До Анонимен 60ти - Я прочети статията! И ще можеш да си коригираш (ако не си *** де) половината от твърденията.
До Анонимен 55 Тъй, тъй - прав си. Но Бати Боко за три мандата не можа да построи и 300 километра (при това довършвайки това което завари) - но за сметка на това преряза 3800 ленти пред неизброими орди от журналисти и телевизии (Гьобелс ряпа да яде!)
Хитлер за разлика от Сталин наистина вдига икономиката, спасява германците от гладна смърт, бори се за народа си, не праща в концлагери германци, строи аутобани и ракети, не руши църкви.А Сталин убива християни, праща в концлагерите руснаци, руши църкви.
Ох що не напишете една статия, колко милиона лихва плащаме годишно на евреите(банките), само в България.
Всъщност, предполагам, че един немски аутобан е равностоен на пет магистрали "тракия". Така че можем да кажем, че за десет години са построили петдесет магистрали "тракия".
Във Варна, на канала за езерото имаше мост, вдигащ се, правен от германците, по който минаваше влак и автомобили. Един пиян капитан руснак го бутна с кораба, деветдесетте години някъде.
Ами ние през целият период на комунизЪма не можахме да построим една магистрала, а тези само за 8 г. са построили 3800 км. магистрали.
Начи, излиза, че за десет години са построили десет магистрали "тракия". При тогавашната техника и технология. Освен ракетите, самолетите, танковете, подводниците, корабите... Съгласен се, че става дума за пропаганда.
Ами Сталин е хвърлял за построяването на жп участък концлагеристи руснаци, и 3 млн. загиват по времето на строежа.
Колкото и небивалици да изпишете истината е една, а именно по времето на Човека с мустачките е изградена пътната инфраструктура наречена аутобани!
В Кърджали за отрицателно време нацистите построяват въжена линия между Мадан и Кърджали за пренос по нея на рудата от Мадан до Кърджали. И тази линия работеше безотказно 60 г.По времето на комунизЪма червените лъжеха, че линията била дело на *** специалисти, затова била толкова здрава. Но след 1989 г. се разбра истината.
В нашия град има железен мост построен от Нацистите в кратки срокове, за да минат танковете по него за Русия, после по него минаваха и наще Т-та, имахме поделение по време на соца в града.Моста още си седи и е бетон, не е мръднал.
Колкото повече чета глупостите на неолиберастите, и подмяната на учебниците, толкова повече ги намразвам! Тия същите избиха сумати американци от юга по време на гражданската война.... Сега ще ми се правят на много велики и спасители на света, аре Ф-ОФ...
Тогава така са се борили с безработицата! Сега в бойколандия "ниската безработица е хибрид от емиграция, калинки на щат и ремонт на ремонта който е вечен - справки около НДК не знам ще видим ли някога без смяна на плочките!
Пропаганда е само в кухата ти глава. До Втората Световна Война в Европа почти не е имало чернокожи, араби и мюсюлмани.След войната, когато много мъже са избити Европа започва да внася работна ръка от други части на света и така докато се стигне до сегашното положение когато белите хора в Европа са малцинство и изчезват. И всичко заради твоя любимец Хитлер.
Такива статии винаги ме карат да симпатизирам на Хитлер.Германия е имала армия с потенциал да завладее света, такава армия не става с пропаганда, а със брутално силна икономика зад нея.Хитлер е изградил тази икономика на практика от нулата, а успеха му се дължа на реинвестиция на всичко във държавата, нулева корупция, качествени хора, изгонване на лихварите и банкерите от Германия(евреите).
И за да е напълно истинска картинката закрий няколко десетки института и разпусни армията, а от откритите пътища махни 3000 км
Та в тая статия единственото което открих е че се потвърждава че активното строителство е по времето на Хитлер. И друго - Хитлер е критикувал строителството на аутобани преди да дойде на власт, защото САМО по себе си инфраструктурните проекти не правят икономика. И е бил прав, защото той първо събужда икономиката и тогава паралелно с икономическия бум прави и инфраструктура. Нещо което ГЕРБ не прави, защото асфалт без предприятия наистина се се яде
Нацистката нишка в германските аутобани – легенда или истина?