30

Анонимен

преди 5 години

Значи гледам сега се одобрява идеята, а преди няколко години протестираха яростно със знамена на атака. Съмнителна работа..

29

Роб на влаЗта

преди 5 години

Всяка институция която е на държавна субсидия генерира огромни загуби и кражби без стремеж за развитие.Това е една ясла ....за папкане и колкото по малко на нея толкова повече храничка...БДЖ,МВР,АПИ,БОЛНИЦИ,ГОРСКО,ОБЩИНИ,ПАРЛАМЕНТ,СЪДЕБНА ВЛАСТ,ЧИТАЛИЩА,СПОРТНИ КЛУБОВЕ и много други...

28

Анонимен

преди 5 години

До Шишо Б.Германия е такава държава. Там Deutsche bahn (DB) държи голяма част от автобусните превози. Интересно ми беше да видя, че и в Уелс DB осъществяваше голяма част от междуградския транспорт.

27

Анонимен

преди 5 години

Споко, народе! Системата е отработена вече. Сега правилните хора ще покажат инвестиционни планове и срещу 1лв ще получат излишните участъци, като Свищов-Троян. После ударно се реже на скрап всичко метално - релси, парапети, мостове... Това са милиони! Година по-късно ще отчетем закриване на още села, и няколко милионера в повече, но ... Това е само статистика. Спете, спете още.

26

До 21

преди 5 години

За да има железопътен транспорт, той задължително трябва да има икономическа обосновка, в противен случай той е вреден за общество и го дърпа назад, това се случва с БДЖ от много години вече. БДЖ не може да е самоцел, не може заради няколко влакови маняка и още толкова пътници, да се харчат милиони обществени средства! На БДЖ му трябва добър бизнес план, трябва му качествено управление, трябва му оптимизация, всичко останало са налудничеви простотии.

25

Аз

преди 5 години

Ей, журналистче и ти ли си купи дипломата? Евала! Не знаех, че ВТУ-то е "Св.св. Кирил и Методий"! Аз се извинявам ама да попитам: - Не е ли ВТУ "Тодор Каблешков"?

24

Анонимен

преди 5 години

"да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница"...В Германия направиха точно това, ICE Bus с логото на Дойче Бан. Пуснаха го обаче не за междуградски, а за международни превози, и се оказа нерентабилен.

23

Ами...

преди 5 години

Англичаните също по едно време преди 20-30 г много се възмущаваха от държавните си железници. Приватизираха ги и сега са много добри. Проблемът е, че станаха и доста скъпи, особено ако ги ползваш от дъжд на вятър и не ползваш отстъпки.Тук обаче ако рекат да приватизират железниците, такъв вой ще се надигне, че мамма мия!Затова и никой управляващ няма да рискува да ги приватизира.

22

Шишо Б.

преди 5 години

"на тяхно място да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница."НЕма такава държава.

21

КЕКС

преди 5 години

Вие сега добри и удобни железници ли искате, или евтини билети?Не може и двете.

20

Анонимен

преди 5 години

Кой от развитите държави си ходи с влак на село....Всеки, който не си ходи с кола. Системата на регионалния транспорт е много добре развита, има връзка за всяка паланка. Толкова хора освен това си пътуват от село за работа всяка сутрин с пътнически влак. Но селата имат население.

19

Анонимен

преди 5 години

До Ричард ТревитикБДЖ е една държавна компания която всяка година генерира огромни загуби, покривани от нашите данъци. Това за мен е недопустимо положение! Аз лично бих закрил БДЖ или пуснал за приватизация. Българина няма потребност от подобен транспорт, а БДЖ няма нито ресурса, нито желанието да подобри услугата си, единствения рентабилен сегмент са товарните превози и е радно да се акцентира там, нерентабилните пътнически линии да се закриват по най-бързия начин.

18

Анонимен

преди 5 години

До Кой лиА колко струва? Да кажем, дистанция 400-500 км, колкото е София-Варна, та да можем да направим сравнение и да видим дали някой от желаещите да ползва БДЖ тук ще може да си го позволи.

17

Кой ли

преди 5 години

Виж влаковете в Холандия и Англия. Там всички се движат в влак.

16

Анонимен

преди 5 години

До ГанчоАмче нИ знам!В Япония го пра'ят, щото шинкансените джиткат само между по-големшките им градове, ама до малките села винаги мож' да идИш с нЕкой трен, бил той държавен или частен. А колко са развити, ти мож да кажеш

15

Анонимен

преди 5 години

Не останаха локомотиви, и се чудят откъде да вземат, а идва зима ...

14

Ганчо

преди 5 години

Що не осъзнаете, че в България, може да има само 2 жп линий. София - Варна и София - Бургас. Кой от развитите държави си ходи с влак на село.

13

Ами...

преди 5 години

В Англия железниците са върхът, с интернет и т.н. Има само една мъ-ъ-ъничка подробност. Билетът струва повече от самолетния.

12

Ами...

преди 5 години

За 10-ина човека е по-рентабилно да пратят едно бусче, отколкото цял локомотив с един вагон, което си е жива прocтотия.

11

Ричард Тревитик 2

преди 5 години

..... Има ли Държава в световен мащаб , която да оставя Железниците си в такова повече от плачевно състояние ?!?! ... Всички знаем , че в миналото , признака за идването на "НОВОТО ВРЕМЕ" е бил когато "железния път" мине през града ти ! ... Навсякъде по света !!! ... Убеден съм , че дори в страни от западналата част на Африка железниците им НЕ са като тук ! ...... Тотална трагедия след 29 години "КРИВОРАЗБРАНА ДЕМОКРАЦИЯ" ....... !!!