71

Аспарух

преди 5 години

Страхотна статия за малоумието на някакво" елитно" общество,което знае да плямпа,но не и да мисли!Електромобилите имат огромни батерии,за чиито изработване се отделя много ресурси,които дефакто замърсяват природата.А после,като трябва да се изхвълят?Ами токът,който,ще ползват,основно идва от ТЕЦ-те.И трето не е ли меко казано неефикасно,да предвижаш мъртав товар,който е повече от половината тегло на колата?Ами после от къде,ще дойдат пари,като от горивата държавата събира огромни данъци?

70

Oleee

преди 5 години

***. и пак си се изцвъкала неподготвена ей. Виж какво хубаво ти се е получило с "толкова гигантски, че би им завидял всеки бивш комунистически лидер'. Пиша ***, ел.к.е., за соца - там ти я силата. Колкото повече глупости напишеш (препишеш), толкова повече аплодисменти ще получиш.

69

Анонимен

преди 5 години

Да заменят думите дизел с лифтове на Банско и ще стане нещо смислено, дето нормалните хора отдавна вълнува тук. Няма как да финансират еко талибаните и джендериите и да ни гледат как се гърчим и да си мислят, че няма да дойде и при тях... Е дойде другари... сега остава да задължат шофьорите на дизели един път в годината да изкарват по 1 седмица на море с жените си, ама в България.

68

Вещ!!!:) ..и нацелув

преди 5 години

До Владо:България открай време се възприема в Германия, като Африканска държава, така че Кайро не е толкова далеч...:)Но характерно за германците е, че те не взимат присърце проблемите на племенните държави, защото смятат, че там всичко се дължи на кланови войни, следователно е безмислено да си късат душите за някакви си вождове и техните препирни, въпреки че има много солидарност в немския народ, която е видима от благотворителност, до дизели на половин цена!!!:)Вождът Винету е винаги опипан

67

Вещ!!!:)

преди 5 години

Немците спряха да си поддържат колите след 3-така година, след като им изтече гаранцията, затова най-късно до петата ги продават, а тези които си плащат за външна гаранция, те са малцинство и техните коли са поддържани до последно в официален сервиз, така че търсете коли с ТЮФ за поне една година напред и с удължена гаранция, която не е изтекла...Според мен дизеловата технология е най-непрактичното нещо, но колата ви надскочи ли нетно тегло над 1700 кг, се изисква по-висок въртящ момент и т.н..

66

Реалист

преди 5 години

Щом немците слагат забрани, значи ги слагат заради замърсяването с азотни оксиди, заради което Европейската комисия ще ги глобява, както ще глобява нас за замърсяването с фини прахови частици от отоплението. На практика дизеловите замърсяват повече от бензиновите само с азотните оксиди и чак при колите с Евро 6, разликата става малка. Това означава, че дизеловите коли преди 2016 година не са по Евро 6 и тях ще ги спират, т.е. немците ще ни продават и нови коли, а не само стари.

65

opetkov

преди 5 години

До Владо Работил съм в над 30 държави като само Египет беше страната в която видях, че нещата са по-зле отколкото в България.

64

opetkov

преди 5 години

До Анонимен Забрави да кажеш само , че "робите" бачкат за 10 евро на час, а ние "господарите" за 2 .

63

Владо

преди 5 години

Щом слагат София до Кайро...значи сме наистина много зле :(

62

пак аз

преди 5 години

Ей на такива дървени философи като тариката Др. Уотсън разчитат джамбазите да си продават таралясниците на половин милион километра сдухани от каране, но замаскирани като "взема висок клас кола, на 8г. , със всички екстри, до 150 000 км, поддържана и скоро минала сервиз на основните консумативи, на 20% от цената като нова".Обаче Андрешко е щастлив и си мисли че е прекарал всички ... а прекарание обикновено е той самия!

