Цялото образование е зле. Тук там има някаква светлинка в тунела но не е достатъчно. Питам МОН: За какво са хилядите различни учебници от различни авторски колективи? Учителите се чудят какъв учебник да изберат и работят.
Само имената са им иновативни, нищо по различно не се прави в тях. Може би взимат директорите повече пари за думата "иновация".
Бих препоръчал на цялото МОН начело с министъра и разните "журналисти" (не само от тук!), които много обичат да повтарят "иновация, дигитализация " и др. подобни по отношение на обучението и образованието, да прочетат великолепната новела на Азйък Азимов "Професия" (в друг превод "Работа") публикувана в средата или края на 60-те години на 20 век!Дано разберат! Но едва ли... Чукча не читател, чукча писател!
Това, че не сме кандидатствали за иновативно училище не означава, че не работим иновативно, но ми омръзна да попълвам формуляри. Много иновации прилагат колегите в нашето училище, но бившата директорка не я интересуваше това - беше пенсионерка и чакаше да си замине.
Много ме кефят герпедерастите като кажат иноватовно на всичко изградено от китайска пластмаса и евтини лед крушки.
Ъ-ъъъ министре, не е ли по-добре да внесем роботи?? Бизнеса иска такива и образонанието е бизнес . Хем аз Бойко няма да мисля за бюджета на учителите.Ще им запишете на дискетата как иновативно обединих Западни Балкани и искам да кръстите роботите,, Банкя".
Простете невежеството ми, но какво означават думите "иновация", "иновативен", "иновативна" и т.н.? Все пак суахили не ми е роден език.
Интернет олигарсите пращат децата си в частни училища, където иновациите, телефоните, таблетите, компютрите са забранени. Но министеро и администрацията искат да усвоят едни пари и да натрапят на децата екрани да гледат, сякаш нямат собствени компютри и телефони.
Тъжна статистика: 290 от 2400 училища – иновативни!