17

Анонимен

преди 5 години

Най изгодни като цена и перспектива са китайските! Шефа на Граф Игнатиево бе там на училище!

16

Анонимен

преди 5 години

За нас по добре е последно поколение МИГ 35. Хем по евтин, хем по надежден и лесен за подръжка. А и нашите пилоти вече имат опит натрупан опит от МИГ 29. Имаме и механици които могат да ги ремонтират.Американските самолети са са много капризни. А МИГ-а може да каца дори на полето и на обикновен път.

15

бай вълчо от хисаря

преди 5 години

До коце кметаКмете, как да обясниш на хора със съмнителен 8-ми клас ,че на щайгите от 70-те год каквото и да сложиш пак ще са щайги. например. На стар ЗИЛ, ново цифрово табло, нови седалки,климатроници не знам колко си зонови, парктроници, алуминиеви джанти и прочие екстри.Може да му сложат нови карбуратори,да го боядисат с ново полимерно покритие за да е ,,стелт,, ама пак ще си е ЗИЛ конфигуриран от 60-те години на миналия век.

14

Анонимен

преди 5 години

Кравягите се притесняват израелската електроника да не стане предпочитана и от други пациенти! Сега хърватите ще узреят до мисълта, че най добър е американски Ф, с американско оборудване!

13

Българина

преди 5 години

В офертата на ф16 пише ли с малки букви под чертата, че резервните части се гласуват от комисия към конгреса? !!!!! С друг на думи сащ могат да направят неизползваеми машини за 2 млрд в най неподходяшия за нас момент. Явно на това герб му викат ДИВЕРСИФИКАЦИЯ. Турция ни скача и сащ ги подсигуряват .... Не знам да сме плащали за 200 самолета преди 89г. Явно разбирането в нато е различно от ссср

12

Така и не разбрах

преди 5 години

А ние последно ще купуваме ли тези стари ръждясали консервни кутии OFF 16??

11

Анонимен

преди 5 години

Нормално. Ако са правени ремонти или модернизации без разрешението на производителя няма как той да носи отговорност за самолетите. Същото беше и с ремонта на двигателите на нашите МиГ-ове в Полша. Тогава руснаците също отказаха да носят отговорност, което пак казвам е напълно нормално. Ако си ремонтираш колата в кварталния сервиз, няма как да очакваш да ти важи гаранцията. При самолетите нещата са доста сходни, макар и доста по-сложни като взаимоотношения.

10

Зозо

преди 5 години

Браво на САЩ. Блокирайки сделката дадоха на Хърватия възможност да си купи истински самолети, а не Ф-16 известен като Трабантът на изтребителите.

9

Анонимен

преди 5 години

Намерили са някъде по широкия свят по-големи балами и жалки слуги на Сорос от хърватите, където могат да ги шитнат по-изгодно и на двойна печалба.

8

fake news

преди 5 години

че то израел краде и препродава американско оръжие от 30 години.. обаче алчния тръмп реши да го прави на въпрос изведнъж. все тая.

7

Икономист

преди 5 години

Най-добрата сделка за Ф-16 е нереализираната сделка.

6

Анонимен

преди 5 години

Израелците са махнали дървените дъски от пода на тоя курник и са турили алуминиево дюшеме, а дано заприлича на самолет ама все си е същия курник. cамо като му видиш смешната антична форма на глинена делва и ти става ясно каква стока е.

5

Aтакист

преди 5 години

Всички руски изтребители нямат дигитални системи, но имат супер аналогови системи без аналог в света. Поради това руските самолети летят по надалече и по нависоко от американските. Трябва и ние да си купим руски самолети. Факт.

4

Анонимен

преди 5 години

Ако са добри тия кошници що ги спряха от производство и всеки гледа да се отърве от тях.

3

Анонимен

преди 5 години

Ф-16 са американски 6оклуци, а не израелски. Дори евреите са разбрали, че тия барутници не стават за нищо и са ги модернизирали доколкото могат ама пак си остават същите ковчези и бързат да ги разкарат.

2

Сата НАТО

преди 5 години

Американските катафалки никъде не вървят. Факт.

1

Анонимен

преди 5 години

Колко бройки са договорили за 435 милиона?Да не им подбиват цената еврейте.