70

старото

преди 5 години

До Анонименникога не сме били девет милиона ,бре момче!

69

Анонимен

преди 5 години

Като човек ползващ услугите на БДЖ често си признавам, че наистина ми е било чудно, защо има толкова много влакове, които пътуват превозвайки по 4-5 пътника на десетки километри с огромни разходи при положение, че половината население пътува с някакъв вид намаление.

68

от69

преди 5 години

Така че такива експерименти си имат висока цена .Много е по добре за София основния трафик да е с автобуси и БДЖ.Но нещата вече не седят така.Разбира се метрото си казва думата в добра посока не го оспорвам.Когато се направят добри велоалеи също ще подобрят малко транспортния климат.Но тези две неща не компенсират грешката на БДЖ на времето..

67

до 65

преди 5 години

Този транспортен експеримент вече е правен, точно в София и област София..Причината беше друга и отдавна но идеята беше да се намали трафика към София от провинцията.Така че провинцията да не взема работните места на Софиянци резултата беше че се вдига много автомобилния трафик.Въпреки че тогава беше евтино с автомобили сега тези хора още не са се върнали към БДЖ.А и знаеш много добре проблемите на София следствие на този експеримент.Научиха хората на алтернативен превоз.

66

Анонимен

преди 5 години

До един тамБДЖ са държавни а товарните бяха ликвидирани от тировете. Пътническите губят от автобусите защото е пълен хаос и няма план.

65

един там

преди 5 години

До Анонимен 62БДЖ закъсва не заради цените на билетите, а заради некадърната политика на държавата!В много малко държави пътническите превози са печеливши. Печели се от превоза на товари и от там се покриват загубите за пътническите билети. Освен това, железниците са стратегически отрасъл за всяка една държава и навсякъде се дотират от държавата. Друг е въпросът, че у нас се краде, като за последно и БДЖ е структура от която се източват много, много средства, стотици милиони на година.

64

Анонимен

преди 5 години

До до 62Алтернатива но е по-скъпа от БДЖ. Те и сега си ползват алтернатива който иска. Като спре БДЖ, те остават на произвола на автобусите и им слагат кожодерски цени.

63

до 62

преди 5 години

От икономическа гледна точка на БДЖ.Предложението ти е глупаво очевидно защо научаваш хората където има поток да използват алтернатива на БДЖ.А там където има загуба си задържат пътниците.Но си прав от държавна гледна точка.Там където има обезлюдяване ако им се отнеме транспорта това води до по голямо обезлюдяване.Затова е хубаво държавата да инвестира средства не за БДЖ а за стопиране на обезлюдяването.Но в момента идеята е държавата да не финансира БДЖ а не да е обратното.

62

един там

преди 5 години

А така! Така трябва, за да могат транспортните фирми на депутатите от шайката ГЕРБ да могат да имат повече клиенти. БДЖ се унищожава съвсем умишлено. Най-вероятно за това се плаща отвън. Ще се натрупат едни хубави суми, като дълг и ще го харижат на някой външен инвеститор. Някой, като Гад Зееви на който дадохме БГА Балкан за без пари с десетки самолети, техника и активи за стотици милиони над задълженията, които бяха направени умишлено. И с много други държавни фирми се случиха нещата така.

61

Анонимен

преди 5 години

До vladyТрябваше да намалят цените в провинцията и да скочат цените в софийска област. Правят точно обратното и БДЖ закъсва

60

Анонимен

преди 5 години

До vladyЕвтини са под пазарна цена от бюджета и са най-губещи. При пазар щом има пътници цената скача.

59

vlady

преди 5 години

До АнонименПерник-София и Елин Пелин-София са крайградски влакове с доста сериозни пътникопотоци и електрифицирани линии. Няма как това да са най-губещите линии - има неелектрифицирани такива с много по-малки пътникопотоци.

58

Бате Бойко искрено §

преди 5 години

Ъ-ъъъ да знаете граждани,че по важен от влака до село Банкя, НЯМА. Това е моят персонален влак, не че го ползвам много,ама е до моето родно село Банкя. Така че, може всички други влакове да ги спра,ама влакът до Банкя ОСТАВА ЗАВИНАГИ. Гарантирано от ваш Бойко,пожарникар,полицай,генерал,бивш кмет, каратист, футболист, будист,велик международник.А Ъ-ъъ и премиер. Толкова неща СЪМ аз Бойко Слънцето,мога ли да помня всичко

57

Анонимен

преди 5 години

До даОграбиха парите от БДЖ и част си присвоиха,други отидоха за софийското метро,сега ще доунищожат и остъка от БДЖ,за да плащат хората повече за техните винетки и да пълнят джобовете на автобусните и строителни фирми,а това,че БДЖ трябва да се ремонтира и запази,защото е структура от нацинално значение и от значение за националната сигурност на държавата,никой не го интересува!Кога ще спре унищожаването на държавата и държавността и държавната собственост?Варвари!

56

To6ko56

преди 5 години

ПОРЕДНИЯ НАЧИН ЗА УНИЩОЖАВАНЕ НА БДЖ. НАЙ-ЧИСТИЯ И ХУБАВ ТРАНСПОРТ. ЦЯЛ СВЯТ СЕ Е ВТУРНАЛ ДА РАЗШИРЯВА ЖП ТРАНСПОРТА СИ, САМО НИЕ СЕ ЧУДИМ КАК ДА УГОДИМ НА АВТОБУСНАТА МАФИЯ ???

55

да

преди 5 години

тиквени червенотивеничета - БДЖ е комплексна пътническа структура. Няма понятие губещи линии, защото вие хващате точка А до точка Б и произволно правите рекапитулация. Вдигнете цените, намалете гарите или обслужващия персонал. Но запазете структурата и я развийте. То по вашата логика 80% от шосетата трябва да се разорат, защото са нерентабилни откъм винетки и местни данъци по колите.

54

Тинев

преди 5 години

Аз предлагам, дето ще са автобуси, по-добре кораби да пусне БДЖ.А защо не някой Фъртолет?П.П.Ааааааа, """ НОВИЯТ """ / само в колко кавичики съм го сложил,/ Ф16 за БДЖ-то ли го гласят.Ииииидеално. Докът фръкне от Петрич и ооооооооооооооП каца в Добрич!Ок!Най-бързото БДЖ.

53

Анонимен

преди 5 години

Перник-София и Елин Пелин-София не са закрили нито влак а там БДЖ губи най-много. БДЖ остава нещо като регионален шопски превозвач в софийска област на държавна издръжка. Останалите влакове стават рейсове но на 3-4 пъти по-скъп билт и накрая хората се отказват от БДЖ рейсове в провницията и карат коли и плащат винетки което е целта.

52

Анонимен

преди 5 години

Похарчиха милиарди за ремонти на жп пътищата и парите отидоха във фирми на ГЕРП а сега закриват влакове и движение. Кой ще се движи по тях и за какво изхарчиха толкова пари от бюджета а ромите само това чакат където няма движение и са готови да ги вадят.

51

Анонимен

преди 5 години

Жп линиите отиват за скрап. Депата са пълни с ненужни вагони и локомотиви и чакат за рязане и ликвидация.