А никой не споменава главният виновник за високата цена на горивата Лукойл....Явно много здрав гръб има руската рафинерия....
Налей 50гр. вода в бутилка с олио и си представи, че това е резервоара на бензиностанцията. После приказвай глупости..
Да ви го преведа!!! Процентното съдържание на вода (умишлено добавена с цел печалба) ще го удвоят и ПАК ЩЕ НИ ДОЯТ КАТО КРАВИ!!! И понеже органа който контролира цената на горивата е на ЗАПЛАТА при тях = ПРЕЦАКАНИТЕ СМЕ НИЕ!
На този, който ми е писал минус ще кажа, че ако не трябва да прекарам горивото през ДС мога да докарам нафта EN 590 на под 2лв. крайна цена на колонка, с включена моя печалба и платени държавни вземания. Омръзна ми от ***!
Кучето с горивата е заровено в Закона за акцизите и данъчните складове. Там е регламентиран рекета, чисто, безусловно и безскрупулно. Никой не може да внесе гориво без да го прекара (и да се отчете) през данъчния склад на няколкото големи играчи, след което разбира се продукта му е неконкурентноспособен... За справка, ЛУКОЙЛ са собственици на 80% от данъчните складове в държавата. Други 10-тина процента принадлежат на свързани с тях фирми..
Ако хората има умения наполовина спрямо мрънкането им , нямаше да се оплакват от ниски заплати и скъпи горива.Всички с големи изисквания за заплати и работа , а грамотността и уменията им стигат до четвъртокласник.
...отиват в данъчните складове. Иначе и аз щях да внасям дизел от Австрия, но като го прекараш през данъчен склад идва точно над Лукойл и ..няма смисъл ;) всичко е измислено.
Аз съм беден,обаче разбрах че без кражба,измама и далавера не е възможно да живееш добре. За това съм готов да режа израстъци над раменете на богати.
До дедо ВиАбсолютише, но био добавката трябва да спре да се влага. Въведоха я по внушение на меркелица за да спадне уж консумацията на петрол. Но както показва практиката за получаването на тон добвака се изразходва повече от тон гориво и огромно количество вода. Та питам кой е заинтересован от това разхищение?
И в Австрия и в България дизела струва 2.40 лева. В Австрия акциза е 1 лев на литър, а в България 0.65 лева на литър. ДДС са изравнено. В чий джоб отива тази разлика от 0.35 лв на литър?
Аз не съм беден. В семейството ми имаме три коли на под 5г. но това е изключение и не е нормално да приравнявам(е) всичко с тези изключения. Масово хората карат стари коли, защото нямат пари за по-нови и имат необходимост от тях. С твоя начин на мислене далеч няма да стигнеш... Най-много някой да излезе от стария опел на светофара, да те издърпа от мерцедеса и да ти напука веждите.. тъ-па-нар
До pontiИ какво може да се направи за въпросните хора мега зле по селата?Те сами са си избрали да живеят извън времето.Да им даваме пари на готово ли?
Политиците не са вълшебници та да ти направят дохода висок при нисък БВП.Аз от политиците не го и искам. На мен заплатата ми я плаща собственикът на компанията, не Бойко.
До pontiМи ако искаш да гласуваме за тебе.Ти обещаваш ли да ни направиш заплатите по 2000литра бензин?
...имам роднини и приятели в дълбоката провинция (в селата) и ги посещавам когато пътувам. Хората там са много (мега) зле. Чак ми става неудобно, а и виждам, че и те се притесняват когато ме посрещат. Никой от политиците не вижда това, а уж ходят в избирателните си райони. Всичко се мисли и предприема със софийски аршин, а хората на село са тези, за които първо трябва да се помисли, когато се увеличават данъци, такси, глоби и т.н.
Решението за горивата: За да са по-евтини – зимата без биодобавка