До до 64Мойто е китайско. Комплектче със захранване, корпусче и тъч излезе към 70$. Има още да продават сериозна камерка за около 20, LAN модулче и разни други джаджи. 3B+ е и си има и вайфай и блутут и 1G оперативна. Идеална е за квот си щеш!
Браво доста възможности дава тази платка, но не съм си взел още но май скоро ще си взема.А и Линукс по ме кефи от уидоса , а и пайтон си ми е любимия език от програмните.
Това не е бета, не е минало функционален тест 2 винетки 19400 лева. 1 винетка до 4 пъти цената. Това не е бета. Бета е някой испанец с десет имена да не може да си събере имената и това да води до проблем. Едно на 10000 примерно, а не пермаментен краш.
Хубава у че се отстраняват бързо грешките .лошо е че работят на бета в момента след пускане а не преди това.Е да важно е да е стабилна версия защото проблемите които създават бетите им засягат много хора , което и няма алтернатива защото се разчита на тол системата и е премахната другата алтернатива преждевременно.Грешка е да се премахва алтернативата преди бетата да е стабилна.
Не знам как ще им послужат лоадбалансерите без уникален индекс, но ако знаем колко джипки, компютри и рутери са купили ще можем да направим точна сметка колко са окрали между 130-148 милиона
Забавното ще започне към края на месеца, когато изтичат годишните свинетки на повечето хора... къмто 500 000. Очаквайте пак "хакерска атака" и сайта им да не работи поне няколко дена. Хахахахах.
Точно тази система не е сложна и дори не е клъстерирана, защото по грешките й личи че няма уникален индекс, като гледам скоростта май въобще няма индекс. За 17000 записа пускат прогрес бар при проверка-абсурд. 4-5 секунди е при джойн на 100милиона по 100 милиона записа с поне пет условия. Иначе от опит времето за тест е колкото времето за програмиране. Трите етапа на имплементация са класика.
До Тео - прав си. Ама това не е наистина толкова сложна система както го изкарават. Освен това KAPSCH - които я правят вече са я построили в няколко държави (в Австрия работи от 10 години и се хвалят че няма и един срив) - така че само трябва да я донастроят. Освен това от договора излиза че имат 7 месеца за направата и - заедно с инфраструктурата - логично кратко за система която само се адаптира, и 12 (!) месеца за тестове и корекции!!! И въпреки това да не работ, да няма терминали и т.н...
Корупция и пълно безхаберие.Никъде, повтарям,НИКЪДЕ по света такава сложна система няма да се внедри от днес за утре.Причините са ясни за всеки ръководител средно ниво.Участвал съм в имплементиране на система с 3600 сървъра + подмяна на софта.Стъпките са следните - създава се хардуерен прототип с начална алфа версия на софта за него. Ако софта заема повече от 50% ресурс на прототипа се избира нов.При избран прототип хард и софт тест 1 месец. След това пилотно при 10 клиента. ЧАК тогава излиза!
Fake news. Ne otivaite na cherni vrah togava....otivaite na mussallah....i vola...da ne razbivate rahata na betesetu i bg turizma!
Освен това "изкуственият интелект" за разпознаване на номера беше интересен и скъп преди 20 години. Сега има множество безплатни възможности, включително инструменти за невронна мрежа от Гугъл. Крали са като за световно, няма никакво съмнение.
Сайта е основното - плащане, регистриране на номер на автомобил, проверка по номер на автомобил. Трябва една таблица, ако не се престараваш. Проектира се и се програмира плюс тестовете за ден-два. За сравнение wordpress най-разпространената система за публикуване на web съдържание има 10 таблици. Връзката с различни институции е със сложността да се отворят 2-3 страници.
Колко *** народ ... Сайта струвал 180 млн Вие знаете ли изобщо какво представлява тол системата ?
До момента не е платена и стотинка за толсистемата