16

Bagain

преди 5 години

Еми то има и други марки автомобили.

15

Анонимен

преди 5 години

Дачия ли, как пък не, по-добре да си купя един Москвич от 80-те години. На VW са им добри колите без да имат претенции за лукс и не случайно VW са най-масовата кола в България. Винаги е стоял въпроса, ако имаш едни пари, кое е по-добре да си купиш с тези пари - дали нова по-евтина кола или употребявана кола от по-висок клас. Всеки сам си решава, а според мен максимата "нямам пари, за да купувам евтино" си важи с пълна сила и за колите.

14

Анонимен

преди 5 години

Бях наскоро в Италия , масово се карат малки коли от сорта на Рено слио, опел корса и др.Споменатата Дачия изобщо не е за подценяване . Виждал съм да се кара освен в Италия , във Франция , в Швеицария и разбира се в РумънияОнзи ден се возих на такси Лоджи мисля че беше, човека каза , че е на 420 000 км и не е пипал двигател , сега трябвало да смени биалетки и си намерил за 27 лева - това е по въпроса с Немската народна кола

13

Анонимен

преди 5 години

На VW /и не само/ лъжите ги плащат клиентите.Това е доказана практика или правило.

12

Анонимен

преди 5 години

На немските може и да скочи цената Дачия си е на приемлива цена , едно сандеро степауей или един дъстър смятам че ще решат проблема Нямам комплекси да карам мерцедес за 100-150 бона , предпочитам за тези пари жилище , а колата може и по-обикновена

11

Анонимен

преди 5 години

Те и в момента са ви високи цените, особено за нещо което веднага след като го вземеш цената му пада с 30% и след 10 години е за ***.

10

До 7

преди 5 години

Аз вече минах . Едната ми кола е Дачия. Втората и тя ще е такава. ЕС да мафани за щранга

9

Анонимен

преди 5 години

Те и в момента вече продажбите на нови автомобили имат сериозен спад в цяла Европа.Младите масово са безработни, нямат семейство и не могат да си позволят нов автомобил.ЕС си е чист комунизъм. Точно както по времето на СССР автомобила беше лукс и сега пак ще го направят така. Едно време хората със записване чакаха по 5-10 години за една Лада.А сега просто ще в вдигнат цените чрез данъците и еко таксите и ще направят колите недостъпни за обикновения човек.

8

Think

преди 5 години

Te VW си лъжат редовно. Тези резултатите в норма на новите им коли, реално постигнати ли са или чрез бърникане на някой софтуер..За един приятел питал.

7

Анонимен

преди 5 години

До Като скачат ...Ще минеш, ако ти позволят от ЕС.

6

Анонимен

преди 5 години

После ще дойде и пълната забрана за ДВГ. Това ще е голям удар България защото една обикновена Ел. кола струва 80-100 бона.Викаш то в Германия никой няма проблем за извади 100 бона за кола а?

5

Фен на Дачия

преди 5 години

Немците да муйдът главъта

4

Анонимен

преди 5 години

Време е за БолгарEXIT.

3

Анонимен

преди 5 години

От следващата година влизат в сила новите еко норми еквивалент на ЕВРО 7. А от 2025г. всички производители ще трябва да произвеждат основно електически леки коли. Страни като България които нямат инфраструктура и зарядни станции за ел. коли ще увиснат като прани ***! Ще започнат да ни налагат много солени глоби заради мръсния въздух.После ще дойде и пълната забрана за ДВГ. Това ще е голям удар България защото една обикновена Ел. кола струва 80-100 бона.

2

Като скачат ...

преди 5 години

...ще минем на рено или китайчета. Да не сте само вие?

1

Анонимен

преди 5 години

Комунистите от ООН имат глобален мащабен план за забрана или поне сериозно ограничение на личните автотомобили в следващите 20г. Всички тези законодателни промени и еко норми които се правят сега са свързани точно със този план. Постепенно започват да го въвеждат на малки стъпки. Не могат да го въведат от раз защото ще предивикат сътресения и протести. Но малко по малко може. Постепенно ще направят личния автомобил невъзможен лукс. Ще стане като едно време. Само най богатите ще имат автомобили.