Ами дечурлига ,ако някой от вас се беше друсал по пътя за Пловдив по паважа през Момин проход и Костенец,или ,,щурмувал" кошмара Витиня щеше да е доволен като нас старите ,а не да ,,му напомняло на нещо"И .тия гдето идват от,,Люлин" за минути в центъра,не могат да си представят ,битките,борбата за място и чакането по спирките на препълнените раздрънкани Икаруси"Когато човек няма критерий той търси кусури. Ние нямахме добри пътища,за това оценяваме днешното,което вие имате за даденост,мушмороци
ХИТЛЕР създава Германската трудова повинност, която представлява прикрит начин да се обхванат и обучават младежите, подлежащи на казарма.Идеята за войниците-трудоваци Хитлер е взаимствал от Алескандър Стамболийски. След св война на България е било забранено да има армия. Тогава министър-председателя Стамболийски през 1920 г. създава войските Трудова повинност, където младежите едновременно са се обучавали във военно дело и са придобивали занаят, при строеж на ЖП линии.Хитлер прави това 1932
Всеки път когато, някъде в Германия започва да се изгражда нещо, Гьобелс незабавно изпраща тълпи журналисти и самият Хитлер, за да може фюрерът да си направи пиар. На кой ви прилича "фюрерът"?
За аутобани в Германия незнам дали е правил,но благодарение на него в русия имат пътища,по които са влизали немските танкове,така наречената бетонка...
Да така е след като за 45 години ЕДИН можа да присъства на откриването на единственният стигнал до неговото Село Правец, аутобан. 65 километра Нататък се ,,друсахме" по дупките.
"Всеки път, когато някъде в Германия започва да се изгражда нещо, Гьобелс незабавно изпраща тълпи журналисти и самия Хитлер, за да може фюрерът да си направи пиар. Именно поради това, много скоро в съзнанието на германците Хитлер започва непрекъснато да бъде свързван с изграждането на аутобани". Звучи ми познато
Тази статия е като препечатана от вестник ,,Правда" от ония години.По същият начин сега другарите омаловажават днешното строителство. на аутобани.
До бай иванС една пета от предвиденит еработници са построили повече от половината предвидени километри. Това наистина не е "само", а е УАУ, както модерните писачи казват днес. И всичко това без европейско съфинансиране..
Някой май не е чел само Винету! Но останалите книжки са забранени и няма как да се похвали с тях!
А руснаците не са построили магистрала дори между Москва и Петербург.А уж били велика държава, както хвалят платените русофили.
Хем не са построили нищо хем са построили 3800км. За вас ако 3800 км са нищо за мен са мнооого. Самата статия си противоречи. Или някой не я е превел като хората или някой нещо се е объркал.
Когато стана дума за аутобани и ПР на Хитлер, да ви напомня това удивително точно едни събития от най-новата ни близка история? Едно рязане на лентички, журналисти, какво ли не?Една пропаганда, че чрез магистралите ще изправим на крака цялата икономика, и ще сме 1 на Балканите, икономически тигър? Е, оправихме се....
Ако Премиера се е събудил и измил гуреливи очи, нека преброй лентите в ЕДНА посока на този аутобан и да ги сравни с построените от НЕГО аутобани.
това много прилича на магистралите на Боко, само дето германските се използват и след 70 год. (благодарения и на добрата поддръжка, разбира се), а нашите след 7 години не стават за нищо освен основен ремонт.
има си гугъл за тази цел , не е нужно да четем теа копираните Текстове от интернет в тоа сайт
Нацистката нишка в германските аутобани – легенда или истина?