11

Анонимен

преди 5 години

Лукойл е на загуба, трябва да помогнем на братушките

10

Дизел

преди 5 години

От тон петрол се получава повече дизел и по-малко бензин. Интересна разлика в цената в полза на бензина... отново извън всякаква логика. Но в БГ нищо май няма логика.

9

Анонимен

преди 5 години

Трябва да плащаме колониална такса на кремъл, дали ще е през нафта и газ, или чрез безкраен строеж на АЕЦ няма значение

8

до 5

преди 5 години

До 5: Кой трови въздуха бе ***? Сутрин не се диша зад такива прошляци като тебе с лепенка газ отзад. И 10 лв да стане дизела за мен не е проблем - като вдигна цената на хляба пак ти ще ми го плащаш. А ти какво ще правиш бе мишок?

7

защо

преди 5 години

През 2007г. петрол 100 долара/барел А95 1,80 лв.през 2018 г. петрол 60 долара/барел А95 вместо 1.12 е 2.12 лв.Къде отива 1 лв. за всеки литър?

6

Анонимен

преди 5 години

Колата ми е 3 цилиндрова. Хич не ми дреме колко е. Ид. иотите карат 6 цилиндрови и се оплакват.толкова ли е важно да се правиш на олигарх като не си?

5

Анонимен

преди 5 години

Нека даже да поскъпне дизелът, да им е гадно на тази, които тровят въздуха!4 лева на литър дизел, да ги видим тогава!

4

Анонимен

преди 5 години

дизел 2.70ДДС 0.54акциз 0.80за държавата 1.34за търговеца 1.36Държава и бензиностнация си делят 50 % от всеки литър.

3

Анонимен

преди 5 години

ГЕРБ можеха да връщат акциз и ДДС на шофьорите когато цената на бензина скача.

2

Анонимен

преди 5 години

Данъци и такси!? Това ли е икономическият "растеж" на ГЕРБ хунтата?

1

zeus

преди 5 години

Проблема се нарича Лукоил, единствената рафинерия в света на загуба, в същото време използва руски нефт, който им излиза 5-6 долара на барел. Баце да разпореди проверка на партньора си за сентасе Златев ;)