото им развитие. Друг е въпросът, че толкова километри това правителство не може да построи в този срок! А и не трябва точно то да ги строи, защото много краде!

29

Поручик Ржевски

преди 5 години

Малко нестратегически се строят нещата. Тази магистрала ще направи услуга на софиянци отиващи на море в златните пясъци. Кой ще пътува зимата по нея?Има много по-важни пътища според мен. Магистрала за КПП Калотина няма, а това ни е пътя към Европа. Сърбите направиха магистрала до КПП Калотина, а от другата страна - кал до ушите.Магистрала за Видин също няма, няма магистрала север-юг която да свърже Букурещ с Турция и Гърция.

28

Поручик Ржевски

преди 5 години

Легендата на схемата е много любопитна. С червено са "изградените" магистрали а с бяло е просто "магистрала". Каква е разликата между магистрала и изградена магистрала?

27

Анонимен

преди 5 години

Не знам колко е нужна, аз само на Северното Черноморие ходя на море и вече толкова години трафик по северното трасе няма.Може би Русе -СтЗ да е важно, но към морската столица си се пътува съвсем спокойно.

26

Охрид

преди 5 години

Така като я гледам картата на България с автомагистралите, все си мисля, че трябва да има и една магистрала между Велико Търново и Стара Загора, за да може да се свържат 3-те магистрали - Хемус, Тракия и Марица, а и северна с южна България, както Румъния с Турция и Гърция.

25

Анонимен

преди 5 години

Тоя път изглежда като зиг-заг. Архитектите не са ли виждали картинки на магистралите в чужбина или пак ще откриваме топлата вода в България?

24

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1Миналата година няколко строителни фирми организираха протест с хиляда машини в София срещу искането на опозицията за проверка на качеството на магистралите. "Малко след това, същите фирми получиха без обществени поръчки, търг и конкурс един милиард триста и петдесет милиона лева за изграждането на магистрала "Хемус".

23

Анонимен

преди 5 години

"Още на 10 октомври 2018 г. бившият директор на АПИ Светослав Глосов казва, че до края на 2018 г. ще бъдат обявени обществените поръчки за строителството на АМ "Хемус". Малко след това строителството се възлага на фирми, без конкурс и обществена поръчка"

22

Тихо

преди 5 години

До АнонименГлупак. Нищо не каза. Връзката с морксата столица, както и облекчаването на транспорта до Търново и Русе са с пъти по-важни стратегически от "трите часа до морето" на Боко, да се стигало лесно да Слъначака и Градина. Чисто икономически тази магистрала е много нужна !

21

Анонимен

преди 5 години

Македония и три пъти по-малко бедна държава и е нормално цените там на всичко да са по ниски.Между другото, защо вие от БСП не я построихте за по-малко малко пари?

20

Анонимен

преди 5 години

Честно казано, по северното трасе няма достатъчно трафик, и сега си е добре