Друг е въпроса, че на 1 наш камион има 100 чужди. Дотук добре, но остава въпроса със усвояването...
Абе джурналлистите, защо не напишете примерно, че в момента един камион, който доставя храна примерно от производител до магазин, превозващ само в БГ, сега плаща 134лв месечна винетка, а с ТОЛ ако кара 6-7000км месечно ще плаща 1300-1400лв месечно. А сега познайте къде ще се калкулира разликата? Не казвам, че е лошо, но имам огромни опасения, че парите от ТОЛ ще се усвояват лошо.....а за нас остава да плащаме.
Уникално *** си ти!Тази пътна мрежа няма как да се поддържа само от леките коли.Има голям международен тежкотоварен трафик през България, който трябва да се обложи така, както е в другите страни по Европа. Отделно този тежкотоварен трафик предизвиква най-често катастрофи и задръствания по пътищата.Отделно тежките камиони рушат пътната инфраструктура с пъти над леките коли.
За битиятКОЙН няма ли някой ред да напишИтИ??Или това е тема табу щот кораба потъна.П.П. Купувам и бити и небити койни по левче.Левче-кефче,днеска има утре не.Скачайте на далаверЪтЪ, народе.
До ВЪПРОС към ДАНС (30)Въпросите към ДАНС ги препращай към Пеевски.Той командва там.А щом не знаеш това по-добре не питай а *** да нахраниш кокошките.
Българите са "За" тол системата: Камионите да плащат повече!Българите са уникално прости и това вече не е тайна за никого.Че тол системата ще е по-скъпа за всички а не само за камионите е ясно.Но *** се кефи че ще бият някой друг а *** се готви да гледа сеир.Само че битият ще е пак *** щото транспорта ще поскъпне а от там и всичко друго.А Ханя пак чинно ще си цака и мърмори. Но поне тази нощ ще заспи щастливче видиш ли някой е прецакан.Долно и некачествено племе.
В това Проучване трябва да се намеси ДАНС - колко пари са изхарчени .Нямя как да се приеме - Всички Българи да са ЗА да си плащат Данък преминаване по Пътя /
Кои са тия 66% съгласни с ТОЛ системата, при положение, че ще покрива огромен процент от пътната мрежа, която нито ГЕРБ са строили, нито се късат да я поддържат. Всичко е просто поредната машинация, с която да ни ограбят. А на тираджиите им е все тая, те не си плащат таксите от джоба. Ние обаче - да. И мога да ви дам пример, първата отбивка на АМ Люлин, която дефакто се намира в рамките на София изисква винетка (т.е. и тол-такса).
И тебе ли системата те убива.Налягай си парцалите да бачкаш за да изкараш някой лев за бричката си.
За ТИР-овете най - добре може да разкаже а*алната кралица Роско Кап*та Неврокопски(ПлевнюАлиев) любимеца на турските мана*и - тексимаджии.
Ей, будала, какво ми сравняваш еднозначно *** с другите страни? Погледни техните пътища, техните заплати, тяхната икономика, техният начин на живот! И най-вече, къде мислиш, ще отидат парите от тола, в на кой джоба? В случай, че мислиш, че ще бъдат разпределени равномерно по институции , отговарящи за пътя, значи наистина си супер ***! Ей за такива ***, като теб, страдаме, защото сляпо вярват на всичко!
Хайде някой да ми обясни, кой и как някой ще накара един "швед" да плати данък?Единствено през цената на горивата!Примерно 2 лв. гориво, става 2.10лв, като 0.10ст. отиват в държавен бюджет за екология и инфраструктура , т.е. "гориш, плащаш"! За чужденците да мислят!
А как ще взимаш през акциз на горивото пари от турските тарикати които пълнят гориво в Турция и нищо не плащат тук. А те трошат с тировете най многоАйде стига глупости вече!
Няма лошо дами и господа да има тол такси за тежките камиони, НО ако имаше контрол върху пътното строителство (не визирам за финансовата част) щяхме да имаме отлични пътища за десетилетия напред. Все още не строим капитализма, а крадем това което остана от социализма или както искате, така го наречете. Безспорен факт. И докато "патриотите" си мерят партиотизма, новите "българи" берат тухли, бият, изнасилват, каратът, мамят и т.н. и т.н. Лека вечер !
а като отидете в Гърция си плащате магистралите като попове, нали!гиди андрешковци...защо разни турци, румънци, украинци и тям подобни ще ми задръстват магистралите с тирове, при това безплатно.много добре е замислена тол системата!
Най-накрая смислен и справедлив начин за таксуване и повишаване на постъпленията в АПИ. При добро управление и контрол, осезаем резултат ще се почувства след поне 2-3 години. Тогава всеки ще е преглътнал "инфлацията" от транспорта.На този хал сме от евтини данъци и безброй безплатни придобивки. Безплатен обяд няма и никога не е имало!
Българите са "За" тол системата: Камионите да плащат повече!