31

Лимонад

преди 5 години

Освен всичко, точно тия дето карат стари дизели с големи двигатели - няма да имат пари за нова мощна кола. Ще вземат компактна малолитражка! Така всичко си идва на мястото. Всеки според чергата. Освен това забраната не е само за дизели. И за бензини без категории - също почти гробници!Ще си изчистят улиците от паркирали коли, нещо което ние направихме последните 10г с това всяко семейство да има по няколко стари коли.

30

Анонимен

преди 5 години

На всички е ясно,че така капитала смазва бедния работник във Франция и Германия. Във френската преса се пише със същите доводи за загубване на работа от много хора поради скъп бензин, а в Германия тя ще се загубва поради невъзможност за нова кола. Явно ще се очакват бунтове и в Германия.

29

Анонимен

преди 5 години

Колата трябва да пуши и да реве. Затова махам всички катализатори, филтри и гърнета. Само права тръба фи70 и резонатор!!! И газ!!!!

28

Лимонад

преди 5 години

В статията си го пише - това е решение за стимулиране на икономиката на Германия. Коли с евро 1,2,3 са над 15 годишни. Цената им в Германия е супер ниска. Искат да се изчистят от скрап-а. А какво по-добре от това да продадат скрап-та на източна Европа, които си мислят че това още е кола?Хем стимулират собствената си икономика, хем подновяват автопарка. Човек с кредити е принуден да работи повече. С купуването на нови коли със сигурност ще има кредити

27

Анонимен

преди 5 години

Немските управници са най лицемерните и двуличните.Това го разбрах след като се ожених за немкиня и живях в германия 15 години. Съпругата ми настоя да се изнесем от германия заедно с двете ни деца защото неможе да понася лицемерието лъжите на управниците и нашествениците.. Продадохме всички имоти които имахме и от 3 години живеем е Холандия. Не сме само ние които са се пресели ли. В това градче което сме има още 100 семейства германци. Германия е пред упадък ако управниците не се променят.

26

Dido

преди 5 години

Всичко е яка лубистка игра на гърба на обикновения човек! Сега натиска е да се купуват Евро 6 коли. След две години когато VW, BMW и Mercedes са готови с реорганизацията на съществуващите поточни линии да произвеждат електрички, ще започне натиска да се купуват електрички. След още 5 години като лъсне, че ефект няма, щото тока все още в голямата си част идва от ТЕЦове, ще започнат водородните коли! Планова икономика в целия и блясък!!!!

25

Анонимен

преди 5 години

Бензина отделя много повече въглеродни емисии от дизела. А проблемът с изгорелите частици на дизела може да се решат лесно с монтиране на филтри, не е нужно да се купува нов автомобил, след като сегашния може да се кара още години наред. Но от това губят автопроизводителите, кризата вилнее, хората все повече обедняват и не купуавт нови коли, трябва по някакъв начин да се принудят да купуват нови и тук влизат в ролята си екофашистите с тротинетките.

24

Анонимен

преди 5 години

Не пуши ли като ТЕЦ това не е автомобил за мене.

23

Анонимен

преди 5 години

При "комунистическите лидери" бяха отчуждени еднократно средствата за производство на такива като Фолксваген, БМВ и Даймлер. На обикновения човек никой не е отчуждавал собсвеността. Сега става обратното - собсвеността на обикновените хора се отчуждава в полза на Фолксваген, БМВ, Даймлер и банките.

22

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 18Сами са си виновни след като в 99.9% от случаите са фалшиви новини.

21

Анонимен

преди 5 години

Комунистически лидери никога не имало, имаше социализъм. И на никой нищо не е отчуждавано, хората си държаха даже къщите незаключени. Отчуждаването започна при демокрацията - ограбиха народа до дупка, всичко беше отчуждено и нарязано на скрап или продадено на безценица.

20

Анонимен

преди 5 години

Забраняват старите дизели, а продължават да произвеждат нови.

19

Анонимен

преди 5 години

Защо обикновените хора трябва да страдат заради шепа психари с неиживяно детство.Въртят им се педалченца добре нека си въртят.

18

Анонимен

преди 5 години

Статията е 100% вярна! Май вие не мислите? Не е въпросът какъв е източникът, а дали написаното е вярто или не.

17

Анонимен

преди 5 години

"По същество това е нагло отчуждаване на собственост в особено големи размери толкова гигантски, че би им завидял всеки бивш комунистически лидер."Тези чак сега ли загряха, че приказният им евросъюз е един голям комунистически лагер? След като приключат реформите в Германия, след това немския модел насила ще бъде наложен на останалите членки под заплахата от съд, санкции и тем подобни похвати срещу "съюзници".

16

с

преди 5 години

Бих заклал Миглена Кунева с лекота ,бих и заклал цялото семейство !

15

Анонимен

преди 5 години

Сега като се замисля Германия е една страна на провала и лъжата! Те популяризираха дизела после казаха че не е опция (техните концерни лъжеха за емисийте). Излъгаха хиляди емигранти да дойдат в тяхната държава после не ги харесаха и сега ще ги връщат. Въведоха субсидий за зелена енергия после ги махнаха и доведоха до свръх производство на фотоволтаици. Приеха нови членки на ЕС и им изсмукаха работоспособното население после им казват че не спазват правилата на ЕС. Първа / втора световна война...

14

Анонимен

преди 5 години

"Забраната на дизела победа не над, а на автомобилните концерни"Наградата на "победителя" е да плати няколко милиарда евро по съдебен път и се връчва на Фолксваген. Каква поредна победа на немския автомобилен концерн. Гладкомозъчните от дойче веле пак са мислили със задниците си, докато рецитират мантри за светлото бъдеще.

13

Анонимен

преди 5 години

Което ме успокоява е че през 2050 ще съм за пенсия и ще ми е все тая какви коли ще разрешават да се движат.

12

Професор Тюхчеф

преди 5 години

Ако условията позволяват , нямам нещо против да се кача на едно ел-скутерче , но в градски условия това е невъзможно.