най после ви се отвориха очите заспали зайци искахте ес франция и германия не ги интересува источна европа тяхната цел славяните да им слугуват като на втори и трети сорт агличаните не са толкова *** че се махат от ес.
По принцип те са служители/работници/ на линеен обект,но не са командировани,командированите са по висшите служители от изпълнителя за краткотраен,еднократен срок в зависимост от естеството на задачите за изпълнение и длъжноста на тоз служител,но работещите на линеен обект се ползват и им се надчислява за отдалеченост за пътуване от местото регистрирано местонахождение-седалище с адрес,отделно за храна и нощувки,но таз организация е от изпълнителя как режим работа-вахтов,лагерен,населено място.
Истинският европеец се радва на такива закони , както Пакета Макрон , защото осигурява сигурност на шофьорите и законна конкуренция .
Българин шофьор от Испания ,на границата с Франция каза ,че е сърбал попарата на нашите превозвачи и никога не би се върнал на работа за тях .
Превозвачите са обещали, ако пакета Макрон отпадне, до един да си демонтират устройствата за манипулация на тахографа. Пръв щял да почне оня раздаващия моторни шейни на министри и да го последва този чийто син винаги кара в града трезвен, нешмъркал, с петдесет километра в час и не убивал никой с колата си.
Тиквуниййй , излез и признай : Занимавах ви с глупостите за ЗАДНИ БАЛКАНИ и проспах шесте месеца определени ротационно за ползи в България !!!!
Хранителните вериги у нас не трябва да работят събота и неделя щото това е наистина бясна експлоатация и на смени. Да се подпомогнат и малките магазинчета.
Щом чичо данчо ще ги защитава, обречени са. Може да се прочете назад във времето, този г-н какви ги вършеше в ИА "АА" и дали защитаваше хората, или само неговите хора. Иначе съм съгласен, че работниците трябва да имат нормална почивка на легло и нормални заплати. Не като сега да спят като скотове във камионите. Те са свикнали да живеят като скотове и чорбаджията да *** 90 процента от парите, а не да им дава дневни и режийни.
Шоферите да си налягат парцалите и да протестират, защото ние такива Макронски мерки не искаме. Нека шоферите сами да излязат и да кажат, че не искат нито да се прибират до БГ-то веднъж в месеца, нито искат да спят веднъж в седмицата на хотел, а предпочитат да пазят камионите си като верни кучета и да спят по кабините или седалките им (ако няма легло). Ние така бизнес няма да дадем, имаме и Воля, и ОП. Много сме, силни сме.
За щофьорите би могла да се отвори добра възможност да бъдат наети от примерно френски фирми и да живеят по-добре, но ПРОТЕСТИРАТ!Те ли протестират, или някой друг....При това пък и изстрелян министър чак до Брюксел.Медии,искаме истината, а не слугинаж!
Каузата е загубена предварително. Защо реват нашите превозвачи и премълчават системата - 6месеца курсове в Европа и връщане на шофьора за 1месец в България. Влекача остава там. Макрон е срещу това. Той е и срещу това нашите шофьори да спят в кабините за да спестят някое друго евро. Слушам някой шофьори и имам чувството, че те не са се качвали на камион, какви глупости говорят направо да те е срам ако някога си вършил тази работа. Те описват кабината като 5 звезден хотел. Ало спрете се бе хора.
Това е решението. Затрихме държавата да им угодим, ама НЕ. Искат вечно да сме им слуги. Даже малко да им отнемем от бизнеса и веднага променят правилата на играта. Това е да играеш уговорен мач, където знаеш, че а си доближил вратата и съдията ти свири фал
Nikoi ne govori i ne razbira bulgarski ezik v bruxelles ....bulgarite sha si prikazvat samichki....dano i da se razberat pone te samite pomejdu si kakvoto si prikazvat....
пак ще се покажат много загрижени как спят българските шофьори. Имат ли меки възглавници и прошее. Колкото от БХК са загрижени за българите, а всъщност се занимават единствено да подстрекават Ц-то да разрушава БЪЛГАРИЯ
Сега убедени ли сте, че Източна Европа са новите колонии на ЕС? Напълно равноправни членове да изпълняват чужди решения. Един двама ще се налапат и другите ще бъдат горди селяни на глобалното европейско село. Всички са равни, но едни са по-равни.
Всички кораби да се връщат на всеки 4 месеца в пристанищата където са регистрирани и на Макрон тираджията да му подарят един малък тир от тези по-големите да направи два курса до Техеран.
Баща му е никарагуанец, а майка му е българка, но от етноса. Роден е в Перник. Майка му е била гастрольорка от Сливенските села.Е такива днес решават съдбините на България.
Контрера не е кубинец, а никарагуанец.Не че това променя нещо де - просто заради коректността го споменавам.
На протест в Брюксел: Превозвачи срещу "пакета Макрон"