61

Др. Уотсън

преди 5 години

Сега , нови коли се купуват предимно от фирми, след 5та год., като се амортизира напълно счетоводно и изтече гаранцията, се продава. Обикновения гражданин взема нова кола на лизинг, което не е изгодно, но пък караш нова кола. Умния шофьор , като мен, си взема висок клас кола, на 8г. , със всички екстри, до 150 000 км, поддържана и скоро минала сервиз на основните консумативи, на 20% от цената като нова.

60

Случаен тъпак

преди 5 години

Е па ... що карат дизели, като нито са икономични, нито поддръжката е евтина?

59

Анонимен

преди 5 години

DW - трибуна на двойните стандарти. Постоянно бълват статии, с които бичуват източноевропейците на тема екология, коментирайки с погнуса същите тези аргументи, които са развили в статията, ама сега се отнасят за тях самите; сега природозащитниците станаха самозвани. Иначе съм привърженик на европейската идея, но в случая казвам:....

58

Дърта ЧанДа

преди 5 години

Мисля, че "ЕмисиЙ" отдавна е умрял в древния Рим, и няма нищо общо с нафтените печки...'

57

Ямболлия

преди 5 години

Много глупава статия. Всяка стъпка в насока намаляване на вредните емисий е положителна в дългосрочен план. Да, отначало може би ще е шок за някои хора но решения винаги ще се намерят. В София не може да се диша бе хора. Не казвам, че трябва да забранят дизелите в София но да се направи всичко възможно да се стимулират хората да карат велосипеди и други мерки.

56

Анонимен

преди 5 години

Не мога да повярвам че германците са станали такива овце. Дори французите са по добре. Колко е добре тук в САЩ. Хората обикновенно кара 3+ литра и никой дори и не си помисля да ги ограничава.

55

Вещ!!!

преди 5 години

В сервизите в Германия, вече специалистите са основно по смяна на масло, в Представителствата..., а на третата година, изтече ли гаранцията, заможния германец хвърля колата на Отто с големия чук, в кварталния сервиз и на петата година, трябва вече да се е оттървал от старата си кола, защото и Отто с големия чук не я иска, понеже има разни тузари с 30+ годишни Мазератита, Ягуари, Алфи и т.н., за които за Отто е чест и повдигане на социални му статус......но вече Оттовците са на поизчезване...

54

Вещ!!!

преди 5 години

Най-големият срам за немеца е, когато тръгне да си продава колата на *** от Замунда и започнат неволите му с Третия вид. Поради тази причина германеца се опитва по-всякакъв начин да избегне да се препотява с подобни пазарни субекти, които откровено му късат нервите и самочувствието, а могат и да го наранят, уплашат или измамят!!!:)Немските закони са писани за възпитани хора, които имат какво да губят, а на ***, немският затвор може да му се стори на 5 звезден хотел, ако стигне до затвор....

53

Вещ!!!:)

преди 5 години

От германци с нови коли знам, че и на Даймлер и на БМВ и на Фолксваген им гърмят я двигатели, я скоростни кутии, я нещо друго, но по-важното е , че преливат от клиенти и в Германия се стигна до момента, че има страшно много хора, със страшно много пари, където вече Човешкият фактор, започва да губи тежестта си на Ухажван клиент, а това води до сериозни последствия за качеството на предлаганите услуги и качеството на самите стоки, за пример, дилърствата на Даймлер и БМВ са преизпълнили целите си.

52

Вещ!!!

преди 5 години

Голямата измама се състои в това, че в момента и да искате не можете да си купите нова кола, защото има срок за доставка(2-12 месеца), а едва от Октомври месец, взеха да ги доставят немските производители, бензиновите малолитражки, с WLTPA стандарта, а отстъпките за тези коли при дилърите, поради огромния наплив, са мижави, освен ако не купувате по 4 коли на година от тях и не ви дадат 18+ отстъпка. Най изгодно е да не си купувате кола в момента, а да я вземете на оперативен лизинг с Евро6ДТемп.