38

Austin Powers

преди 5 години

Съветския свръхзвуков Ту-144 през цялото си съществувание успява да превози едва 3600 пасажера. Шума във салона е бил толкова голям, че е трябвало да крещиш директно във ухото на съседа си за да те разбере. На това отгоре, заради огромния разход на гориво радиуса му на действие е само 4000км което не е достатъчно дори да прекоси Атлантическия Океан. Заради този проблем Ту-144 е използван само за полети между Москва и Алма Ата.

37

бай ганю

преди 5 години

1500km/ч да бе за малко и да стане

36

Анонимен

преди 5 години

Това са само картинки , такива картинки всеки може да направи..САЩ не могат да правят това което са правили през 80-те години , всеки нов проект е провал.. или САЩ са загубили способности..

35

Зомби

преди 5 години

НАСА и совалките помагат много на човечеството! Парите дето се дават на НАСА ако се пренасочат за екология и засаждане на дървета по земята, както правят руснаците не помага на земляните.

34

до 23

преди 5 години

Американците са имали два такива проекта по едно и също време, но са ги изоставили като нерентабилни.

33

МНЕНИЕ

преди 5 години

Това е Дрон управляван от наземна станция .Изминава 1000 километра с едно зареждане и даже не може да носи камера на борда .САЩ започнаха да се излагат . Този дизайн е копиран от Инженерите в Нацистка Германия от 1939 година .Името на Операцията е Камикадзе - наречено на Японските Самоубиици - лошото е че може да вози 1 човек .Закона на Нютон за земното притегляне още важи - за ябълката .

32

Анонимен

преди 5 години

Тих, но преди и след да премине звуковата бариера. Всеки самолет, преминавайки звуковата бариера, предизвиква оглушителен шум. Това е бил и един от основните аргументи срещу Конкорд. В Европа и САЩ не е било разрешено да летят над континентална територия именно по тази причина. Затова единствените полети на Конкорд са между крайни точки, като Лондон - Ню Йорк. Т.е. преминаването на звуковата бариера е винаги над океана.

31

Анонимен

преди 5 години

Toi leti na babati firciloto leti znaci nyama kat amerikancite takali da razbiram

30

Анонимен

преди 5 години

До 12Мисля, че говорят за това, ако паднат в града. С тази скорост, вероят о ще оре и ат през огромен небостъргач, като горещнож през масло.

29

Анонимен

преди 5 години

Бърз и тих! Той лети свръхзвуковият самолет на А, ТАКАА аз се качвам на самолета и почвам да летя!

28

Анонимен

преди 5 години

На жена ми ютията е по-тиха.

27

Анонимен

преди 5 години

26Че крив, че ***, че незнаещ...

26

Анонимен

преди 5 години

До 31 Конкорд е летял почти 30.години. Финансите бяха причина, но една от многото.

25

Анонимен

преди 5 години

Безшумен бля,бля,бля...75 децибела,бля,бля,бля...Моите гуми на колата са 72 децибела ,ама при 90км/h.Климатика ми е 32 децибела при средна мощност,бе той и оня *** Мъск говореше за електрическите коли,ама след като поради разходите по поддръжката им, между другото разобличени от Top Gear,сега кво прави?Fake news.

24

Анонимен

преди 5 години

Проблемът на Конкорд винаги е бил ужасно шум. Навсякъде, където е имало линии е имало протести от шума. И това с а или протести на хора, живеещи от 50 Години до летището....Дано сработи.

23

Бонобо

преди 5 години

До Анонимен 24Умни, много умни, чак от ушите ти тече мозък. Руснаците имот най-доброто аеродинамическа школа в света. Крадците обичат думата "крадено". Су-57 превъзхожда по всички показатели факания "Раптор" - по скорост, маневреност, далечина на полета, радари, въоръжение. И то преди новия двигател "изделие 30", с 20-25% по-добър от АЛ-41Ф1.Съобщиха, че бюро "Туполев" прави 30-местен комерчески свръхзвуков самолет.

22

Анонимен

преди 5 години

Това е нова генерация самолет.Времето на Ту и Конкорд е отминало отдавна.

21

Анонимен

преди 5 години

Проектър Конкорд нямаше бъдеще по финансови причини.Билетът (отиване и връщане) е бил $12,000 на онези цени. Много е трудно да напълниш самолет с такива цени.

20

ПИЛОТ

преди 5 години

ТОЯ КАТО ИЗЛЕТИ НЕМА ГО ПУСКАМ ДА КАЦНЕ

19

Анонимен

преди 5 години

По лесно ще е да направят живота да не трябва човек всеки ден да се лашка по 2 часа в транспорт, какъвто и да е той.