35

1926

преди 5 години

И тоя се нареди зад хората, които не искат работниците им да изкарват пари като европейските си колеги.

34

Анонимен

преди 5 години

Българските превозвачи подлагат на робски труд шофьорите на тирове.Транспортният пакет на Макрон е в полза на шофьорите и е особенно полезен.Но превозвачите имат пари и лоби докато шофьорите нямат нищо и за това техният глас не се чува.

33

Анонимен

преди 5 години

Законът "Макрон" си е в защита на правата на шофьорите. Той иска заплатите им да са от порядъка на заплатите на шофьорите от другите страни в ЕС и да им се осигурят равноправни условия на труд. Всъщност само експлоататорите им са против този закон.

32

Анонимен

преди 5 години

Абе плътно, плътно ама много плътно си е опасно. Щото ако някой вземе да изтърве сапунчето и се наведе да го вземе, представяш ли какво може да стане?

31

Анонимен

преди 5 години

Щом е срещу ЕС Резидента е плътно там.Ама ако беше срещу Русия примерно защо ни продава най-скъпата газ или защо Лукойл не плаща данъци , Резидента ще се скрие в миша дупка.

30

Анонимен

преди 5 години

Превозвачите да вземат един готов лозунг от МОСКВА.С ТЕКСТ " Пролетарии от всички страни съединавайте се" .

29

V

преди 5 години

Превозвачите да спазват правилата .Ние имаме конкурентно предимство ,но трябва да се направи по голяма компания не ми се казва как .Ако се направи с правилни инвестиции няма да има проблеми. Но в крайна сметка това се отнася и до другите чорбаджии .Това че мафията герб е на власт и няма прокуратура не значи че може да правят квото си искат.Тука тиквата ги е скастрил с Макрон ,ама с пълно право .Сега и другите чорбаджии трябва да се скастрят иначе няма да остане никой тука

28

бай-Митко

преди 5 години

Той е зад тях,но снищо не може да помогне. Това се нарича - лицемерие и популизъм. Съжалявам че гласувах за една харманлийска капруза.

27

Анонимен

преди 5 години

е плътно плътно, колко па да си плътно?

26

До 23

преди 5 години

Е ти пък сега. Явно не си женен.Човешко право е, да, нооо като ти го казват в закон става задължение.Излиза, че Макрон микроикономически се грижи за човешките права, но на макрониво подбива освен нелегалните курсове и бизнеса на жриците, който си е съвсем легален във Франция! До тук с майтапите.Мисля, че направи абсолютно верен анализ в твоя пост.

25

Анонимен

преди 5 години

Значи Радев подкрепя капиталистите, а не шофьорите !

24

Раз(об)яснение

преди 5 години

В авиацията като кажеш на някой, че си плътно зад него значи вече си го закопчал на радара и остава само да освободиш предпазителя и да натиснеш копчето на щурвала!Така че, да - плътно до/зад вас е. Въпрос на гледна точка.

23

Анонимен

преди 5 години

До 19Тогава излиза, че Макарон се грижи за човешките права на шофьорите, но превозвачите искат да им робуват нон стоп !

22

Анонимен

преди 5 години

Като ни подкрепя да отива да блокира някоя магистрала не да седи на софрата не му щем подкрепата.

21

Анонимен

преди 5 години

Каква жалка картинка е тоя президент !!!

20

Анонимен

преди 5 години

И как точно си до нас Румене, като даже не си се изказал по темата, камо ли да си ходил до Брюксел да ни защитиш. Ти си един популист!!!!!

19

Анонимен

преди 5 години

Ами дискриминационен е, защото ги карат да се прибират и да спят при жените си. А те искат другадееее!Сега сериозно - пскетът цели да намали (поне) нелоялната конкуренция при вътрешните курсове, които никой не обявява. И като гледаш кой реве най-силно става ясно кой го прави основно.

18

Анонимен

преди 5 години

Щом ще се вика срещу ЕС или НАТО Резиденто е винаги плътно там.

17

Анонимен

преди 5 години

С каво е дискриминационен пакета "Мобилност" за нашите шофьори ?

16

Накъде отиваме

преди 5 години

щом воеводите искат изтребители, а пилотите ТИР-ове!В морето като се загубиш, по правило търсиш отправна точка за ориентир.В тази ситуация не искам даже да мисля каква е отправната точка.