Не знам какво се зъбиш на анонимен 21-ви. Ценностите и дисциплината трябва да се учат в училище, още след като детето стъпи в училище за първи път. Истината е, че и учителите не вярват в тях, децата виждат какво става в България и също не вярват. Да си добър, честен, работлив -накрая те изкарват будала. Казват ти учи, учи, а се уреждат хора с връзки във всяка една сфера в България. МОН се чуди каква програма да открадне от Запада. Само дето изчезнали като народ
Закъсняха МОН.Парите ще бъдат изядени пак от МОН по измислена програма. Не останаха деца, след няколко години ще има само ро*мечта. Те учат до 6 клас, после ги женят.НЕ лъжете децата.Какви инженери виждате в България, се чудя? Къде ще работят??????
Не трябва ли на първо място да бъдат нравствените и патриотични ценности, а чак след това да е толерантността?Защото в не малко от случаите, изискването за толерантност към нечии прояви, традиции и начин на живот означава да потъпчем традиционните български, европейски и християнски нравствени ценности, а също и да допуснем някой безнаказано да потъпква всичко онова, на което се основава патриотизмът ни!защо в проект сред "наборите от ценности" на първо място се поставя толерантността?!
Мотивирайте и дрифтещия с голфа на жълтите павета. Като гледам - има инженерни познания - знае къде е ръчната, спирачката, газта ... що да не стане един инженер, щом само с мотивация става. Нищо че акъла му е колко на един паун - колкото да си покаже шарената опашка...
Вместо да си губим времето, да правим 1чките 2ки, нека прави 10ките 2чки и да оставим другите на произвола?
"В проекта се залага да възпитаме децата в толерантност, уважение, нравствени и патриотични ценности. Стратегията е засегнала и трудовото възпитание, дисциплина и отговорност", коментира Вълчев.Това па кво общо с инженерството има?
Изпуснахте 30г. Все повече българчета заминават с родителите си. А тези,които са тук, са все по-неграмотни.
От кога мурга..ви е цензурирана дума, господа журналисти? Ей, голям чадър сте отворили над ромите.
Тези в София май в друга държава живеят. В т. нар. провинция по училищата започнаха да доминират *** ученици, на които им се дават пари, за да ходят на училище, а за нашите деца няма нищо. На *** им се пише 3 по милост, а моето дете с труд си изкарва шестиците. защо трябва да се дават пари на деца, които дори български не говорят?????
*** те не знаят какво е ,,дискова брана,, ама ми се пъчат ,,инжИнери,, вместо ,,инжЕнери,....
Сега студентите ми в Техническия университет идват от нолмабни гимназии. Въпреки това някои от тях даже не знаят да умножават. Не е за вярване обаче е истина. Въпреки това минават защото работата и хляба ми зависи от това. Ако обаче ще трябва да къткаме тия от дуалното и да ги правим инженери това ще бъде просто гавра.
До месараТо и работата на полето си иска механизирана техника. Я *** да изореш 50 декара с дървен плуг и кон! Еле да прекопаш на ръка ягодови плантации да не се увреди плодовете!А пари за трактор? Поне 20 хилки е обикновения трактор без инвентар! Разпродадоха МТС и ТКЗС-тата за жълти стотинки и всичко отиде на скрап.А какви инженери и механици имахме само за комбайните и силажокомбайните....дори удряха в земята училите в МЕИ-то
До месараПрав си, но *** да убеждаваш онези, които изсипват тонове пари за интегриране на неинтегрируемото.нужно ни е задължително прилагане на закон срещу безделието, в случаите, при които човекът няма от какво друго да се издържа. Ако не иде да работи, трябва да краде, проституира или проси. Не ще ли да учи, на 14 г. може да започне работа, която е според силите му.
Не е мотивиращо 60 лв стипендия. Само пазаруването от Лидъл за сам човек ми излиза 60 лв. Прах в очите
МОН ще мотивира децата към инженерни науки