... че е нромален. С 150 литра дизел знаеш ли колко километра ще изминеш и колко денонощия е това. Не знаех, че смяната е от няколко денонощия, както ти твърдиш. Колкото до електрическите коли, вече всеки знае, че те са по-голям замърсител от колите с двигатели с вътрешно горене. Другото, което твърдиш е, че не трябва да се вдига автомобил спрял по начин, който затруднява движението, а трябва да му се сложи скоба. В останалите случаи първо слагат скоба, после след време идва паяка.
Явно имаш някакъв медицински проблем. Аз живея и работя в Центъра на София и редовно минавам през най-натоварените кръстовища на София, но проблем с дишането нямам. Отиди на лекар!
По принци паяците би трябвало да се използват само в краен случай. Те задръстват движението докато вдигат кола, а и в този трафик обработват по 1 кола за час. Трима души са един екип, харчат се по 150 литра дизел за 1 смяна. Ако се слагат скоби, могат да се санкционират стотици коли на ден, екипът е от 2ма души и могат да се движат с електрически ван.
Дават кадри от Индия.Задръстване,плътни колони от коли.Гъста пелена от смог над града,видимост 20 метра.Посред лято.Пак ли печките?
Е аз като изляза на голямо софийско кръстовище защо не мога да дишам,сигурно от кюнците на печките?
По-тежките автомобили са дизелови, вкл. и автобусите. Паякът е от по-тежките автомобили. Този какво иска, да няма по-тежки автомобили ли?
Всеки, който казва "спрете дизеловите автомобили", иска по-голямо замърсяване. Разберете този *** факт.
Интересно как хората толкова лесно се лъжат. Дизеловите автомобили като цяло по-малко замърсяват въздуха от бензиновите. Основният замърсител в световен мащаб е въглеродния двуокис, за който автомобилите имат 10% дял в замърсяването, но бензиновите замърсяват значително повече от дизеловите коли, понякога с 40% повече, но по-често 2-3 пъти повече. За България има значение и замърсяването с фини прахови частици, но то е от отоплението, а не от автомобилите, които замърсяват малко.
От Helpbook към СО: Какъв пример давате на останалите с дизеларки?