Старите коли,несъобразяването с правилата,бабаитското,дивашко каране са най-честите причини за катастрофи.Не може държавата да е отговорна за всичко.Заради този манталитет всичко върви толкова мъчително и бавно в България.Отговорност за себе си, за собственото поведение,за спазването на каквитио и да са правила не е типично за българина.Не са само политиците отговорни за всичко.
В България маТриала има интересно мислене. Първо гласувате за тия, докарвате ги на власт и после се вайкате. Нормалните хора не повтарят грешките си, а вие .......... За всичко сте си виновни вие, време е да го разберете.
Тези от АПниго докога ще хвърлят сол и пясък и ще разрушават пътната настилка. Знаят ли че този пясък и сол замръзват под минус 6 градуса и народа се убива заради тяхната безотговорност и кражба на пари. Вместо да хвърлят сол и пясък да дойдат тук в Австрия и да попитат почистващите фирми каква е тази течност която топи снега и леда и не замръзва под минус 15 градуса. В кой век са тези че използват убиваща смес. Мангизи ли икономисват че не използват течност която не замръзва и не убива
Нещо много сме се объркали с Българския вариант на демокрацията. За всяко нещо , което е трябвало човек да свърши и когато се провали почва да обвинява правителството и всички за които се сети. Сигурно Директора на АПИ е пуснал мъглата и ги е карал да натискат газта. Разберете с прости хора не се прави демокрация.
В България тотално сте изтрещели вече. Как някакъв шеф на агенция ще е виновен за катастрофа? Виновно си е заднормил Ото устройство за управлението на кола. Ако не можете да управлявате автомобил - не карате.
Ти си *** оправдаваш АПИ-- хората карат със скоростта указана им от пътни знаци... заради такива *** като тебе са жертвите защото хвърляте вината на шофьорите ,а не си управите скапаните пътища ! А-и неможе през 20-метра знак за различна скорост от тъпите им указателни табели изнаци човек немогже да си гледа в пътя да не товоря ,че половината са скрити от гъста растителност ,а след това следва камера --български селски тарикатлъци овчарски !
Нещо са ти казали или си чул ама нито си имал тежки катастрофи нито нищо направо имаш непълни знания или ей така си пишеш ...много са ти прости сметките 2 по 80 = 160. +-часа мога да ти описвам различни удари с различна скорост и различни последствия , най общо казано деформациите освен от скороста се влияят от тонажа на участниците от кой откъде идва /отгоре от долу/ от здравината на конструкцията и нейните години / изгнила лада / на която и гредите са изгнили на 20-тата година.. кое по висо
Ако караш нормално, по ограниченията и се съобразяваш с пътната обстановка, няма толкова лош път, че да те убие. Търсете вината зад воланите на колите си!
В Япония ще си направят сепуко, в Румъния ще ги тикнат в затвора, а в България ще ги преместят на друга служба.
Май са мобилизирали служителите от АПИ да пишат тук. Пишат не пишат, вината е тяхна и ще видите след нова година какво ще им се случва. Народа е озверял , а шефа на АПИ е с някакво дразнещо самочувствие близко с това на отишлия си Валерко.
При всичките знакови катастрофи до сега първо виждам грешка / най-общо / в ПЪТЯ и после в шофьора ,но на ПЪРВО място е пътя който изненадва шофьора ,то не бяха дълбоки канали отстрани на пътя който не са обезопасени ,не бяха липсващи мантинели не почистени от пясък и масло участъци след завой ,заледени виадукти--- и винаги вината се прехвърля на шофьора и неговите умения с цел изгодно увеличение на глобите ,психа , нови по-скъпи курсове с цел по-високи приходи в бюджета + ненормални глоби.
Ьве коли ако се движат насрещно с 30-40 км/ч:1. Няма да излязат в насрещното и да се блъснат челно. 2. Две коли ако се движат насрещно с 80-90 км/ч в мъгла свидимост 10 м, ако се блъснат челно, е все едно, че са карали със 160-180 и това обяснява защо са ги вадили с резачките.
Ако две коли се движат насрещно с 30-40 км/ч, ударът между тях е със силата на кола движеща се с 60-80 км/ч в спряла кола.Така че по-кротко за това с каква скорост са шофирали. Само хора с празно между ушите може да хвърлят вината винаги върху шофьорите.
Не са виновни в АПИ. Човешкият материал е калпав. Питайте и проф Иво Христов от БСП, той ще потвърди какви са 80% от матряла. Не, че в АПИ матрялът е по-различен де. После що се чудим, че стават такива сакатлъци?
Оставки трябва да подадат тези, които са назначили Калинките в АПИ. Шефовете в АПИ са само бушончета.
На некадърните шофьори АПИ им пречи. Нулева самокритичност. Нулево съобразяване с пътните условия.
Искат оставки в АПИ заради петте жертви на пътния ад днес